Ik vind de broeken van c&a erg fijn!
Ik ben in Amerika nu ook daar weer fijn bij de Forever 21 geslaagd daarvoor. Vind het nog steeds zo jammer dat die winkelketen geflopt is in Europa want toen het magazijn nog in Nederland zat was het zo makkelijk bestellen.
Ik heb die flap ook. Heb een halara jeans. Lekker strech en heb de mega flare, flare is wel echt grooot maar drukt boven alles comfy in lijn. Hij heet :
HalaraMagic⢠High Waisted Crossover Pocket Washed Stretchy Knit Denim Casual Super Flare Pants
De zwarte broeken zijn daar ook fijn alleen helpen niet enorm voor de momma flap. Maar wel voor je billen.
Vooral de crossovers lijk je slanker.
Anytime via de wehkamp hebben ook een fijne pasvorm. Stellen qua maat ook niet vaak teleur. Abercrombie zitten mij ook vaak goed, wel meer gedoe. Only carmakoma en de Vero moda curve enzo zijn ook prima, maarrr die doen echt niet zoveel voor je flap want die zijn echt te dun van stof en te stretchie.
Oh ja en ltb curve zit ook altijd goed. Drukt de flap ook goed weg.
Dankjulliewel allemaal! Hier kan ik iets mee
En die broeken zakken niet af?
Ik heb namelijk behoorlijke benen waardoor ik daar maat 50 nodig heb terwijl ik voor mijn buik 46/48 zou moeten hebben en een riem noodzakelijk is altijd. Die kun je daar niet op doen of wel?
Nee kan geen riem idd. Dat is wel lastig dan.
Afzakken vind ik van niet. Elk model valt wel eat anders dus goed de reviews lezen.
Deze werkt ook goed met een āmom pouchā
Is er in jeans, een soort naturel cotton en donker grijs jeans.
Maar wat voor broeken zijn dat dan? Skinny? Of losjes? Of straight? En zitten ze juist strak bij je buik of comfortabel? Wat is āfijnā?
Monki voor spijkerbroeken!
Daar heb ik dus werkelijk nog nooit een jeans gevonden die lekker zit welke modellen draag jij?
Kimomo maat 40 (NLās maat 50)
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of in het modetopic maar misschien heeft iemand zin om mee te denken. Ik heb over een week een feestje van mijn werk, op een locatie die deels buiten is en het thema is āfestivalā. Ik heb echt geen ideeee wat ik daarmee aan moet. Voel me sowieso niet comfortabel in korte/strakke dingen maar wil er wel graag leuk uitzien natuurlijk maar wat is dan een festival outfit? Probleem is ook dat ik nog op vakantie ben en 3 dagen voor dat feest pas thuis ben dus niet echt kan gaan winkelen. Kan wel wat bestellen maar liefst niet teveel en dan maar hopen dat iets ervan past.
Edit: heb uiteraard wel op Pinterest etc gekeken maar zie veel shorts, daar voel ik me sowieso echt niet fijn in. Heb wel een midi rok met panterprint (a-lijn) die ik wel leuk vind maar hoe combineer ik die dan een beetje feestelijk/festivallig?
Ahh leuk festival kan zoveel zijn! Die rok met een leuk hemdje of shirtje met glitters of een kanten randje, glitters op je gezicht, een hoed of leuke pet, veertjes in je haren, sandalen of laarzen, een leuke fannypack. Wat ook heel festival nu is is hoge sokken, vissershoedjes, gekke zonnebrilletjes. Ik denk dat iedereen er heel anders uit gaat zien dus ik zou me eigenlijk niet te druk maken!
Die rok met een hemdje /shirt (ligt aanhet weer)
En dan qua make up miss wat extras
Ik denk dat die rok echt top is en dat je sowieso vanalles kunt dragen. Festival hoeft imo zeker niet strak of kort te zijn oid. Ik associeer het eerder met kleurrijk/creatief, leuke accessoire, glitter op je gezicht etc
Hoe lang ben jij en hoe valt deze broek?
Die rok, oversized t shirt, fannypack, all stars of dr martens en wat glitters op je gezicht!
1,68 en maat 46 tot de grond. Misschien hoort het als culotte
Ik ben nog kleiner haha. Heeft iemand een tip voor high waist broek (die wel een beetje die mom puch bedekt). Maat 40 maar dus voor iemand van 1,64. High waist skinny vind ik ook leuk.