Datingapps

Hahaha wat cringe :joy::joy: tot nu toe vind het bar personeel dat ik heb gesproken het ook allemaal heel leuk. Ook aan het einde vragen of we het leuk hebben gehad. :stuck_out_tongue:
Gisteren was ons eerste drankje ook een prosecco, hahaha lekker feestelijk.

5 likes

Ik heb inderdaad een afknapper van happn vanwege die locatie. Ik woonde in een doodlopende straat en kon makkelijk gevonden worden. Toen is er wel eens een creep aan de deur geweest. Ik ben wel een catfish want toen ik op het balkon stond in pyama zonder mijn make up en aangaf dat er hier geen negativ meer woonde ging hij weg zonder dat hij doorhad dat ik het was.

Maar was zo naar.

Maar je kan dat nu wel uitzetten geloof ik inderdaad. Toch blijft het een nasmaak hebben haha.

10 likes

Neeeee aan je deur ook echt :eek: Vond het idee dat ze de wijk kunnen weten al naar genoeg. Gatver!!

2 likes

Ohhh jongens wat erg dit. Ik heb uit verveling tinder+ gekocht en ik zie mijn halfbroer tussen mijn likes staan :fearful::fearful::fearful::fearful: We hebben nooit contact gehad hoor (ja 15 jaar geleden elkaar wel eens gezien) maar we weten van elkaar af. Heb ook geen veel voorkomende naam dus ik hoop echt dat het fout is gegaan met swipen want :face_vomiting:

4 likes

Misschien liked hij alles haha

6 likes

Misschien heeft hij geswiped om het gesprek aan te gaan, als heeft hij verder geen contactgegevens van jou heeft?

13 likes

Ik vind het echt stom dat ik nog steeds geen enkele match heb gehad op Breeze! Op tinder gaat het veel makkelijker allemaal :joy::sob:

Kwam net iemand tegen op Breeze waar ik echt een superleuk gesprek mee heb gehad op een andere datingapp. Maar toen viel het na een tijdje stil, hij vroeg nooit of ik wilde afspreken en voor mij was het ook een beetje te vroeg na m’n breakup om er zelf over te beginnen.

En nu heb ik hem natuurlijk geliked op Breeze, maar hij mij nog niet… Hoop echt dat ie dat nog gaat doen, maar ben er bang voor :sob:

1 like

Ja dat denk ik ook! Tenminste ik had dat in zijn geval zeker weten gedaan!

2 likes

Maar als hij het gevraagd had was je dan wel gegaan? Dan zou het toch niet uitmaken of hij of jij het vraagt?

Klinkt een beetje wazig misschien, maar ik had met mezelf de afspraak gemaakt dat ik best een beetje mocht rondkijken op datingapps en ook wel afspreken als iemand dat zou voorstellen. Maar dat ik tot het einde van de zomer niet zelf voor ging stellen om af te spreken.

Snap dat dat misschien een beetje gek klinkt, maar ik had die eerste paar weken na m’n breakup dat ik meteen heel fanatiek wilde gaan daten. En door die ‘afspraak’ met mezelf kon ik mezelf toen wel een beetje inhouden en wat meer gewoon kijken hoe het zou lopen ipv zelf heel erg geforceerd te zoeken.

Als hij het had gevraagd was ik idd wel gegaan.

5 likes

Dat hoop ik dan maar :joy::joy:

@macrame Ik had hem ooit op facebook! Had hem twee jaar terug verwijderd omdat het een corona wappie was. Maar ik zou dan iemand eerder opnieuw op een sociaal medium opzoeken dan te liken op tinder. Vind het toch gekkig ofzo.

3 likes

Ja dat ben ik met je eens. Ik zou hem ook hebben verwijderd haha.

1 like

Hahaha ik had laatst op m’n tinderprofiel allemaal random interesses aangekruist, omdat ze van die hele specifieke dingen qua opties ertussen hadden staan ineens. En nu krijg ik ineens een bericht van iemand die m’n interesses zo leuk vind en er een hele specifieke vraag ook over eentje stelt… eeeeeehhhh :sweat_smile:

2 likes

Ik heb de leeftijd op max 40 gezet en kom best leuke mannen tegen. Maar ik ben zelf 25 en voel me echt zo’n kind :joy::smiling_face_with_tear: Ik ga het maar snel terug zetten.

Edit : aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig en voelt het veiliger ofzo. Maarja ze zullen wel net zo toxic zijn als 25+ers lol

3 likes

Mannen van 40 zijn helemaal vast geroest in toxic patronen. Je kan beter voor jonger gaan dan :joy:

11 likes

Als ze als 40ers meiden van 25 terug liken kan je ze beter skippen.

35 likes

Haha nou ik heb dus inderdaad het idee dat de jongens die jonger zijn dan ik (20-24) wel wat minder toxic zijn dan de wat oudere. Of ze communiceren in ieder geval wel een heel stuk duidelijker.

2 likes

Ja eens hoor, het voelt ook vies ofzo :joy: Het staat weer netjes tot 32.

2 likes

Ik cringe nog steeds bij de gedachte dat ik als begin twintiger kerels van rond de veertig ging daten want “die zijn al zo lekker volwassen” :smiling_face_with_tear:. Die kerels natuurlijk ook stuk voor stuk zeggen ja leeftijd is maar een getal en ik kan beter omgaan met jongere mensen :nauseated_face::nauseated_face: (ja want die zien jouw :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:vaak minder snel, inclusief de grootste red flag: altijd veel jonger daten).

15 likes

Soms loopt het zo en ik geloof echt wel dat een groot leeftijdsverschil in sommige relaties geen issue is, maar ik vind het wel altijd wat vreemd als iemand bewust op zoek is naar iemand die veel jonger of ouder is

*ik wilde het eerst algemeen en genderneutraal houden maar let’s be honest; ik vind het vooral vreemd als oudere mannen uitdrukkelijk op zoek zijn naar een jonge vrouw

6 likes