Qua fysieke winkels ken ik de volgende, maar er zullen er ongetwijfeld nog meer zijn.
Superbra is een aanrader, zit in Rotterdam en Utrecht geloof ik.
Famke C schijnt fijn te zijn, zit in Leeuwarden.
Zelf ben ik goed geholpen bij Naron in Breda.
Qua fysieke winkels ken ik de volgende, maar er zullen er ongetwijfeld nog meer zijn.
Superbra is een aanrader, zit in Rotterdam en Utrecht geloof ik.
Famke C schijnt fijn te zijn, zit in Leeuwarden.
Zelf ben ik goed geholpen bij Naron in Breda.
Wat fijn!
Famke C in Leeuwarden is een fijne aanrader, maar moet wel.op afspraak.
Woon zelf in midden Limburg dus een beetje ver weg
Misschien bij een lingeriezaak net over de grens kijken? Die hebben ook nog wel prima keuzes misschien. Ken zelf in onze regio geen echte zaak waar je voor grotere maten terecht kanā¦
Als je voor Prima Donna wilt gaan kun je op hun website kijken waar ze het verkopen in de buurt. En zie je ook met aantal hangertjes of ze veel aanbod hebben of niet. En dan zou je altijd zoān zaak kunnen bellen of berichten voordat je er heen rijdt. Of online kijken als ze een webshop hebben.
Zelf altijd geslaagd bij Esterella in Heerlen of Jocelyne in Brunssum.
Waarschijnlijk een moeilijke vraag of niet echt passend voor hier maar heeft iemand tips voor mooie open schoenen in grotere maten en een hoge wreef? Op echt warme dagen zijn dichte schoenen echt te warm omdat ik merk dat mijn voeten wel echt uitzetten maar ik kan niets vinden in winkels op van die klassieke sandalen na die ik echt lelijk vindā¦
Bij welke merken heb je al gekeken? En welke maat is groot?
Ik heb goede ervaringen met Gabor! Vond die er altijd wel leuk uitzien nog, maar wel heel comfortabel ook met moeilijke voeten.
Ja ik kwam Gabor wel tegen en heb er wel eens een paar sneakers van gehad die echt als een droom waren maar ik vond ze te duur voor hoelang schoenen bij mij mee gaan. Misschien moet ik toch de sprong wagen want ik vond deze wel mooi Gabor Comfort 46.815 - Sandalen - river (micro)/donkerblauw - Zalando.be
@Luzarl maat 44 haha
Ik ontdekte net deze site met grote maten schoenen dus dacht ik zeg het even!
Het merk āhartjesā gaat tm maat 44. Geschikt voor brede voeten. Af en toe zit er wel een redelijk modern model tussen haha.
Heb er zelf sandalen van (mt 39, brede voet en normaliter zooltjes), die gaan inmiddels zeker vijf jaar mee en draag ze elke zomer. Wel slechts ca. 30 dagen per jaar, niet aaneengesloten, als ik er net wat gekleder uit wil zien dan met mān gebruikelijke sneakers.
Ik zoek een mooie strapless beha die niet teveel snijdt. Ik heb denk ik maat 90d en best een losse huid. Iemand een tip?
Ik zou voor een strapless BH echt naar een goede lingeriezaak gaan. @Pheline de maat die je noemt is ook niet heel āongebruikelijkā maar strapless moet echt perfect zitten denk ik. Anders doe je het nooit aan.
Ik heb laatst leuke sandalen gekocht bij zizzi
En voor iedereen. Vergeet de Wibra niet voor kleding. Ik heb nu voor de tweede keer een jurk gekocht waarvan ik ook zou geloven dat het ā¬100,- kostte.
Ja, klopt ik zit wat op het randje. Ik ben nu een paar keer bij een lingeriezaak geweest, maar die hadden niet echt iets. Ik kan ook niet zo makkelijk tijd vrijmaken daarvoor. Vandaar dat ik liever wat bestel en dan eventueel terugstuur, in dit geval.
Kom ik weer met mijn bravangelie aanzetten maar ik zou echt even je maat uitrekenen met deze rekenmachine. Case in point dat mijn moeder ook dacht die maat te hebben en bleek ze een 75H te zijn destijds.
SuperBra zit trouwens ook fysiek nog in Amsterdam.
Ja, ik moet even in de bh kijken van de lingeriezaak dan weet ik het wel weer haha. Maar wel handig idd want zal ook wel merkafhankelijk zijn. Heb je hiervan ook een specifieke strapless bh die je aan zou raden?
Edit: Dana Strapless Linen | SuperBra Deze lijkt me wel fijn, maar ergens denk ik ook dat hiervan de randjes zo gaan oprollen.
Die is inderdaad fijn, en ik heb een dramacup wat betreft strapless (heb een 75J in Europese maten, 75GG bij Superbra), en de randjes rollen eigenlijk helemaal niet. Moet ik wel bij zeggen: ik vind de Wonderbra nóg fijner. Verkopen ze ook bij Superbra:
Wel echt even goed opmeten via A Bra That Fits dat je de goeie maat hebt inderdaad! Beste om ze in de winkel te laten fitten voor je, maar als het niet anders kan is dat een goeie back-up optie.