Zo herkenbaar! Vroeger ging ik vaak op zonvakanties met m’n ouders, maar ik ben op het moment heel onzeker over mijn lichaam en wil dus niet met m’n vriend op het strand liggen omringd met allemaal, in mijn ogen, mooie lichamen. Mis het soms best wel, maar denk dat ik me de hele vakantie rot en onzeker ga voelen en daardoor ook de vakantie voor m’n vriend verpest.
Ah zo kut is dit hè, begrijp je gevoelens echt heel goed maar jij hebt ook gewoon het recht op het strand te liggen.
Ik heb in het tikibad gewerkt (ook op nudistendag) en echt iedereen ziet er anders uit. Vollere mensen met een strak lichaam, hele slanke mensen met wat meer hangende huid, mensen zonder arm, etc etc. Het is zo divers dat het echt niet maar dan ook niet opvalt. In je hoofd voelt het alsof je straks als enige tussen de Victoria secret mensen loopt, maar mensen met zo’n “internet perfect” figuur zijn juist een uitzondering. Echt maak er een leuke dag van en kijk eens rond hoe iedereen er eens daadwerkelijk uitziet. Dan zie je hoe mooi de echte mens eigenlijk is
moet je als medewerker dan ook naakt? oprechte vraag ik voel me echt dom nu idk
Gelukkig niet, ik stond bij de frituur dus dat zou ook gevaarlijk zijn. Maar er waren op zo’n dag veel vrijwilligers van de organisatie en die gingen wel naakt.
Ik ben laatst voor het eerst geweest met een vriendin en voelde me er van tevoren zoo onzeker over. Ik ben ook heel te zwaar en niet oke met mn lichaam zoals het nu is. Maar ik vond het super chill en echt geen moment ongemakkelijk. Voelde me gewoon overal lekker en fijn en heb alle lichamen wel voorbij zien komen.
Echt gun het jezelf en ga gewoon!
Ik ben op zoek naar stugge (straight ankle) jeans die wel ruimte heeft voor een buik en bovenbenen. Ik wil de stugheid om mn wat hangende buik ‘plat te drukken haha’, maar wil liever niet dat ie snijdt. Ik kan zelf wel iets met een elastiek erin naaien of zo, maar ik vind de gewenste stugheid eigenlijk nooit. Iemand tips?
Ik hoop dat het je lukt om toch te gaan gun het je!!!
Ik wilde echt nooit naar de sauna, dacht hetzelfde als jij. Maar juist in de sauna zie je dat het perfecte lijf niet bestaat. Echt alles, maar dan ook alles komt voorbij! En dat terwijl mijn vriendin wel aan het ‘perfecte plaatje’ voldoet.
Even een persoonlijke tip, deze jumpsuit (ook in andere kleuren). Zit chill op alle plekken en kleedt goed (appel shaped).
Ik heb m zelf van de reguliere collectie (wel wen maatje ruimer kiezen) maar is er ook in curve.
Prachtig, welke maat heb je normaal omdat je toch voor de reguliere collectie hebt gekozen? En wat is je lengte?
Ik heb maat 46 en ging voor 48. Ik had een lange mouw jumpsuit gepast van new look in die maat regulier dus ging nu ook automatisch voor regulier, omdat ik wist dat die paste. Oh ja lengte is 1.80, hij valt als hoog water, maar dat schijnt zo te horen
Ik heb nu alweer last van uitslag tussen mijn bovenbenen terwijl ik heel de dag een broekje/short onder jurkje aan had
Die anti frictie crème heb ik, maar hebben jullie nog tips om de boel ‘‘s avonds te kalmeren?
Sudo crème wellicht
Zinkzalf! Dat werkt er goed tegen.
Verder misschien een open deur maar is je short lang genoeg? En welk materiaal?
Ik heb zelf broekjes van die “sportstof”, is dan wel synthetisch maar blijft wel droog aanvoelen. Ik heb wel eens katoenen broekjes gehad en katoen is wel natuurlijk uiteraard maar voelde wel zweterig aan na een tijdje als het warm was.
Ja dat denk ik wel, en ik heb ook van die synthetische! Maar ik heb ook een losvallend sportbroekje, denk dat dat de dooddoener is. Of de momenten dat ik in de ochtend nog geen van beiden aanhad haha
Thnx voor de tips
Action heeft hele fijne broekjes en vallen ruim. Second skin heten die.
Ja ik zou echt aansluitend nemen inderdaad zodat je benen gewoon langs elkaar glijden! Denk dat aansluitend ook het best op z’n plek blijft zitten.
En ja idd ervaring leert om de short toch ‘s ochtends meteen maar aan te doen altijd
Ja dat broekje gebruik ik echt om te sporten haha, dan voel ik me niet fijn in zo’n strak ding. Maar misschien maar er onder dragen… irritant.