Dames met een maatje meer

Ik vind dit een hele chille broek:

Ik heb maat 46 ongeveer maar draag van deze een L en die zit nog ruim. Mega stretchy ook. Alleen qua lengte vind ik hem wat kort, denk dat hij te kort is als je langer dan 1.75 bent.

3 likes

Ik ben al een tijdje aan t zoeken naar een goede high waist skinnyjeans maar wat een ellende is dat. H&M true to you loopt enorm uit en zakt af en heb ik inmiddels gedegradeerd tot klusbroek. Only carmakoma is te lang, zakt af en na 1 dag waren de lusjes al kapot. Zara zit vet lekker, maar vind ik te wijd bij de enkels. Nu maar weer iets uiy de H&M plus lijn besteld in de hoop dat dat 'm dan echt is

1 like

Voor de mensen uit Amersfoort en omgeving (of de mensen die het niet erg vinden om een stukje te rijden) wil ik even Mari’s kleding tippen! Ze gaat overigens stoppen met de fysieke winkel, dus uit de buurt is ook niet zo belangrijk. Zij heeft echt leuke dingen, ook in grote maten, en echt goeie kwaliteit ook. Daarnaast hou ik zelf echt van het persoonlijke van zulke eenmanszaakjes. Naast de webshop (die niet zo goed gevuld is als de fysieke shop, maar fdat komt nog wel) staat ze ook op braderieën, maar het is zeker niet die massale, typische ‘marktkleding’ zeg maar.

3 likes

46-48, hebben ze broeken in die maat?

1 like

Ik heb zo’n short maar dan nep leer bij de shoeby weggehaald laatst. Volgensmij gingen ze tot 48

1 like

Ik heb nogsteeds niet dé goede skinny gevonden maaarrrr ik heb nu wel een momjeans bij H&M die echt superlekker zit! Zakt niet af, loopt niet enorm uit, zit gewoon lekker.

Ik heb maat 46/48 en draag de 48

7 likes

Ja, deze vind ik ook heel chill zitten!
Redelijk goed op maat ook. Zelf altijd 48/50 en bij deze 50 i.v.m. buik (mijn dikste punt).

Wat vinden jullie mooie kapsels bij een wat voller gezicht (onderkin etc.).
Ben mijn kapsel zo beu (gewoon een lengte, tot aan mijn bh bandje). De kappers waar ik ben geweest gaven wel advies, maar vond het nooit zo geslaagd. Heb vrij veel en redelijk stijl haar.

Mijn hoofdvorm komt het meest in de buurt van vierkant aan de onderkant en rond aan de bovenkant. :joy:

4 likes

Ik heb ook stijl haar en laate een langere schuine bob knippen: de achterkant is korter dan vooraan.
Als het net is geknipt is de achterkant op gelijke hoogte met de haargrens in mijn nek en is de lengte mijn volledig gezicht tot aan mijn kin.
Dit zijn de foto’s die ik telkens aan de kapper laat zien.
afbeelding

3 likes

Heel tof, maar dat vind ik niet wat te kort voor mezelf. Tot net over mn schouders is het kortste wat ik wil gaan (buiten eventuele laagjes etc.)

2 likes

Misschien tot je sleutelbeen en dan met wat langere curtain bangs?

Samenvatting

4 likes

Dat is wel tof ja! Denk dat ik deze de volgende keer aan de kapper laat zien ter inspiratie.

2 likes

Vroeger was ik een stuk dunner en vond ik mijn grote boobs totaal niet in evenwicht, nu ben ik dik en vind ik het formaat wat ik heb een stuk beter passen. Helaas dat zelfs plussize jurkjes hier niet in meewerken :cry: nu mezelf verder kwellen met de zoektocht naar een tussenjas want zweet mij een ongeluk in de jas die ik nu steeds draag.

Misschien ongevraagd advies maar is ipv een tussenjas die dicht kan een (nep)leren (biker)jack, eventueel in een leuke kleur, met een leuke sjaal een optie? Dat ie dan niet dicht hoeft zegmaar.

3 likes

Qua jassen kan ik al het advies wel gebruiken! Ik ga idd eens kijken naar zo’n jasje. Nadeel vind ik vaak dat ze vrij kort zijn (paar jaar geleden zo’n mooie gepast van Violeta)

beetje gare foto

9a3ff9bdc9eafe9f1b02b747de195242

Bij elke beweging een koude rug (en vond die riem onderin eigenlijk ook niet zo mooi). Geloof dat ik ook nog eens 200 eisen heb :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind deze heel fijn en laatst voor de 2e keer gekocht:

Zie nu wel dat veel uitverkocht is. Gaat tot maat 54.

2 likes

Ik vind LTB ook heel fijn!! Wel zijn de broeken echt dik (in de winter top maar met het oog op de zomer misschien wat minder handig). En ze zijn vaak afgeprijsd. Nu bijv bij Wehkamp maar ook bij Otrium vaak (zo’n outlet site).

1 like

Oh dankje! Ga dit zeker even in de gaten houden

2 likes

Dat is me eigenlijk nooit opgevallen in de zomer en ik draag hem dan ook vaak. Ik moet wel zeggen dat ik in de zomer nooit zo lang buiten ben vanwege de hitte/zon :joy:

Wat trouwens ook nog een groot pluspunt is, is dat hij niet los gaat zitten bij de knieën. Dat overkomt me vaak na een broek een paar keer gedragen te hebben.

Heeft iemand tips voor een “sportief” badpak met ondersteuning voor grote borsten? Ik tipte zelf qua badpak altijd Ulla Popken maar hun aanbod is op het moment niet wat ik zoek - of te veel decolleté of te weinig ondersteuning :sweat_smile:

Ik heb geen eigen ervaring maar misschien hier?
De jurken vind ik erg fijn.

2 likes