Dames met een maatje meer

Bij mij werken die niet goed, van de MS.

Ik kreeg laatst die van Zeeman getipt. Gaan tot maat 50!

2 likes

Die gaan bij mij helaas heel snel kapot. Ze zitten wel erg lekker.

3 likes

Wat kan er niet goed werken aan een legging?

1 like

Dat het tussen de benen boven snel slijt bij mij.

1 like

Wat zijn mooie lingeriemerken met onderbroeken (strings, hipsters of wat dan ook) die mooi passen bij een (lichte) apronbelly? Iemand tips?

Een wat?

1 like

Zo’n overhangend buikje is dat, heb t even opgezocht.

2 likes

Moet het sexy of comfortabel zijn? Bij comfortabel zweer ik tegenwoordig bij Zeeman’s Cara hipsters. Bij sexy ben ik fan van de merken waar ik ook mijn bh’s vandaan haal zoals Fantasie, Freya, Panache, om maar wat voorbeelden te geven.

Qua leggings shop ik op Vinted naar het plus segment van Forever 21 onder de naam Forever21+ :slight_smile:

2 likes

Dit is echt m’n favoriete high waist! Knelt nergens en blijven heel lang mooi.

3 likes

Maar die gaan maar tot XL? Of valt dat zo groot (gezien dit topic)?

2 likes

Ik pas met maat 44/46 in L.

1 like

Ik pas die in ieder geval absoluut niet

Als ik de maattabel bekijk ik zeer zeker ook niet (maat 48/50). Maar ik ga het eens een keer uitproberen @AutumnStorm

Bedankt allemaal! Ik ga deze opties bekijken. Comfort of sexy is beide goed, maar zoek vooral sexy nu.

Qua bh’s zou ik zeggen op maat (of ja, ik selecteer altijd mijn Britse maat want Panache is een Brits merk en is altijd true to size in mijn ervaring) maar de broekjes vallen juist groot uit en kan ik kleiner kopen.

Ook een handige tip: (alweer) Vinted. Britse en Europese cupmaten splitsen zich op na cup D dus kan zijn dat iemand bijvoorbeeld dacht dat cupmaat E gelijk zijn maar de Europese E is een Britse DD dus als dat je cupmaat is kan je leuk scoren. Cupmaat F wil ook nog weleens werken :sunglasses:

1 like

Iemand tips voor lekkere warme pyjama’s? Ik heb maat 48 ongeveer en bij de meeste reguliere lijnen valt XL vaak net te klein.

1 like

Ik heb maat 48/50 en koop ieder jaar de Hema war child pyjama in XXL https://www.hema.nl/heren/nachtkleding/pyjama/pyjama-voor-volwassenen-flanel-war-child-ruiten-groen-23601640GREEN.html?dwvar_23601640GREEN_VDAsize=XXL&dwvar_23601640GREEN_VDAcolor=groen

2 likes

Ik ook! Wel heb ik dat de broek elk jaar weer stuk gaat. Dus kwalitatief niet het beste. Maar vind de look & feel van mannenpyjama’s leuk.

Ik vind Chelsea Peers heel fijn. Hele zachte pyjama’s die ook mooi blijven. Wel een wat duurder merk maar zalando heeft vaak korting.

3 likes