Dames met een maatje meer

Hoewel ik het voornamelijk op vakanties in Amerika kocht baal ik toch wel dat Forever 21 nu ermee stopt daar :frowning: ja goed, fast fashion 101 maar was altijd bijzonder impressed met de kwaliteit desondanks dat.

1 like

Heeft iemand een leuke plek in de randstad (ben bereid er effe voor te rijden dus indien nodig mag er buiten ook) waar ik mooie gala jurken kan huren met een grote maat? Ik heb binnenkort een black tie gala van mijn werk en geen zin om iets te kopen dat alleen maar in de kast blijft hangen.

2 likes

Waar halen jullie je sportleggings? Gewoon voor fitness. Op dit moment maat 48/50.

En soms vind ik een kort sportbroekje chill, wat zijn dan jullie aanraders?

Sportleggings heb ik er 3 van myprotein en die vind ik heel fijn. Zitten stevig, schijnen niet door , zakt niet af en blijven lang mooi. Ik heb de zelfde maat en draag maat xxl
Korte broeken/leggings heb ik nooit aan dus dat weet ik niet.

2 likes

Maya freya, maat xxl.

3 likes

Ik heb ook een aantal van Myprotein, ben daar heel tevreden mee. Heb dezelfde maat en ook xxl in de leggings, net als @Norma
Ik heb ook een aantal korte broekjes van hen, zitten ook prima. Sommige kruipen wel wat omhoog, maar ik heb nog niet helemaal uitgevonden welke wel en niet. Overigens vooral tijdens hardlopen last van.

1 like

Ik heb deze van snag tights:

Zitten erg lekker en heeft zakken!

3 likes

Ik heb dir van H&M, soms even ophalen, maar ik vind ze echt dikke prima. Volgens mij schijnen ze niet door.

2 likes

Ik heb met 46/48/50 een legging van Stronger die ik heel fijn vind. Die draag ik in XL, als het goed is hebben ze ook XXL. De print is wel ruk kwaliteit maar de broek zelf is lekker stevig.

1 like

Ik ben op zoek naar een plussize basic wit t-shirt, maat XL als het een oversized model is en anders XXL.
Dus een shirt zonder opdruk of op de voorkant max. een hele kleine opdruk op de borst oid (achterkant maakt niet uit). Voor onder blazers enzo maar ook los te dragen. Het liefst niet doorschijnend en niet te strak maar ook geen hobbezak :sweat_smile: bonuspunten als hetzelfde perfecte shirt er ook in zwart is!
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kwam het niet tegen in dit topic.

Ik heb een mooie van new yorker, is van dat scuba materiaal. Kost geen drol ook. En is er ook in zwart (en andere kleuren)

1 like

Ik heb er een van H&M, artikel nummer 0963662001. Katoenen shirt van 7,99. Ook in zwart en andere kleuren beschikbaar.

Valt mooi oversized (geen hobbezak vind ik) en schijnt niet door. Ik draag hem zelf inderdaad onder blazers en zo los in een broek.

Zelf heb ik maat XXL met een maat 48 en flinke borsten en buik. Wellicht handig ter referentie.

1 like

Ik vind deze van Armed Angels fijn, mooi dik katoen en in meerdere kleuren. Het logo is wel op de borst geborduurd, klein en in de kleur van het shirt.

Uniqlo! Echt, mannen voor de echt oversized en anders vrouwen XXL. De airism-lijn specifiek.

2 likes

Selected femme !

@Luzarl @MevrWillem @Hetty @FrozenFlame veel dank!! Ik heb voor nu die van H&M gekocht in zwart en wit maat XL want dat is ook van de tips de enige winkel die hier in het centrum zit haha. Die zijn al veelbelovend! Mooie kwaliteit.
Twijfel nog een beetje over de maat dus voor de zekerheid wel XXL besteld.

6 likes

Hebben jullie nog tips voor een regenbroek in maat 46/48? Ik had nog een xl van decathlon liggen, maar daarin kan ik niet bewegen.

1 like

Ik heb er één van Zizzi die op zich goed is, maar voor mij (1,76m) eigenlijk net iets te kort. Dus als je niet te lange benen hebt is dat wel een overweging waard.

3 likes

Ik denk dat een xl van hema met jouw maat ook wel gaat lukken!

2 likes

@Geranium 1,72 ben ik, dus 4cm kan dan net goed zijn? Ik ga er eens naar kijken.

@AutumnStorm echt? Valt deze zo ruim dan? Ben even verbaasd.

3 likes