Dames met een maatje meer

Sowieso wel korte leggings of een lange om kort te knippen, maar echt sportbroeken durf ik niet uit mn hoofd te zeggen

3 likes

Sowieso mannen korte broeken, zou wat mij betreft prima zijn om in te sporten! (Maar ik draag ze normaal ook haha)

2 likes

Dat is top! Ga morgenochtend even snel kijken

1 like

Ik heb dus best vaak dat als ik uitga dunne mensen tegen me zeggen dat ik er mooi uitzie en ik denk dus dat dat is omdat ik dik ben en mensen misschien denken dat ik onzeker ben. Het is op zo’n bepaalde manier dat ze dat zeggen. Hebben jullie dat ook wel eens?

2 likes

Iedere keer weer

3 likes

Ja, en soms als ze zeggen dat ik een leuk jurkje aan hebt klinkt er ook een soort verbazing ofzo. Alsof er geen leuke jurkjes zouden zijn.

6 likes

Ja van de week nog, knap dat je een jurkje aan hebt. Dan denk ik echt hou je bek. Heb gezegt ga voor niemand andets met deze hitte me in een broek hijsen.

3 likes

“Knap dat jij met jouw hoofd naar buiten gaat!”

Jeetje wat een nare rare opmerking zeg.

7 likes

Wat voor mensen zijn dat :o wat gek joh. Goed dat je er zo op reageert

1 like

Wat gemeen zeg. Ik zie dot soort reacties ook vaak bij bijvoorbeeld Vera Camilla of Miljuschka. Zij postten wel eens een bikini foto en dan zijn er altijd reacties zooals “echt bewondering voor jouw zelfvertrouwen” of “wat stoer van je” oid.

Snappen die mensen zelf dan echt niet dat dat eigenlijk helemaal geen compliment is :smiling_face_with_tear:?

2 likes

Nee dat snappen ze echt niet. Ik zag ook zo vaak op tiktok dat mensen dan zeiden: dit is echt een backhanded compliment. En dan reageerden ze met: waarom??? Ik zeg toch dat het stoer is

Of dan zeggen ze: wow ik zou dit zelf nooit durven/doen maar wat goed dat jij het wel doet :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Zo gemeen

8 likes

Herkenbaar.
Maar ik leid zelf alles snel naar mn dik zijn. Dus ook wel wat onzekerheid. Ene moment niet onzeker erover maar laatste tijd veel meer.

1 like

Dat klopt, maar gek genoeg wel echt de suffe items van de collectie.

2 likes

Er zit een meisje in mijn duits klas die eigenlijk geen hemdjes aandurft maar zich door mij heel comfortabel voelt en het nu wel durft. En heel vaak zijn dat soort opmerkingen een beetje een steek onder water maar vandaag vond ik het echt wel leuk om te horen. Take it off!!!

35 likes

Zijn er steden die er voor jullie uit springen wat plus-size shoppen betreft? (Maat 48/50)
Woon zelf in Breda, maar wil best wat verder reizen. Friesland/Groningen is wat te ver van het goede.

2 likes

Den Haag heeft C&A en Paprika
Westmall heeft MSmode en C&A
Leiden heeft MSmkde, c&a, Zizzi, Ulla popken
Zoetermeer heeft Paprika en C&A (hele kleine collectie).

Ik vind Leiden hiervan het prettigste, maar nog steeds erg weinig.

Misschien ondertussen meer winkels (of kleine boetiekjes) waar ik niet vanaf weet.

2 likes

Maar iedereen loopt in die kleding… ik vind het echt zo jammer dat je als dik persoon maar naar 2 winkels in een hele stad kan en verder met geluk een boetiekje tegen komt of je moet maar online kopen.

1 like

Ja ik vind dit ook echt jammer! Bestel meestal ook online, maar vind een shop dagje wel eens leuk, maar ik ga niet naar winkels waar ik sowieso niks pas :sweat_smile:

1 like

Klopt, vroeger vond ik het heerlijk om een dagje te gaan winkelen maar dat doe ik om die reden dus nooit meer.

En heb het hier ook al vaker gezegd maar in steden waar ze 2 only’s, 2 h&ms etc hebben, mogen ze een van die winkels veranderen naar plus size collectie.

2 likes

Ja, daar begrijp ik ook geen zak van eigenlijk. In heel veel steden hebben ze panden van inderdaad h&m, Vero moda, Only, Vila en soms Pieces. En nergens is een plus-size winkel of sectie te vinden, terwijl dan spreek je toch een grotere doelgroep aan = meer omzet?

2 likes