Dames met een maatje meer

Ik zweer bij primark ondergoed. Heb nu hele fijne strings maar ook fijne hoge onderbroeken.

3 likes

Hier ook strings van Primark! Echt super chill.

2 likes

Heb me nog nooit zo ongelukkig met mn gewicht gevoeld. En zo niet als normaal persoon behandeld. Ja ik wil afvallen maar t voelt nu ook echt gewoon gedwongen omdat medisch onderzoek niet uitgevoerd wordt omdat zij zeggen dat t niet kan, ook niet elders. Terwijl ik gewoon de informatie heb en ervaringen van anderen dat het wel kan. Gelukkig willen ze wel iets anders proberen dus dat scheelt. Maar t klopt gewoon niet wat ze zeggen, en ik heb ze er op gewezen dat het bestaat dus ze kunnen niet doen alsof ze t niet weten.

Ben gewoon even verdrietig denk ik.

5 likes

Ik ken je achtergrond niet, maar kun je niet een second opinion vragen of naar een andere (zorg)instelling overstappen?

2 likes

Ik wilde je nog even bedanken voor deze tip, heb er eentje gekocht en ik denk dat ik de hele zomer niks anders meer draag! :sunny:

Hoe vallen ze?

3 likes

Ik heb gister deze broek bij de hema gekocht en die zit erg lekker! Met mijn 1.68 zowaar niet te lang. Ik draag maat 46/48 en heb de XL. Heb ook 2 shorts in dat stofje en die zitten ook heel lekker, maar tijdens het lopen schuiven de broekspijpen aan de binnenkant omhoog :face_with_raised_eyebrow: Nouja, wel een lekker huis/tuin broekje de komende zomer.

3 likes

Dat maakt me blij :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Heb er inmiddels 5 en draag ze met dit weer iedere dag.

Waar vinden jullie dat ze fijne bikershorts hebben?

Aan de ruime kan voor hoe ik H&M ken (maar al lang niet meer geshopt hiervoor). Ik heb broeken meestal maat 46, soms 48 en de XL hiervan zit perfect.

2 likes

Waar kopen jullie leuke shirts voor de zomer? Ik wil het liefst iets in blouse vorm voor naar kantoor. Ik ben al bij de reguliere winkels geweest (h&m, zara, costes, bershka etc.), maar kan moeilijk iets vinden

1 like

Heb je bij ms mode gekeken? Misschien zit daar iets tussen

2 likes

Was eigenlijk op zoek naar allebei maar voor “zo” heb ik inmiddels wel wat gevonden geloof ik! Ik had eerder ook wat positiefs gelezen over die van de action maar die van mij had ze nu niet, ik ga toch nog eens kijken dan!

1 like

Probeer eens Hema! Hebben nu heel veel leuke linnen dingen. Ik pas met mijn maat 44+ bij 1,68 met vooral enorme borsten en dikke benen in de M of L dus het valt zeker ruim!

3 likes

Het is vreselijk maar het enige waar ik leuke en echt mooizittende shirtjes/blousjes kan vinden voor naar kantoor is Shein đŸ« 

1 like

Ik heb laatst een paar wat nettere shirts/bloesjes voor naar werk gekocht bij Only (Curvy lijn, online). Heb ook een paar dingen bij WE besteld, maar die moeten nog binnen komen.

4 likes

@Luzarl @Yzile @iloveblush @Cactuss veel tips, thanks!! Ik ga overal online kijken

4 likes

Ms mode is niet altijd even hip hoor. Maar wel gewoon nette kantoorkleding. En hoe je het stijlt = key, haha

2 likes

Hema zou ik wel even in de winkel bezoeken. De website heeft vaak niet zo veel en daar vind ik het er niet zo leuk uit zien.

2 likes

Weet iemand toevallig of ze bij Zeeman korte sportbroeken hebben? Ik heb morgen een beachvolleybal event van mijn werk en dacht al die tijd dat ik Ă©cht geen korte broek aan ging doen want ik schaam me voor mijn benen, maar nu denk ik ‘joeee lijk wel gek om in een lange sportlegging te gaan staan op het strand’. Maar ja, het is dus al morgen. Zeeman is eigenlijk de enige winkel waar ik morgen nog even snel heen kan.