Dames met een maatje meer

Ik heb deze gekocht en hij is zo leuk! https://www.zalando.nl/vero-moda-curve-vmeasy-long-blousejurk-laurel-wreath-vee21e0aq-m11.html

En hij staat echt niet zo truttig als op de foto, haha. Mijn taille komt leuk uit en verder valt het lekker losjes. Normaal heb ik vaak dat het dan strak zit rondom mijn bovenbenen maar dat is helemaal niet het geval.

11 likes

Is er ergens in Nederland een fysieke winkel waar je kleding van Only Carmakoma kunt kopen? Ik zie bij de online verkooppunten altijd leuke dingen maar ik zit dan soms net te twijfelen welke maat ik het beste kan bestellen. Dan weet je wel weer hoe dat gaat; dit shirt is eigenlijk iets te groot/klein maarja terugsturen is ook niet zo fijn dus ach ik doe het er maar mee. Of dat je 5 kledingstukken koopt en dan zit het ene wel goed en andere niet enz.

Ik zou zo graag eens rustig alle kleding willen passen in een fucking pashokje zodat ik naar huis ga met kleding waar ik vet blij van wordt zonder dat dit eerst 38x een andere maat bezorgen en retour en blabla moet kosten.

Ik dacht eerst Peek&Cloppenburg maar die hebben de Carmakoma lijn volgens mij ook alleen online…

3 likes

Ik weet niet waar je woont, maar Rebels in Oisterwijk verkoopt Only Carmakoma en heel veel andere (en redelijk betaalbare) plussize-merken.
Ze hebben ook een webshop (dan kun je kijken wat ze zo’n beetje verkopen).

Ik woon helaas te ver weg, maar heb er al meerdere keren besteld! Volg ze ook op Instagram en lijkt me een heel leuke winkel met die vrolijke dames.

5 likes

Ooh ja die winkel volg ik ook op insta! Maar ik zie dat Oisterwijk bij Tilburg ligt en laat ik nou toevallig helemaal in de kop van Overijssel wonen…

Ik ga binnenkort een weekend naar Den Haag dus als iemand daar (of in het noorden dus) een winkel weet die het verkoopt zou dat tof zijn.

1 like

Meppel heeft een winkel die ‘More’ (meppel) heet, daar hebben ze only carmakoma en Vila curve etc.

3 likes

Dit is in mijn achtertuin dus dit is TOP. Hier ga ik binnenkort naartoe!!! Dankje!

9 likes

Het is niet de meest charismatische winkel :stuck_out_tongue: maar het voldoet denk ik wel aan je vraag van fysieke winkel, de juiste maten en merken en rust om te passen!

2 likes

Al was het een kale loods :stuck_out_tongue: het gaat inderdaad om de mogelijkheid de boel te passen en de stof te voelen enzo. Echt top dit!

9 likes

De zomerkleren van vorig jaar uit de kast halen is altijd kut :joy: Ik had ook wat nieuwe dingen gekocht in dezelfde maat als vorig jaar, maar die zitten dan niet goed terwijl dat stuk van vorig jaar nog wel goed zit. gedoe altijd

1 like

In Gorredijk en Steenwijk zitten vestigingen van Pieta lifestyle, zij hebben een heel breed assortiment in plus size kleding van o.a Only

2 likes

Die winkel liep ik altijd hard voorbij, want lijkt qua etalage op een soort plussize Desigual winkel… Toch maar even naartoe binnenkort, dankjewel!!

1 like

Haha dat herken ik wel ja :joy:

Stiekem toch een aanrader, althans wanneer je op zoek bent naar de only carmakoma lijn of Vero moda curve :+1:

Happy shoppings!

2 likes

Heeft iemand aanraders voor grotere maten outdoor merken? Ik ben op zoek naar een afritsbroek, bij de decathlon pas ik de grootste maat (46) normaal gesproken wel, maar bij de afritsbroeken zit de rits dan heel naar strak op m’n bovenbeen. Wil sowieso even bij de Bever kijken binnenkort maar dat is vaak gelijk wel :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 like

Ik heb een wandelbroek van de C&A in maat 48. Wel geen afritsmodel, maar ik zou daar durven kijken.

3 likes

Oh goeie daar zou ik zelf helemaal niet aan gedacht hebben, thanks!

1 like

Ik weet niet of 46 wel goed zat bij de benen/billen en alleen de afritsrits het probleem was? Ik heb zelf maat 44 van broeken, maar had ook problemen met die rits die mn benen afbond. Ik merkte dat mammut (tm maat 46 te krijgen) goed zat en maier sports zit ook qua rits ruim. Jack wolfskin was flut.
En qua materiaal vind ik softshell materiaal wel prettig. Is sneldrogend en een beetje stretch, fijn als je stenen op moet klauteren.

2 likes

Ja het probleem was vooral de rits! Want had een andere broek aan van hetzelfde merk in maat46 zonder rits en die zat prima. Bedankt voor de aanraders, ik ga er naar kijken!

1 like

Ik kreeg laatst nog Jack Wolfskin als tip

1 like

Wat vinden jullie fijne skinny jeans die niet snel dun worden/gaan pillen/stuk gaan bij het kruis ivm schurende dijen?

Die true to you skinny vam h&m is chill, maar pilt zo snel. De slim fit variant van de true to you (mijn favo) pilt helaas ook heel snel.

Ik heb er wat van het merk anytime. Ooit via wehkamp gekocht en die blijven mooi!

3 likes