Tinderervaringen

Van die mannen die in hun bio “Ik kan niet wachten op jou” of “ik zal veel aan je billen zitten als je langsloopt”

Wie is “je”?? Alsof ze al weten wie hun toekomstige match is. Snap dat echt niet. Dat zijn echt van die kerels die met de 1e die ze tegenkomen een relatie nemen.

1 like

Ik denk dan ook altijd: dat er dus mensen bestaan die dit lezen en denken nouuu dat klinkt als muziek in m’n oren🥴

5 likes

Ik zou het doen leven is al duur genoeg

6 likes

Mooie lege beloften die dingen zijn niet te krijgen. Maar je kan het spel ook op de PS4 spelen hoor #independentwomen

4 likes

M’n favo spirituele app (The Pattern) heeft blijkbaar ook een datefunctie sinds kort dus ik zit daar nu lekker te swipen. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Wel grappig dat ze gebaseerd op je horoscoop weten wat je zoekt en dat ook op je profiel zetten :thinking: maar er zitten wel veel wappies op geloof ik helaas.

2 likes

Omg ik had eens een match op hinge die me allemaal vragen ging stellen over horoscopen en of je daar waarde aan hecht in daten blabla en of ik geïnteresseerd zou zijn in zo’n app als diegene die jij nu noemt. Pas nadien zei hij dat hij zoiets aan het ontwikkelen was dus hij gebruikte me gewoon als onderzoek :upside_down_face:
Dus misschien zit hij hierachter hahahaha

2 likes

Sorry ieder z’n ding hoor maar dat is precies wat ik zou verwachten van een spirituele app :sweat_smile:

16 likes

Haha ja snap ik. Ik vind spiritualiteit interessant en ik vind het ook heel leuk om er over te praten met mensen. Maar 9/10 die dezelfde interesse hebben, zijn ongevaccineerd, geloven in complottheorieën en vertrouwen de overheid niet. Helaas!

7 likes

Jaa ik heb precies hetzelfde. Zo jammer he!

3 likes

Weet niet wat het is met feeld bij mij momenteel: Gisteren de gast die me terug ghoste en vandaag heb ik een gesprek met een man waarmee ik al een tijdje een match had (had me waarqchijnlijk opgevist uit oude gesprekken), zegt ie dat we binnenkort misschien eens kunnen afspreken. Ik zeg ‘ja is goed, ik heb deze week wel geen tijd meer maar volgende week lukt zeker!’ en hij ontmatcht :rofl::rofl:

2 likes

Haha iedereen op Feeld is lekker bezig idd. Ik dacht ook dat ik m’n eerste ONS daar had gefixt, maar ik ben ook geghost inmiddels :sob:

Feeld is ook wel echt een kut werkende app. Misschien technisch foutje

2 likes

Ik zag vandaag dat ze een update hadden maar het is enkel de look denk ik want het is nog steeds zo traag :sob:

2 likes

Jaa die app werkt echt voor geen drol.

1 like

Gewoon doen, wat heb je te verliezen :biggrin:

4 likes

Niet doen joh!! In het ergste geval swipet hij naar links maar dan komt ie er ook niet achter dat jij hem wel naar rechts hebt geswipet

3 likes

Nou had ik een tijdje terug wel beetje ongemakkelijke situatie dat ik een oud-collega had geliked die ik altijd wel leuk vond maar die nooit echt interesse leek te hebben. Was het een match dus ik enthousiast en hem een berichtje sturen. Zie ik later dat ie me gewoon weer verwijderd had :smiling_face_with_tear:
Maar goed dat was wel een oud-collega van jaren geleden en die kom ik zowat nooit tegen dus dat scheelt, maar het was wel even een klein deukje in m’n ego hahaha

1 like

Haha zie nu weer een prachtige tinde rbio met allemaal opsommingen en daar tussen.

  • Veel meegemaakt.

Hahah poetisch

11 likes

Nou ik zag er nu ook weer eentje voorbij komen en weet niet of dit nou ironisch dan wel grappig bedoeld is of dat deze man serieuze issues heeft en/of recent een aantal keer lelijk gedumpt is. Ik citeer:

"Vrouwen in mijn ervaring: sletten en hoeren, gebruiken mannen voor een ego boost, aandacht, imago, afhankelijkheid, manipulatie. Omdat er bij mij niet veel valt te halen laten ze me vallen met mooie praatjes en verklaren mij voor gek als ik dan “drama” maak. Mannen vertrouw ik bijna net zo graag…

Ja, therapie. Kan over een half jaar misschien."

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tinderervaringen (Deel 2).