Dames met een maatje meer

Voor wie in het midden van het land woont: ik was laatst bij de nike outlet in Utrecht (is aan de rand vd stad), en daar hebben ze veel grote maten! En laatst ook nog extra sale op sale.

4 likes

Tip: ik was laatst in Breda en zag daar naast de Vero Moda een plussize winkel waar ze o.a. Only Carmakoma en Vero Moda Curve verkopen!

5 likes

Ja CatchCurve is dit inderdaad! Je hebt dit ook in Roosendaal in de Passage (weet niet hoe hij daar heet). Echt fijn dat het met hele klein stappen wat meer offline te kopen is.

2 likes

Ik erger me kapot aan de grote maten voor regenkleding. Ik ga in mei in Schotland een week op wandelvakantie en heb daarvoor echt regenkleding nodig. Ik heb nu eindelijk met moeite een goede jas, maar ik vind het echt zo stom dat de grote maten van Decathlon en Bever echt behoorlijk klein (en als niet klein, ineens raar kort?!) vallen voor regenjassen. Ik kan wel gewoon fleecetruien vinden die goed passen in mijn eigen maat van de Decathlon, maar een regenjas kan ik ineens niet dicht krijgen. Ik moet nog een regenbroek vinden, waar natuurlijk ook 0 stretch in zit, en ik weet gewoon dat dit ook ellende gaat worden. Alsof dikke mensen verdomme niet mogen wandelen.

3 likes

Ik heb deze in zwart en bruin, helaas zijn mijn kuiten te smal geworden door afvallen. Wellicht heeft iemand hier interesse? Zwart en bruin in maat 39.

De bruine zijn helemaal nieuw! De zwarte zijn 2x kort gedragen. Heb er 59,95 per paar voor betaald. Mogen samen weg voor 50 euro of een goed bod :yum::+1:

2 likes

1 like

Als dit echt in de winkel is/komt zou ik wel blij zijn. Beter dan gescheiden een afdeling hebben nog.

Ik heb toen een regenjas van Adidas van de terrex lijn gekocht. Die hadden ze in een plus size maat (46) maar die ook gewoon als een 46 valt. Wandelkleding valt echt zo klein. Heb er keer op keer moeite mee.
Hopelijk kan je iets vinden wat er ook nog leuk uitziet!

1 like

Zoek je echt een wandel regenbroek of is een fietsregenbroek ook goed?

Zelf heb ik die van de Hema (wel voor op de fiets dus) en die valt best ruim. Ik heb de L en nog ruimte over en ik heb echt een buik en stevige benen (zit met broeken momenteel een beetje op 46/48)

3 likes

Zolang het een regenbroek is waar ik comfortabel in kan wandelen, ben ik tevreden. Ik ga eens kijken, bedankt voor de tip!

1 like

Helemaal met je eens, outdoorjassen zijn ook mijn ergernis. Voor een regenbroek kan ik Maier Sports aanraden, hun grote maten zijn echt gewoon zoals je ze zou verwachten. Bij bever heb je die nooit in de winkel geloof ik, maar bij Kathmandu in Utrecht in elk geval wel (maar ik weet niet waar je woont, dus daar heb je misschien weinig aan). Online kun je ze wel bestellen, maar ik weet niet of je dat wil

1 like

Ik had eerst bedacht dat ik graag wilde passen, maar het aanbod in mijn omgeving was zo klein dat ik maar gewoon online bestel. Thanks voor de tip, ik ga ook daar eens kijken!

1 like

Ohhh zo herkenbaar. Ik moest een aantal jaar geleden outdoorkleding hebben voor een bergtocht en dat was echt om te janken, ben een half jaar lang doodsbang geweest om aan te komen omdat ik mn wandelbroek anders niet meer zou passen :expressionless:Hopelijk is het nu wel ietsje beter te doen.

1 like

Misschien is dit nog een leuk merk om eens bij te kijken:

https://www.astridwild.com/. Gemaakt voor en door vrouwen en ook grotere maten (en voor curves).

5 likes

Ik slaag op zalando lounge nog wel eens voor outdoorkleding (maat 52/54)!

4 likes

Hebben jullie ook tips voor bralettes met een brede achterkant? Dus 3 haakjes of meer? Ik heb geen hele grote cup en vind een bralette op gewone dagen net wat fijner. Maar ze zitten achter meestal niet heel comfortabel. Tenminste, ik denk dat het beter kan haha

Geen haakjes maar wel goed stretch. Ik draag ze bijna elke dag en merk dan ook niet dat ik iets aan heb.

2 likes

Ik heb helaas wel echt haakjes nodig, voor de fysio bijvoorbeeld. Al mijn beha’s zijn te groot door het ontzwangeren, dus heb op het moment geen andere optie om op zo’n moment aan te doen.

1 like

Hier staan er een aantal met brede band achter (met haakjes). Wel even goed kijken welke geen beugel heeft.

https://www.naron.nl/lingerie/bralette

1 like

Sugarcandy bhs! Ik weet alleen niet of je daar in past als je geen " grotere" borsten hebt.

1 like