Dames met een maatje meer

Ik heb laatst 2 behas bij sugar candy besteld om te proberen en 1 was mij in de cup te klein maar de andere zat perfect. Mijn moeder paste de andere wel dus heeft zij hem gehouden en we vonden het allebei zo fijn zitten dat we inmiddels allebei nog 2 beha’s extra hebben besteld.

Draag momenteel dus ook geen andere meer behalve deze!

4 likes

Heb deze ook (twee stuks) en draag ook niets anders meer. Zo comfi!!

4 likes

Heeft iemand een tuin/werkbroek waar je goed in kan hurken etc? Ik heb nog geen goede gevonden die daadwerkelijk goed zit.

Ik vind die van Lucy & Yak chill zitten qua bewegingsruimte en die hebben ook veel maten, maar ik moet zeggen dat ik daar de pijpen wel echt kort van vind (nou ben ik 164 dus het valt bij mij wel mee maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen wel een probleem wordt). Dus weet niet waar je met hurken precies lastig vindt?

2 likes

Lucy and yak Idd. Ze hebben nu ook meerdere modellen in de opties petit, tall en long

1 like

Vinden jullie dat ook echt broeken waarmee je in de tuin gaat werken enzo? Ik dacht dat die echt voor de mooi waren (ik vind ze mooi/leuk iig)

Ik heb bij tuinbroeken vaak dat er te weinig bewegingsruimte is en dat het dan gaat knellen.

2 likes

Ik heb volgende maand een bruiloft van m’n zwager en ik vind het zo moeilijk om wat te vinden, hebben jullie tips waar ik kan kijken?

Ik heb oa 1 van spijker en daar heb ik ook in geklust

2 likes

Misschien handig om aan te geven wat je zoekt, wat vind je mooi? Jurken? lang/kort, korte mouwen, heel formeel, dresscode?
Dat denkt wat makkelijker mee want er is zoveel keuze/mogelijk

1 like

WE curve? Villa evoke, only carmakoma, asos curve? Even filteren bij Wehkamp op grote maten, daar komen soms ook wat dingen uit die ik nog niet ken. Ik weet niet wat je maat is maar Sezane gaat ook tot 46 (heb er zelf nooit besteld dus geen idee hoe het valt, gezien het Frans is wellicht niet groot)

Wat tof zijn die! Ik wil graag nog een mooi tuin& klus pak en deze is heel leuk

1 like

Ohhh sorry ik begreep je helemaal verkeerd; ik dacht dat het om een fashion tuinbroek ging haha

Ik heb er zelf nog niets gekocht (ga ik wel binnenkort doen), een vriendin heeft er wel al een overall gekocht en is er erg blij mee.

1 like

Heeft iemand misschien de tip voor mij… Ik draag al meer dan 10 jaar vaak body’s vanwege overgewicht/gewichtsverlies en huidoverschot, ik had toen echt hele fijne van Maidenform maar die hebben al jaren alleen nog body’s met hele smalle schouderbandjes, terwijl degene die ik toen had echt mooie brede bandjes hadden en qua materiaal bijna korset achtig waren. Ik vond dit fijn omdat ik ook huid over heb bij mijn borsten en de zijkant ervan, plus mijn B-belly.
Ik zoek dus een flink corrigerende body, onderborst, met brede schouderbandjes, en haakjes in het kruis, liefst zwart, in een maat XXL of XXXL.
Ik heb zelfs van Sphanx eens geprobeerd maar die zijn veel dunner dan die ik toen had (maar die zijn echt meer dan versleten en schieten hun doel voorbij).

1 like

Als je nog weet welke je hebt van Maidenform kan je misschien op eBay kijken. Daar verkopen veel mensen oude collecties van merken geheel nieuw als deadstock. Zo heb ik vroeger veel een bh gekocht die eruit was bij het merk zelf maar niet op die manier.

1 like

Dankjewel dit is echt een goede tip ik had hier zelf nooit aan gedacht ook al ben ik jarenlang actief geweest op Ebay met verkoop. Nu dus al jaren niet meer ik heb de betreffende body gevonden, maar ik kan niet inloggen of een nieuw account aanmaken haha, ga het later opnieuw proberen!
Dit is een foto van de body die ik bedoel (van Ebay) mocht iemand nog andere suggesties hebben:

4 likes

Fijn dat je 'm gevonden hebt :smiley: en hopelijk ook snel weer op eBay kunnen inloggen of registreren om 'm te kunnen kopen. Je hebt ook nog sites als Depop of Poshmark (beetje Vinted-achtige sites voor de VS) en iemand vragen die uit de VS komt om tussenpersoon te wezen om daar te kopen voor je. Heb zelf daarvoor een hele fijne man uit Arizona en wil je best zijn gegevens doorspelen als je dit zou overwegen. Want ja, de plus size fashion in de VS vind ik altijd leuker dan hier in Europa qua aanbod.

1 like

Ik denk ook nog aan Skims. Zij hebben ook diverse fijne body’s. Misschien de moeite waard om even op de website te kijken.

1 like

Volgens Google Lens is dit de Maidenform Open Bust Ultra-Firm Body Shapewear Size large. Hopelijk heb je er iets aan :slight_smile:

3 likes