Dames met een maatje meer

In D.ongen heb je M.axx mode, die hebben vaak wel leuke jurkjes vind ik, maar moet je smaak zijn.

2 likes

Ik herken het probleem, maargoed. Liever hetzelfde als andere dikke mensen dan naakt.

1 like

Ik bestel ook veel online, nu heb ik weer een jurkje gekocht van miljushka ( of zoiets) bij de wehkamp. Ben ik heel tevreden over qua maat/fit en kwaliteit/prijs.

Ik merk vooral dat bij de H&M veelal t/m maat L in winkels hangt en alles erboven is online, ook jammer zeker voor zo’n grote keten.

Wel nog een tip voor een fysieke winkel:
De wibra heeft ook een pluslijn, deze gaat t/m 56 meen ik. Heel leuk, regelmatig nieuw aanbod en betaalbaar.

5 likes

Tipje! Ik vind dit een heerlijke jeans:

Valt ruim en is heel stretchy. En in verschillende lengtematen beschikbaar.

4 likes

Is dat de jeans die je op de foto in het andere topic aan hebt? Staat je goed!

1 like

Hoe zit ie bij de buik? Ik kan daar wel wat stevigheid gebruiken.

3 likes

Ik heb laatst echt hele leuke jurken gekocht bij bloomchic.
Het duurde iets langer dan een week tot bezorging. Ik voel me echt mooi en heel veel complimenten.

7 likes

Heb je een fototje?

3 likes

11 likes

Jaa, ik kan ook beamen dat de jurken van Bloomchic echt heel chill zijn. Heb er inmiddels al meerdere keren besteld. Een keer is het pakketje niet aangekomen en toen kreeg ik zonder problemen m’n geld terug.

Heb er ook twee heel chille zomershorts vandaan, die ook top zitten.

6 likes

Leuk!!!

4 likes

Is de stof ook fijn? Ik twijfel altijd of ik daar iets moet bestellen maar staan zoveel leuke dingen op

3 likes

Ja. Ik dacht dat het van dat zweet stof zou zijn maar dat is het totaal niet.

1 like

Heb ook een aantal jurken van bloomchic, soms is het echt heel mooi en soms voelt het wat goedkoop.
Zeker opletten met de wasvoorschriften want ze gebruiken veel stof die makkelijk krimpt.
Vind dit altijd zo zonde als door een split of een langere achterkant de witte binnenkant te zien is. Ben te lui om hem dan toch te bestellen en er zelf een voering in te zetten.

9 likes

Bloomchic heb ik idd ook weleens wat besteld.

Halara heeft ook fijne broeken. Goed reviews lezen voor de maat.

1 like

Heeft een van jullie het ondergoed en bhs al eens geprobeerd?

Heeft iemand dé tip voor een fijne broek?
Ik heb geen kont maar wel een flinke mommybuik (zeg maar een hele flap die daar voor hangt haha) ik ben op zoek naar jeans maar ook bijvoorbeeld van die leuke stretch broeken en weer niet waar te beginnen!
Maat 46 ongeveer

1 like

Bonprix slaag ik momenteel goed.

3 likes

Ik koop mn broeken alleen bij de ms mode

5 likes

Alles van MS mode! Ik vind al hun broeken echt superfijn!

4 likes