Dames met een maatje meer

XL = 48/50 bij Hema volgens hun maattabel online.

3 likes

Ik heb dezelfde maat en een Hema xl broek idd! Wel wat te lange broekspijpen voor mij, maar die kun je een beetje omrollen.

3 likes

Nou nu weet ik dat ik echt dikke billen heb, het is de xxl geworden. Kon in de xl niet bewegen. Maar blij dat ik hem heb. Hij is inderdaad wel heel erg lang!

3 likes

Ja kan misschien net! Ik vind hem vooral te kort op de fiets.

1 like

Ligt ook aan het materiaal misschien. Het is niet perse heel stretch.

2 likes

Nee precies, is ook helemaal niet erg. En de ene billen zijn de andere ook niet he. Daarom was ik al verbaasd over de xl dat die dus als 48/50 wordt gegeven.

Had ze ff vlot in de winkel gepast, echt waarom heeft de Hema geen pashokjes.

Iemand tips voor een pyjama short die niet zo short is dat je dijen tegen elkaar schuren? Waarom zijn die dingen zo kort altijd. Kan het op online foto’s ook totaal niet inschatten.

Herkenbaar probleem en als ze wel lang genoeg zijn kruipen ze omhoog of is het kruis te laag waardoor mijn benen alsnog schuren.

Ik heb zoiets gekocht afgelopen jaar en draag ze met plezier:

Ze zijn best dun. Ik vind ze minder geschikt voor overdag zoals het model ze draagt, maar dus ideaal voor thuis of 's nachts.

5 likes

Bikershorts/leggings draag ik ook wel eens, die zijn zeker geschikt. Maar ik wil graag zo’n short in een leuk printje met matchende top.

Als die winkels nou eens de lengte in cm erbij vermelden.

1 like

Ik ben op zoek naar een lekkere luchtige (linnen?) broek voor de warme dagen waarop ik niet direct voor blote benen wil gaan. Alle broeken die ik tot nu toe heb gepast zijn van een dusdanig dunne stof dat ze echt niet mooi over m’n billen vallen en je echt elk putje ziet, terwijl ik met warm weer liever geen warme shapewear oid aantrek om dat te voorkomen. Hebben jullie toevallig tips? Of moet ik m’n lot accepteren en ben ik naar iets onmogelijks op zoek?

Ik heb een paar weken geleden deze besteld van H&M. Sluit door het model (bij mij igg) niet strak aan om de billen dus geen putjes gezien! Gaat tot 50 https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1259341004.html

1 like

Ik had er vorig jaar 1 van h&m gekocht, ze hebben nu heel veel linnen broeken in hun collectie. Verder heb ik er nog 1 van weekday en ASOS. Allemaal goed!

1 like

Norah heeft ook linnen broeken, gaat tot maat 48, valt wel groot

3 likes

Geheel vrijblijvend advies: met maat 50 pas ik in deze broek van Uniqlo - XXL. :heart_eyes:

6 likes

Weet iemand of er wat gaande is bij/met SnagTights? Wou even mijn collectie weer aanvullen met de standaard producten die ik altijd bestel maar nu stuit ik op de problemen van 1) kleur wordt niet meer verkocht 2) heel veel uitverkocht en zie ook nergens meer het formulier waar je je email en of telefoonnummer kon achterlaten voor als er weer een restock was.

Ik weet niet welke producten je bedoelt maar heb random wat panty’s aangeklikt en zijn gewoon op voorraad in bijna alle maten. Weet wel dat ze laatst een opruiming hebben gehad en dat ik daar ook niks meer kon krijgen in mijn maat.

Die uitverkopen gaan altijd hard ja :sweat_smile: maar ik wou vooral de sheer 30 Milk Bottle weer aanvullen maar alleen nog in C via de VS site te krijgen. Kan hem in zijn geheel niet meer op onze Europese site vinden.

Dan denk ik dat die kleur uit het assortiment is gehaald.

1 like

Dat denk ik ook ja. Flink balen dit… maar ja, het is wat het is in dat geval :person_shrugging:

1 like