Dames met een maatje meer

I know, ik vind het alleen nog best moeilijk om patronen aan te passen. Maar misschien is dit het moment om daar meer mee te gaan doen haha!

Ik heb het grote geluk dat ik een moeder heb die echt heel veel kan met de naaimachine en alles daaromheen. Moet haar nog steeds eens nodig vragen om echt die kennis eens vast te leggen zodat ik in alle rust zelf kan gaan proberen om te oefenen. Als ik zoiets zou hebben wil ik dat best met je gaan delen ook :slight_smile:

1 like

Echt zo jammer dat je voor grote maten vaak online moet zijn, maar voor duurzame kleding in grote maten helemaal.

1 like

Heeft iemand tips voor (liefst naadloze) strings met een goede brede, hoge taille? Hij moet goed over de mom pooch heen gaan, ik heb nu een string die er steeds net onder gaat zitten en dat is zo irriant. Ik heb er ooit 1 bij de Hunkemoller gekocht die fijn is maar die kon ik niet meer vinden. En veel online is of duur of corrigerend, en dat wil ik niet.

Die ‘zachte’ van de primark. Zitten per 3 geloof ik

3 likes

Jaa ! Beste string ooit.

1 like

Oohh thanks! Ik ga de volgende keer dat ik er ben even kijken. Is het katoen of van dat gladde ‘naadloze’ materiaal?

Nou een beetje nog anders, een soort dikke zachte rekbare stof. Een beetje sportbeha materiaal. Heel lekker

2 likes

Synthetisch wel toch? Tenminste als die ik heb gehad dezelfde zijn…

1 like

De strings van Snag!!! Echt, ik zweer hierbij haha. Hebben een fijne brede bovenkant voor
Edit: High Waisted Thong in Black - Snag – Snag EU deze :raising_hand_woman:t3:

3 likes

Ik heb van de week een onderbroek en bh binnen gekregen en ik ga echt meer bijbestellen. Heb de hipster gedaan inpv string maar halleluja wat een comfort. Ook de bh, zoveel beter dan de Hunkemöller bh.

4 likes

JA! Ik heb hier ook 10 van in m’n ondergoedlade :heart_eyes:

5 likes

Ik heb gister deze laarzen gekocht bij Scapino! Mijn (dikke) kuiten passen er gewoon in🤩 Heb direct zwart en bruin beide gekocht😅

22 likes

Waar halen jullie mooie kantoorkleding? Wat ze bij de MS mode hebben is dit jaar helaas niet mijn smaak en de kwaliteit van de bon prix vind ik heel slecht. Ik heb gelukkig nog wel wat dingen maar ik weet eventjes niet waar ik het moet zoeken en ik begin de 11e met mijn nieuwe baan :dizzy_face:

1 like

Ik heb op asos wat leuke blousen gehaald. En verder gewoon overal en nergens random truitjes en pantalons.

Niet te lang over na denken ik dacht ook oh god wat moet ik aan. Maar als je een beetje basic komt de eerste week dan kun je zien wat de andere dragen. Inmiddels draag ik gymshark joggings met een net truitje haha.

1 like

Ohja slim asos. Thanks!

1 like

Ligt er natuurlijk aan hoe zakelijk het moet. Zelf draag ik meestal jeans en een blouse, evt. een blazer of een jurkje met panty.

Ik haal het overal en nergens, ik filter altijd gewoon op maat bij Wehkamp/Zalando. Het meeste komt van MS mode, Vero moda curve, Only Carmakoma, Mango, Anytime (Wehkamp), Primark, Zizzi, C&A, WE en H&M.

3 likes

Oh ja goede om ook ff bij wehkamp te kijken. Het hoeft gelukkig niet heel zakelijk maar ik haal normaal eigenlijk alles bij de MS. Ik vind de kwaliteit goed en het past me mooi, maar ze hebben daar echt geen goede dingen naar mijn smaak nu. Ik ga ook nog even bij rebels kijken, daar hebben ze die andere merken die jij noemt

Ben benieuwd wat je gaat kopen, laat t ons weten!

Bij MS mode is t ook echt afhankelijk of t je kleuren enzo zijn vind ik. Dat kobalt blauw vind ik heel mooi wat ze nu hebben, maar de rest mwah.

2 likes

@Luzarl ik vind het bij bon prix wel wisselen. Ik heb daar bijvoorbeeld een heel fijne pantalon van, al dik een jaar en die is al tig keer gewassen en nog perfect. Het is deze https://www.bonprix.nl/product/stretch-broek-zwart-905978/?pointOfSaleLongId=1&qu=905978 tops/blouses heb ik er niet van.

Verder heb ik een fijne basic zwarte blazer van H&M van afgelopen winter maar bij ons het is het informeel genoeg om gewoon een jeans, sneakers en een shirt/trui te dragen. Als ik op bezoek ga draag ik het liefst een jurk maar dat kan dan een gebreide sweaterjurk zijn of een netter blouse achtige jurk. Only carmakoma heeft wel best veel en gewone only ook regelmatig tot 3XL tegenwoordig! Bij Zalando kun je beste filteren als je een bepaald kledingstuk zoekt.

2 likes