Dames met een maatje meer

Mijn stijl is vrij basic en zwart. Soms printje. Maar probeer er meer kleur in te brengen. Rond knie hoogte is minimaal voor werk.

@Lavender95 die jurken zijn mooi. Wat wel zou kunnen. Nooit echt bij dat merk gekeken.

Wat voor schoenen doe jij er onder? Loafers ?

5 likes

Zal eens voor je rond kijken!

Onder die jurken kan je inderdaad loafers dragen, maar zelf zou ik eerder een witte sneaker dragen.

2 likes

Van alles! Sneakers onder jurkjes ben ik zelf niet zo van maar dat is puur persoonlijk, het kan zeker wel zoals @FrozenFlame zegt.
Loafers kan ook, moet je wel kijken dat het samen niet tuttig wordt. Ik draag ook vaak espadrilles en sleehakken! En sandaaltjes ook, bij mijn werk kan dat gewoon, maar dat is waarschijnlijk niet overal gepast.
Espadrilles en sleehakken zou ik dan van wat ik mooi vind het meest gepast vinden bij een kantoorsetting

1 like

Ben dol op de viscose broeken van de h&m, fijn stofje voor warm weer. Hebben verschillende kleuren ook, zitten wel iets losser. Door het model kan ik die broek ook in m’n taille dragen (met korter tshirt) zonder dat het mijn buik teveel tekent. Heet pull on broek.

6 likes

Heb je een linkje? Klinkt heel chill!

Ik heb deze hier volgens mij al vaker genoemd maar ik ben erg fan van deze rokken van Monki. Heb denk ik wel 5 verschillende patroontjes :sweat_smile:

5 likes

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0971104005.html?gclid=EAIaIQobChMIhNvLnZKn_wIVGL53Ch2OPAmDEAQYASABEgKQjfD_BwE hierbij!

1 like

Bedankt allemaal. Weer inspiratie. @Barend die broeken lijken mij fijn zitten. Maar ik moet even kijken hoe het staat, ben klein. Ik heb ze iig opgeslagen.

@Lavender95 idd kans op tuttig. Heb van die zwarte met zo’n gespje maar voel me dan snel oud vrouwtje haha. Espadrilles of nette sneakers zou denk ik naar 1 locatie wel kunnen.

Ik ben blij met mooier weer maar draag liefst lange kleding en laagjes.

2 likes

Ik heb die broeken ook en bij mij (1.58) staan ze erg leuk vind ik zelf.

2 likes

Ze hebben twee verschillende soorten ook, eentje is wat korter :). Ik heb de normale versie en ben 1.68 en heb wel hoog water. Maar vind ik bij dit model wel leuk :slight_smile:

2 likes

Ik ben maar cm kleiner dus dan valt het wel mee.
Dit model kan idd wat korter.

Waar kopen jullie fijne sportbroekjes? Ik zou graag zo’n hardloopbroekje willen met een legging erin, maar dan wel ook met zakken in het losse broekje er over. Die van Nike heb ik, maar die trekt in m’n kruis de laatste tijd : (

1 like

Brooks heeft een 2 in 1 broekje met zakken in de onderste en achter

https://all4running.nl/brooks-chaser-2in1-5-inch-short-dames-221464-001

2 likes

Heeft iemand tips voor gekleurde pantalons? Ik heb al-tijd het probleem dat ze of stom zitten rond mijn bovenbenen of dat ze te kort zijn (ik ben net geen 1.80) wel nu een leuke zwarte gevonden maar ik wil ook een leuke kleur

1 like

Costes!
Ik heb zelf ook met veel pantalons hetzelfde probleem, maar ik heb bij Costes een keer een pantalon gepast die mij echt goed zat alleen iets te lang was (1.75m).

2 likes

Vero moda? Die heefte 3 lengtematen! (30-32-34). Die laatste is met mijn 1.83 misschien zelfs net iets te lang. Maat XXL is ongeveer maat 46/48.

2 likes

Oh dit klinkt goed! Ik vergeet op de een of andere manier dat de Only/JDY/Vero Moda er ook nog is

Het is vast al eens ter sprake gekomen, maar waar kopen jullie mooi high waisted ondergoed? Ik vind de boxers van de Makro heerlijk zitten, maar die zijn natuurlijk niet echt sexy en het oog wil ook wat. Ik zoek dus eigenlijk leuke high waisted dingen, die niet ā€˜omkrullen’ op de buik door de vetrol. Waar moet ik zijn?

Edit: niet per se zo high dat ze net onder mijn beha eindigen, maar wel zo dat ze dus niet omkrullen. Navelhoogte is prima.

2 likes

Monki!

7 likes

Marks & Spencer

2 likes