Dames met een maatje meer

@Bird deze vind ik ook heel fijn! Zitten heel licht dus je merkt vrijwel niet dat je ze aan hebt maar gaat het schuren wel tegen

1 like

Hebben jullie aanraders voor steden met relatief veel plus size winkels? (dus bijv MS Mode, C&A, Paprika, maar mogen ook non-keten winkels zijn)

2 likes

Nou deze alle drie zitten in Tilburg, maar dat is niet perse een spannende stad verder. Ulla Popken zit er ook. En de Rebels zit in Oisterwijk, dat is 5 min met de trein. En Maxims in Best is ook dichtbij (20 min treinen). Dus misschien toch wel een aanrader? Hahaha. Je kan er ook wel leuk lunchen hoor

1 like

Zijn er dames met ervaring met kleding van Cider-Curve?
Krijg veel advertenties en het is relatief goedkoop, ben dus benieuwd naar de kwaliteit van de kleding

1 like

Ik kende het niet dus ging even kijken. Jammer dat werkelijk alles cropped is

2 likes

Dat wel ja, helaas.
maar de broeken en rokken zien er nice uit.

2 likes

Cider is vergelijkbaar met Aliexpress/Shein!

2 likes

bedoel je dan qua kwaliteit of meer qua werkomstandigheden van de makers?

1 like

Beiden

4 likes

Heeft iemand tips voor hele luchtige dunne lange broeken die beetje representatief zijn?

Ik had een hele fijne van Bonita maar omdat mijn benen tegen elkaar schuren slijten de broeken heel hard, dan wordt het daar dun en scheur ik eruit.

Ik heb het altijd super snel warm dus vandaar het luchtige.
Jurkjes heb ik ook wel maar met zon onderbroek met pijpen eronder vind ik t ook snel warm.

3 likes

Ik heb een mooie linnen broek van de h&m. Misschien zoiets?

1 like

Heb je toevallig een linkje welke je hebt?

2 likes

Heb even gezocht en ik denk deze:

1 like

Ik had net best een vervelende situatie. Ik was lunchen met een vriendin van mij en zij gaf aan dat ze 4kg was afgevallen met zo’n injectiepen (geen ozempic, maar vergelijkbaar). Vriendin in kwestie is gewoon slank, zeg een maatje M. Het zat hem vooral in de woordkeuzes die ze steeds had: ā€œja ik vond deze vetjes altijd super ranzig bij mezelfā€ of dan een voorbeeld geven van een bekende Nederlander en die dan ā€œvet dikā€ noemen. Terwijl ik overduidelijk voller ben. Ze was niet zo zeer richting mij vervelend - alhoewel ze het wel aan me probeerde aan te smeren - maar ik betrok het wel heel erg op mezelf omdat ik er gewoon echt oncomfortabel van werd. Het was gewoon een behoorlijk toxic gesprek en ik heb er echt last van

11 likes

Zo rot dit, ik was vorig jaar op vakantie met mn zus die veel dunner is dan ik en die ook dingen over zichzelf zei als ā€˜hierna moet ik echt weer normaal doen, kijk dan dit kan echt niet’ en dan prikken in gewoon een huidrol, geen vet te bekennen.

Ik klap dan ook echt helemaal dicht uit angst dat ze iets over mij zou zeggen. Merk dat ik er ook nu nog last van heb.

Kan alleen maar zeggen, doe je best om wel van je lichaam te houden of in ieder geval blij te zijn met wat het je geeft, want blijkbaar kun je ook dunner zijn en nog steeds kut over jezelf denken.

9 likes

Waar gaan jullie heen voor bikini’s of badpakken? Met cupmaat H durf ik niet online te bestellen.

1 like

Ik heb er vorig jaar een bij superbra gekocht. Maar ik bestel meestal online een shitload bij anna diva oid. Thuis passen en retour wat niet goed zit of lellek is. Kost wel 5 euro ofzo voor retour maar ik hou altijd wel iets. Als je van een bepaald merk je maat weet. Meeste van mijn bikini’s zijn van Fantasie. Hebben een heel breed aanbod aan maten en printjes, pasvormen etc.

1 like

Dank je wel, ben vandaag bij H&M geweest en goed geslaagd.

2 likes

Ik heb geen cup h. Maar veel badpakken hebben ook geen beugel.
Heb er 1 bij cupshe gekocht maar zit ook weer net niet.
Zoek eigenlijk een monokini zodat mn buik wel bedekt. Maar dan 1 met goede cups, broekje die je voor goedbedekt en achter niet meteen een mega oma broek is en vanachter een bikini lijkt.

Dacht 1 gevonden te hebben bij cupshe maar is toch weer net niet.

1 like

Ja ik ben komende week op woensdag vrij en denk dat ik dan even een lingeriewinkel met grote cupmaten opzoek waar ik dan heen kan gaan. Ga over 2,5 week namelijk op vakantie en volgens mij zijn al m’n oude bikini’s te klein en puilt het uit. Wat niet uit ziet