https://www.amazon.com/Maidenform-Flexees-Womens-Shapewear-Romper/dp/B0055X1O0C?th=1&psc=1
Hier kun je m kopen met verzenden naar NL
https://www.amazon.com/Maidenform-Flexees-Womens-Shapewear-Romper/dp/B0055X1O0C?th=1&psc=1
Hier kun je m kopen met verzenden naar NL
Mijn vriendin was laatst goed geslaagd met wat jurken van de Miljoushka lijn.
Mochten mensen in de buurt van Uden wonen en fan zijn van de MS Mode, ze hebben daar nu een outlet met echt spotprijsjes (2,50 voor een tshirt, 7,50 voor jurkjes en blouses, 5 euro voor broeken etc.).
Is er volgens mij tot half/eind mei ongeveer, zit in het oude ms mode filiaal.
Bedankt voor de tip! Voor €50, 4 lange dunne zomerbroeken, 3 korte broeken en 1 wat langere rok. De t-shirts waren er volop maar vrijwel allemaal in v hals. Maar ik kan weer heel de zomer vooruit
Wat leuk! Wel veel v hals shirts inderdaad, maar dat heb ik persoonlijk graag dus voor mij was dat top. Maar sowieso veel keuze en ze hebben nog mega veel in het magazijn dus stel je gaat volgende week nog een keer dan hangen er weer allerlei nieuwe dingen.
@Meow @ZusjevanJoost @Cyan @itakepictures
Super thanks! Echt idioot dat ik bij dingen die ik al zo lang zoek niet denk aan Amazon of Google Lens (bij nieuwe dingen wel)
Ik wacht nu in spanning af ik heb er 2 besteld via Amazon in maat L (ik droeg ze in S en M en had er een stuk of 8 omdat ik ze toen elke dag droeg, maar ik ben nu wel iets zwaarder plus degene die ik heb daar kan ik geen enkele conclusie meer uit trekken
Wat denken jullie zal ik deze weggooien dan
In ieder geval hartstikke bedankt alvast, als ze passen, echt hetzelfde zijn en niet een dunner stofje of iets dergelijks bestel ik er nog meer
Je bent lekker duurzaam geweest! Nu mogen ze wel weg
Ja ze zijn gewoon doorschijnend geworden en door de gaten net iets TE sexy
Is dat gewoon bij de MS in het centrum (Marktstraat) of ergens anders? Met Google kom ik niet heel ver. Alvast bedankt
Ik zou ze zeker nog bewaren totdat je je nieuwe hebt om er zeker van te zijn dat ze precies hetzelfde zijn en zo niet, dan op zoek gaan weer. Zodra je je match hebt gevonden kan je ermee doen wat je wilt en zelf verkoop ik door want er zijn echt mensen online die daarop kicken. Heb zelfs soms zo nog wat kunnen verkopen op die manier namelijk
Ter hoogte van Marktstraat 8C. Ik moest ook flink zoeken en er 3x aan voorbij lopen Op de deur staat iets met uitverkoop en een prijslijst.
Thanks!
Tegenover Berben ongeveer (die winkel met de groene vlaggen etc.)
Haha ja I know maar met zulke mega gaten en rafels? Hmm zal het nog eens overwegen
Want de body’s zijn binnen en ze zijn het gewoon!
Ik ben eeuwig dankbaar en heb er inmiddels nog meer besteld ook een maat kleiner.
Zo super om te dragen, maakt me een stukje zelfverzekerder!
Thanks voor het meedenken en de gouden tip!
Wat fijn dat ze binnen en goed zijn veel draagplezier!
Zo zonde dat je niet makkelijk per topic kan zoeken, want ik weet vrijwel zeker dat hier al goede tips voorbij gekomen zijn. Maar waar heb je een beetje betaalbare en fijne sportbroeken voor een goed stel heupen?
Ik wil er nu nog niet al teveel geld aan uitgeven want ik heb me pas net ingeschreven bij de sportschool haha, misschien als ik dit ook daadwerkelijk vol weet te houden dat ik zou willen investeren in een fancy merk
Maargoed, als er wel alleen maar prijzige leggings worden aangeraden hier, moet ik dat misschien ook gewoon overwegen
Je kan in de zoekoptie aanklikken dat je enkel in het betreffende topic wil zoeken. (Met ‘dit topic doorzoeken’)
In ieder geval, ik weet niet wat je prijzig vind, maar ik vind die sportleggings van Adidas heel fijn. Zij hebben een plus lijn (ik heb ze altijd op Wehkamp gekocht).
En ik heb nu ook een kort sportbroekje van h&m, die vind ik ook fijn.
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik (maat 46-48) heb fijne broeken van de Decathlon. Sommige modellen gaan tot 3XL, ik heb zelf meestal 2XL. Heb zelf laatst deze gekocht die lekker high waist is en stevig voelt: https://www.decathlon.nl/p/fitnesslegging-voor-dames-520-licht-zachtpaars-met/_/R-p-339096
Ga je wel vaker naar de sauna? Valt mij juist op hoeveel mensen een normaal niet perfect lichaam hebben. En hoe weinig het boeit. Het is niet zien en gezien worden zoals op andere plekken. Vind dat juist wel bevrijdend.
Zou gewoon gaan, begrijp alle gevoelens van onzekerheid hoor maar zo zonde om dan dit niet te doen als je het zo fijn vind!
Goed zo! jezelf niet vergelijken met anderen is ook niet zo 1,2,3 gedaan maar laat je niet tegenhouden daardoor.