Heb je een foto?
Heb zelf deze van Freya in het zwart. Deco (naam van het model) werkt voor mij goed met mijn borstvorm. Randjes oprollen heb ik in een goede strapless niet gelukkig mits in de juiste goede maat natuurlijk gezien dan de steun juist uit je omvang moet komen.
De ABTF-rekenmachine wilt soms nog weleens EU cupmaten niet correct uitrekenen maar SuperBra werkt met met EU omvang + UK cupmaat. Dus dan heb je 32 als 70, 34 als 75, etc. en dan kan je uitgaan met wat de rekenmachine zegt qua cupmaat want EU is D, E, F, en UK is D, DD, E maar denk dat dit ook beter geschikt is voor het ondergoedtopic dus verwacht dat een mod dit wel zal mergen qua topic.
Ik zou je toch echt laten opmeten in een winkel als superbra (als je dat nog niet eerder hebt gedaan). Laatste keer dat ik online lingeriezaken checkte moest je overal retourkosten betalen, meestal 5 euro. Zonde als je dan op de gok van alles gaat bestellen.
Vroegah had ik ooit een strapless van wonderbra en die was geweldig. Is wel al een jaar of 12 geleden
Ja, maar ja… Als je geen tijd hebt zit er niks anders op! Maar zal er op letten, bedankt.
Ook de rest bedankt voor de tips! Ik ga eerst even goed meten en dan kijken voor welke ik ga.
Ik heb ook een hoge wreef en onlangs van die chunky zwarte sandalen van de Tamaris gekocht die goed passen.
Tip tussendoor: deze sweatshorts van de C&A. Ik heb maat 46-48 en hiervan de XL, zit lekker los om de benen. Heb ‘m als broekje voor warm weer voor thuis, maar denk dat ik ‘m ook ik de sportschool ga gebruiken. Lang genoeg om geen schurende bovenbenen te hebben!
Iemand een tip waar ik snel een glitterjurk kan kopen in een grote maat? Ik had bij Boohoo een gave jurk besteld, maar die is veel te klein (en echt veel te klein, snap er niets van). Vrijdag ga ik naar Taylor Swift en ik wil heel graag een glitterende jurk aan (of eventueel shirt en rok) maar vorige keer heb ik al mega lang gezocht voor ik die jurk bij Boohoo vond. En ik moet hem vrijdag al hebben.
Ik had een super leuke roze glitterjurk die ik altijd naar concerten droeg maar die pas ik niet meer
De shorts hierboven heb ik trouwens ook en die zijn idd ook echt mega fijn.
Misschien niet de hipste site, maar redelijk snel met bezorgen en grotere maten
dank je wel!
Welke maat? In kan nog wel even in mijn kast kijken.
Ooh wat lief. 50 / 52 . Meestal 50.
Oh ik draag groter. Welke maat heb je van h&M? Ik heb 2 leggings die mij te kort zijn.
Een glitter legging in zilver en een zwarte pailletten broek.
Ik ben vrij lang (1.78) dus vrees dat ze mij dan ook te kort zijn. Mocht je iets van een jurk/top in een grotere maat hebben dan past het mij misschien ook (of het zit lekker los). H&M weet ik niet maar meeste winkels xxl geloof ik.
Ik was niet helemaal helder in de manier van opschrijven. Te kort bij mijn buik zeg maar.
Ik zal morgen even kijken en foto’s maken. Maar ik draag zelf 56/58 en draag bij h&M 4xl.
Zoiets?
Ja zoiets zoek ik idd! Liefst roze of paars ofzo maar zwart is eventueel een goede optie dus ik sla em op! Ik wist niet dat only ook grote maten had. Bedankt voor de link.
Als ik google oo " glitterjurk grote maat" zie ik best wat hits op bonprix, in verschillende kleuren.
Dus zou daar zeker ook eens kijken!
En deze wilde ik je niet onthouden, heel veel kleuren:
Staat zelfs bij dat het voor Taylor Swift is haha
Helaas is de grootste maat net te klein, anders was ie echt perfect geweest! Zal eens rondkijken op bol of ze daar nog andere dingen hebben. Bedankt!