Dames met een maatje meer

Volgens mij kan je bij ulla popken tot een bepaald bedrag achteraf betalen/overmaken kiezen. Maar wat dat bedrag is durf ik niet te zeggen

Ik bestel ze al enkele jaren online. Inderdaad 200 euro maar altijd tevreden.
Kuitmaat kun je opmeten.
Ik bestel ze bij Jilssen.nl of laarzenwinkel.nl. pf jkfootwear.nl
Ik heb ze ook wel eens bij eeen fysieke winkel van Paprika gekocht.
Ik vrees helaas dat je je (voor nu) nog veelal online moet wenden voor zoiets.
Ik hoorde of las ook dat ASOS brede laarzen had maar daar heb ik geen ervaring mee.

2 likes

Ik ben vandaag goed geslaagd bij de Shoeby. Ze hebben daar veel ook in XL, XXL en 3XL. En super leuke dingen

12 likes

Heeft iemand tips voor enkellaarsjes die wat breder zijn bij de voet zelf maar waar ook wat bredere enkels/kuiten in passen. Oh en die fijne demping hebben en geen echte hak, meer wat stoerdere chelseaboots bijvoorbeeld.

Ik weet het echt niet meer, terwijl zulke brede enkels/kuiten heb ik nou ook weer niet.
Had nu enkellaarsjes van No Stress. Aan de voet zaten ze goed, ook fijne demping, maar aan de bovenkant echt net te strak waardoor het niet lekker zit (en soort van muffintop creƫert).

2 likes

Gabor

5 likes

Ik heb hele goede ervaringen met Panama Jack!

2 likes

Ik ga daar eens naar kijken! Thanks @Luzarl @stervis

2 likes

Anna Field heeft ook wel veel fijne laarsjes vind ik!

1 like

Ik heb daar op dit moment laarsjes van en qua breedte top, maar ik vind de demping wat matig (dat komt omdat ik heel de zomer op van die dad sneakers heb gelopen met mega veel demping haha).

2 likes

Eindelijk een spijkerbroek gevonden die lekker zit en waar ik heerlijk ik kan bewegen en dan dit weer.

Diepe zucht, 1,5 maand oud pas (van de m&s). Ik loop redelijk veel maar het is zeker niet de enige broek die ik draag.

Vind fijne spijkerbroeken zo moeilijk te vinden, was zo blij met hoe comfortabel deze was, high rise en skinny. Heb helemaal geen zin in nieuwe speurtocht. Blegh, beetje gefrustreerd dus nu. Herkenbaar? Iemand tips?

5 likes

Ik heb dit helaas ook vaak, vooral bij (spijker)broeken met veel stretch. Geen oplossing, maar heb nu een paar broeken van de C&A die al redelijk lang meegaan.

3 likes

Ik zou sowieso terug gaan naar de winkel, dan krijg je misschien nog je geld terug. 1,5 maand is natuurlijk bizar

8 likes

Ja dat was ik vandaag ook inderdaad van plan. Wilde de andere broek die ik gelijk had gekocht ook even checken vanmorgen, maar die had nog geen slijtplekken, was ook een andere kleur.

2 likes

Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, maar wil het zekers gaan proberen. Deze week maar even langs de fournituren winkel voor zo’n patches en draad. Het klinkt niet als een ingewikkeld iets, dus dat is het proberen waard.

Net contact gehad met ms @Luzarl , ik had het online besteld. En ik krijg mijn geld inderdaad terug. Fijn!

4 likes

Goeie tip! Dankjewel… Ik was bij de zeeman en zag toevallig dat ze ook denim patches hadden, proberen waard voor die €1,09.

2 likes

Vaker gehad bij die van m&s dus die haal ik niet meer. Komt waarschijnlijk door de hoeveel stretch die erin zit.

1 like

Ik haal ze vaak bij de Hema, dan heb je een pakje met 3 kleuren dacht ik zo.

1 like

(Misschien is dit al 100x besproken maar zoeken levert me niet de resultaten op die ik wil)

waar kan je goede leggings kopen die een tijdje mee gaan? Van die katoenen leggings. Ik draag ze zelf graag onder rokken en jurken maar alle leggings die ik koop liggen binnen no time uit elkaar. Ik had er een bij Ulla Popkin besteld en die zat super lekker, maar na 3 keer dragen zat er al weer een gat bij de naden. Ik weet niet wat die legging-makers doen maar die naden vallen uit elkaar als je er naar kijkt. Zelfde probleem met die van Zeeman.

1 like

Ik ben heel blij met die van MS Mode. Die gaan bij mij heel lang mee en ze zijn nu in de aanbieding zie ik!

6 likes

Die heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ga meteen even kijken, dank.

1 like