Succubus in Assendelft, hele leuke winkel!
Ja maar echt hé! En in die winkels hangen ook alleen nog maar s-jes want ja ze krijgen maar 1x XL binnen en die zijn altijd zo weg zeggen ze dan *niet dat past maar bedoel maar. Het zou zo’n goede stap zijn om de plus lijnen ook in hun winkels aan te bieden. Of gewoon een eigen winkel met dat merk…
Laatst vroeg een vriendin om samen te gaan winkelen, maar ik word er dan niet blij van omdat ik me in veel winkels verloren voel, terwijl zij het een en ander uit het rek vist. Wil ik ook kunnen! Dus snap je boosheid wel…
The little shop of colours in Amersfoort
Looks like vintage in Drachten.
Zij hebben ook een online shop en gaan tot maat 6XL
Ik heb zo’n moeite om t-shirts te vinden die niet halverwege m’n buik al stoppen… heb grote borsten dus dat helpt allicht niet mee, maar volgens mij is de mode ook gewoon korter dan vroeger? Hoe dan ook: iemand tips voor waar “gewone” t-shirts te vinden (van katoen, met of zonder print)?
Ik vind die van zizzi altijd wel lang vallen over mijn buik heen.
100% katoen? Ik heb shirts van de Zeeman (effen kleuren) en die zijn 95% katoen en 5% elastaan en die vallen best lang. En volgens mij hebben ze ook 100% katoen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee
Zie nu dat we in het maatje meer topic zitten, Zeeman gaat vgm tm maat 50
Norah (gaat t/m maat 48 maar valt over het algemeen groot vind ik)
Als je het niet erg vindt dat de hals wat hoger is zou je eens naar mannen shirts kunnen kijken, die vallen naar mijn ervaring vaak wat langer.
Heeft iemand ervaring met een slaapmat voor kamperen? Ik wil graag de bardani 15 of de exped 15 kopen maar vraag me af of deze ook lekker liggen als je zwaarder bent. Kan online niet veel vinden
Ik heb vorig jaar deze gekocht en kom met geen mogelijkheid met m’n heupen op de grond als ik op m’n zij lig. Heel fijn! Echt een aanrader voor zwaardere mensen. En je kunt ze aan elkaar ritsen voor een heerlijk 2 persoonsluchtbed.
Hopelijk kan iemand mij helpen met mn zoektocht.
Ik had deze top via shouby besteld. Maat 3xl maar die is te klein en te kort.
Weet iemand waar ik nog meer van zulke tops kan vinden in maat 52 denk ik. Of als het met kant is , vind ik ook leuk.
Kijk eens online bij bristol en dan maat xxxl.
Hebben zoiets in verschillende kleuren alleen zonder kant. Ik zal kijken of ik een snel een link kan vinden.
Niet alles is meer online maar wellicht bij jou in de buurt verkrijgbaar.
Bonprix zal ook vast ook zoiets hebben.
Je ziet het niet goed op de foto maar op de top zit embroidery. Dat vind ik juist zo leuk. Maar bedankt voor het meekijken
Als ik iets tegenkom laat ik het weten!
Kwam deze tegen bij de Only? (Tm 54)
En deze
Die bovenste is leuk! Die ga ik proberen.
Die onderste heb ik in het groen
Nu met mooier weer zit ik weer met broeken.
Wat zijn fijne luchtige broeken of rokken /jurken met niet al te blote benen. Met name voor naar werk.
In wijde broeken lijken mn benen vaak nog dikker en korter dan ik al ben.
Wat is je stijl, want je hebt zó veel opties. En wat vind je te bloot? Ik heb nu bijvoorbeeld een simpel zwart shirt aan met een rok die net over mijn knie komt met een split tot boven de knie. Ik zou dat naar kantoor dragen, maar jij wellicht niet.
Oh en hou je van bepaalde kleuren/printjes etc.?
Broeken vind ik zelf ook lastig, ik kom toch vaak uit bij jurkjes of rokken.
Ik kijk vaak op Wehkamp en Zalando, dan filter ik op mijn maat en ga ik gewoon alles langs. Dat is ontspanning voor mij
Norah heeft veel jurken tot op de knie of langer. Ze gaan t/m maat 48, vaak valt het wel ruim.
Zeker niet alles daar is mijn smaak maar ik kan er altijd goed slagen. Dit seizoen heb ik bijvoorbeeld deze gekocht: