Misschien kan je is kijken op de insta/website van rachaelrenae zij heeft het ook onder anderen over hoe je je eigen stijl kan vinden (dit is trouwens geen dik persoon) maar vind haar wel inspirerend, niet alleen betreft kleding. verder volg ik oa maddychurm, melworeit, brittanyboyack, sarabrowndesign, libsfaulk, cicely.rae, midsizemillennial.
Edith was toch zo’n wappie geworden?
Ooh dat klinkt ook wel als iets voor mij. Ga ik me vanavond in verdiepen
Klopt, maar in haar Youtube video’s komt daar niks van terug wat ik merk dan.
long shot misschien maar iemand die deze destijds heeft gekocht in jeansblauw die hem niet draagt? Ik zou heel graag nog de spijkervariant willen maar hij is er niet meer.
Er was een verwarde man (als in, daadwerkelijk verward. Hardop tegen zichzelf praten noem maar op) die samen met mij de tram in stapte.
Hij hield de deur voor me open en zei dat big momma erin mocht, ik dus. Dat herhaalde hij verschillende keren. Ik negeerde het want er was overduidelijk geen gesprek met deze man te voeren en het was ook niet onaardig bedoeld. Daarna kwam hij naast ons zitten en zei hij dat hij me mooi vond en dat ie jaloers was op mijn vriend.
Het was allemaal niet slecht bedoeld maar om meerdere keren big momma genoemd te worden voelde wel kut
Ik vind het juist heel lief.
Iemand wel eens besteld bij Cider? Ik zie dat ze leuke fleecetruien voor het najaar hebben, maar ik ben bang dat het een beetje Ali/Shein kwaliteit is maar dan voor meer geld haha.
Volgens mij is het ali shein kwaliteit.
Ik heb een keer besteld en vond het wel prima
Edit: ik zou er alleen niet nog een keer bestellen want is ultra fast fashion
Hebben jullie nog tips voor merken die spijkerbroeken met stretch verkopen? Ik heb vrijwel altijd een opgeblazen buik en wil gewoon een comfy broek, ipv de hele dag ongemak, omdat mijn buik pijn doet. Ik heb al twee broeken van Only Carmakoma die fijn zitten, maar hun maten slaan nergens op. Ik heb ook best bolle billen trouwens.
Levi’s heeft grote maten en stretch!
Ik heb deze pas besteld en ik vind hem heel fijn zitten.
https://www.wehkamp.nl/app/product/17301917?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
Ik draag graag spijkerbroeken van Norah en C&A
Voor jeans en broeken wil ik Abercrombie Curve Love aanraden! Met mijn maat 54 pas ik in de grootste maat en ik denk dat ik maatje kleiner kan bij de stretch denim. Ik vind dat er mooie broeken tussenzitten!
Heeft iemand nog tips voor mooie basic t-shirts? Het liefst een beetje oversized, maar niet te lang en katoen. Ronde hals die je zeg maar ook kunt zien middels een naadje (ik weet even niet hoe het heet haha)
Moet je met compressie kousen rekening houden met de omvang van je kuit? Ik zie bij de maattabel van de HEMA alleen schoenmaat. Maar ik heb echt wel dikkere kuiten dan HEMA denkt, denk ik.
Ja bij de ‘echte’, dus die van t ziekenhuis of van de compressie winkels hebben altijd verschillende maten ivm kuit- en of bovenbeen omvang. Wat vaak wel gebeurt is dat ze kuitomvang koppelen aan schoenmaat, dus maat 41 past bij kuitomvang 41-45 ofzo, dus misschien heeft HEMA dat ook en kun je zo de omvang ontwaren?
Ik heb die website gezien en ik dacht dat het een fake website was in verband met rare kromme zinnen etc. Heb jij er goede ervaringen mee?
Ik heb zowel online als in de winkel aankopen gedaan en online is gewoon betrouwbaar!
Dat is heel fijn om te horen, thanks!