Dames met een maatje meer

Levi’s heeft grote maten en stretch!

1 like

Ik heb deze pas besteld en ik vind hem heel fijn zitten.

https://www.wehkamp.nl/app/product/17301917?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

4 likes

Ik draag graag spijkerbroeken van Norah en C&A

1 like

Voor jeans en broeken wil ik Abercrombie Curve Love aanraden! Met mijn maat 54 pas ik in de grootste maat en ik denk dat ik maatje kleiner kan bij de stretch denim. Ik vind dat er mooie broeken tussenzitten!

Heeft iemand nog tips voor mooie basic t-shirts? Het liefst een beetje oversized, maar niet te lang en katoen. Ronde hals die je zeg maar ook kunt zien middels een naadje (ik weet even niet hoe het heet haha)

6 likes

Moet je met compressie kousen rekening houden met de omvang van je kuit? Ik zie bij de maattabel van de HEMA alleen schoenmaat. Maar ik heb echt wel dikkere kuiten dan HEMA denkt, denk ik.

Ja bij de ‘echte’, dus die van t ziekenhuis of van de compressie winkels hebben altijd verschillende maten ivm kuit- en of bovenbeen omvang. Wat vaak wel gebeurt is dat ze kuitomvang koppelen aan schoenmaat, dus maat 41 past bij kuitomvang 41-45 ofzo, dus misschien heeft HEMA dat ook en kun je zo de omvang ontwaren?

3 likes

Ik heb die website gezien en ik dacht dat het een fake website was in verband met rare kromme zinnen etc. Heb jij er goede ervaringen mee?

Ik heb zowel online als in de winkel aankopen gedaan en online is gewoon betrouwbaar!

3 likes

Dat is heel fijn om te horen, thanks!

1 like

Ik bestel daar al jaren en heb nog nooit iets raars gezien aan de website? Ook al vaker contact met de klantenservice en als er eens iets is (niet vaak) dan word ik altijd heel netjes en snel geholpen.

Van Buckley Belts hebben ze nu een nieuwe, iets minder mannelijke riem, de Bella Belt. Ik heb dus wel een Buckley Belt maar ik vind het echt heel handig, met een normale riem heb je nooit genoeg gaatjes of is de ene te strak en de ander te los. En als je nog wel eens fluctueert in gewicht of omvang vind ik het heel handig. Eigenlijk is het een riem met oneindig veel gaatjes. Je knipt hem op maat als je hem krijgt, of niet als ie niet te groot is. Ik zou wel even opmeten hoe groot je bent voor je het koopt, maar voor mij is ie ruim voldoende.

Ik weet niet echt of dit het juiste topic is, maar er is vast iemand hier die wat aan deze tip heeft!

12 likes

Volgend weekend ben ik in Maastricht. Is daar nog een leuke plussize winkel om te bezoeken?

1 like

Ik ben op zoek naar laarzen met een brede schacht maar er zijn gewoon geen winkels die dat zo verkopen. online vind ik best wel wat maar die hebben geen winkels. Ook zoiets irritant…

Jaa zo vervelend, vorig jaar een hele zoektocht gehad. Ik heb toen een paar bij bristol gevonden die een samenwerking hadden met een iemand. En idd vooral online alleen. Paar jaar terug had van haren standaart volgens mij verschillende schacht maten en nu ook niet meer.

Ik zag op de website van ulla popken ook heel veel aanbod maar in hun winkels verkopen ze die dus weer niet…

En om nou 5 paar laarzen op de gok te bestellen(is de maat goed, schachtwijdte ook, zijn ze überhaupt leuk en zitten ze lekker?) en de meeste zijn ook nog boven de €100,- of zelfs €200,- ja dat voelt voor mij dus niet goed…

4 likes

Nee snap ik, ik vraag me ook af waarom ze dit niet gewoon in de winkels zetten. Dan kan je net als ieder ander gewoon passen en kijken of er idd wat voor je tussen zit. Weet zo niet meer welke website het was, maar daar betaalde je per schachtmaat meer. Snap best dat ze meer materiaal moeten gebruiken, maar voelt zo oneerlijk.

1 like

Ja net zoals je in sommige winkels voor de plus size maten ook meer betaalde (volgens mij is dit nog steeds zo bij de wibra)

Maar denk dat ik toch maar wat laarzen ga bestellen en dan eerst goed de maten vergelijken en eigen kuiten ook opmeten.

Voor hoge (wel leren) laarzen vind ik dat geen rare prijzen. Even los van het niet in de winkel kunnen vinden. Ik kreeg eens insta reclame van een Italiaans merk oid waar je wijde kuiten laarzen kon kopen. 400-500 euro :smiling_face_with_tear:. Maar dat zag er wel top uit.

Ja klopt. @Dommel
Ja waarom zouden wij zoveel moeten betalen. Ik wil ook graag laarzen aan die in zijn trendy. En dan staat er soms wel bij oversized maar dan past het alsnog niet.

3 likes

Ik vind het ook geen rare prijzen hoor! voor goede schoenen heb ik echt wel wat over maar mijn probleem is meer dat ik het moet bestellen, hopen dat ik achteraf kan betalen en dat het past want ik kan geen €1000 missen puur om te kunnen passen.

1 like