Dames met een maatje meer

Ik heb er een van panache via superbra.

3 likes

Panache of under armour plussize

3 likes

Ik heb een fijne sportbh van elomi

Dikke aanrader (pun intended) is trouwens een keer langs bij famke c (in Leeuwarden). Super lieve meiden die de perfecte bh voor jouw lijf uitzoeken. Ik heb hier elk seizoen bijna 2 uur rijden (enkele reis) voor over

2 likes

Waar woon je? Misschien is superbra dichterbij, is hetzelfde concept maar dan in utrecht en rotterdam (en amsterdam misschien ook)

2 likes

Heeft iemand hier tips voor een mooie en fijne flared jeans in maat 50-52? (Tot 75 euro)
De jasmin van ms mode past goed, maar daarvan vind ik de wassing niet zo mooi

En waar ik echt mee struggle is een outfit voor (techno) feestjes. Ik draag dan het liefst een sexy/stoer zwart jurkje met panty en dr Martens, maar sta ook open voor andere suggesties.
Ik had ooit een heel fijn jurkje vergelijkbaar met deze

(maar dan met overslag ipv knoopjes, korte mouwen en in van die fijne dikke scuba achtige polyester die niet tekent)
Maar alle jurkjes die ik nu tegen kom zijn zo vreselijk braaf en hoog gesloten en lang of wijd en truttig bleh. Denk wel dat ik deze bij asos ga proberen, maar vrees dat die rib stof weinig verhullend is en dan voel ik me niet lekker genoeg om te dansen

Wat dragen jullie bij uitgaan?

2 likes

Misschien iets van house of Loveaij? Die hebben veel met mesh, bijv deze:

1 like

Thanks die kende ik nog niet, ik ga eens kijken

1 like

Beetje random maar hebben jullie tips voor een fijne (bureau)stoel om langer aan te werken. Hoeft voor mij geen wieltjes te hebben, wil gewoon lekker kunnen zitten.

2 likes

Ik zou toch zoeken naar een standaard bureaustoel met lendesteun en verstelbare armleuningen. Daar zit ik al jaren 30+ uur per week op. Lelijk maar ergonomisch verantwoors

1 like

Is die breed en stevig genoeg? Ik zit vaak niet zo fijn op normale (bureau)stoelen.

1 like

Die van mij wel. Ben niet iemand die in kleermakerszit gaat chillen, maar gewoon zitten haha. Heb ā€˜m wel al een aantal jaar. Op de factuur staat FurLiDali Pro bureaustoel maar daar vind ik niks op als ik google.

Zijn wel zaken waar je refurbished bureauspullen kunt krijgen. Dan kun je voor minder geld dan gebruikelijk wel kwalitatief goed meubilair vinden!

Zo’n gamer bureaustoel, wij hebben er een van secretlab. Ik heb thuis ook een bureaustoel van het werk, maar die van secretlab is breder en de rugleuning is hoog. Hierdoor heb je ook een steun aan je nek/hoofd. Bij secretlab kan je ook zien welk gewicht voor welke stoel het beste is.
(Geen aandelen in helaas, want wij willen graag een tweede maar is best prijzig haha)

Ligt het aan mij of is H&M gestopt met grote maten? Ik zie het niet meer als aparte optie

Huh wat vaag, ik zou zweren dat het er gisteren nog stond. Nu zie ik het ook niet meer nee.

Edit: zit even verder te kijken. Ze hebben het nog wel de grote maten, maar niet meer apart. Ik zie nu bijvoorbeeld een jeans die van maat 34 t/m 58 gaat. Of van xs t/m 4xl

2 likes

Dat is me vaker opgevallen als er sale is. Als je klikt op ā€œalle items zienā€ en dan sorteren op maat kan je wel de plus size kleren zien.

2 likes

Nu was het de afgelopen maanden toch al treurig wat er onder het kopje grote maten zat, tenminste hier op de Duitse site leek het wel of ik constant ook alle standaard maten kleding zag die misschien ook een xxl voor bijvoorbeeld 1 kleur hadden en dan zelf maar op maat moest filteren.

4 likes

Ik kan H&M+ nog vinden door in het menu bij Dames naar ā€œBekijk alle itemsā€ te gaan en dan via ā€œFilteren & Sorterenā€ op ā€œH&M+ā€ te filteren onder het kopje ā€œConceptā€. Om Sale te zien moet je apart filteren in de Sale categorie.

4 likes

Ja dat klopt inderdaad! Viel mij ook op.

Ik zal het wel jammer vinden als ze ermee gaan stoppen. Een groot deel van mijn kledingkast bestaat wel uit H&M

1 like

Same en ik zou dan echt niet weten waar ik anders heen zou moeten qua kleding? Juist omdat terugbrengen in de winkel met online bestellingen zo makkelijk en natuurlijk gratis is.

3 likes

Is ook in de winkel. Als er sale is hangt er ineens plussize tussen.

Maar volgens mij gaan nu veel items wel tot maat 50 of xxl in de gewone collectie.

2 likes