De MS mode met die elastieken band in de rug
Daar had ik al eerder goede verhalen over gehoord. Vallen ze op maat?
@Luzarl Broeken van Ms mode en ik zijn geen vrienden… het past nooit echt goed. Of de broekspijpen zijn kilometers te lang of hij valt niet mooi bij mijn kruis, altijd wat haha
Ja, ze zitten de eerste dag wel wat strak, maar daarna echt perfect!
Ah top, thanks! Ga ik daar eens maar kijken.
Ohhh dat is balen ja, haha. Ik heb nu de driekwartbroeken maar die vallen bij mij mooi op mijn enkel
Ja ik kies ook vaak ankle lenght, valt bij mij dan precies goed hahah. En ik ben 1,77 he echt korte pootjes heb ik.
Ik had vier nieuwe pantys besteld bij snagtights want mn pantys waren toe aan vervanging. Dus ik de 50 besteld inpv 80.
Ze zijn letterlijk allemaal gescheurd in de naad bij de buik en rug. Zelfde maat als altijd. Gewoon gewassen en lucht laten drogen zoals altijd.
Ik snag gemaild gaan ze redelijk moeilijk doen ja eh sorry dat ik vraag of het een fabrieksfout is.
Oh wat stom zeg! Ik heb wel vaak dat er gaten komen bij het kruis, maar dan kan ik ze verder gewoon nog dragen.
Ja dat doe ik ook nog gewoon, maar ondertussen is het niet meer te doen voor gevoel. Heb er sowieso altijd broekje over heen
Vero moda curve!!
Ik zag vanmiddag dat ze ook in Emmen bij Fratello’s onder andere Only Carmakoma verkopen.
Wat zijn leuke plussize accounts om te volgen op vinted?
dit klinkt goed, is het een bepaald model wat dit heeft?
Ja iets van shaping sculpting ofzo. Ik zal thuis eens kijken voor de zekerheid!
Dank je, ik heb hem hiermee gevonden, de Shaping Skinny Jeans SCULPTS! In de omschrijving staat inderdaad dat deze elastiek heeft dus dat moet hem zijn
Fijn warmte en een hoge luchtvochtigheid. Zweet seizoen is begonnen.
Schurende dijen en tiet zweet
Topvintage in Kerkrade. Reed er toevallig gisteren voorbij, moet er echt eens een keer naar binnen ook…
Maar wellicht een beetje ver uit je buurt…
Ik was vanmiddag even in de stad en ik word er zo boos en geïrriteerd van als ik zie dat er 2 only’s, 2 Vero moda’s etc zitten en ik als dik persoon eigenlijk alleen maar naar de m&s of de ulla popken kan gaan. En die laatste vind ik alleen maar ouderwetse overpriced dingen verkopen.
Waarom als ze 2 panden hebben, maken ze er geen waar je ook plus size kan shoppen??
Succubus in Assendelft anders? Die heeft ook veel plussize