Nou ik ben dus laatst op een hele nette (en wellicht een tikketje overdreven) manier afgewezen door een jongen van 25 die ik met uitgaan had leren kennen (ik ben zelf 33 dus had ook niet per se het idee dat het ergens heen zou gaan). Maar dat ik wel dacht oke hier kunnen mannen van rond mijn leeftijd (en ikzelf lol) nog eens wat van leren.
Ik ben wel benieuwd.
Hoeveel OUDER heb jij je grens staan?
- 0 jaar
- 1-3 jaar
- 3-5 jaar
- 6-8 jaar
- 8-10 jaar
- 11-13 jaar
- 13-15 jaar
- meer dan 15 jaar ouder
0 stemmers
Hoeveel JONGER heb jij je grens staan?
- 0 jaar
- 1-3 jaar
- 3-5 jaar
- 6-8 jaar
- 8-10 jaar
- 11-13 jaar
- 13-15 jaar
- meer dan 15 jaar jonger
0 stemmers
Ik snap niet zo goed uit je verhaal wat de les is?
Dat ie weliswaar een stuk jonger was dan ik maar een stuk volwassener/duidelijker was qua communicatie dan de meeste oudere mannen die ik de laatste tijd getroffen heb die alles bij voorkeur lekker vaag houden en de boel bij voorkeur langzaam laten doodbloeden, met vage redenen komen of dat je 't er echt uit moet trekken.
En ook ik kan af en toe wel wat directer/eerlijker zijn wat dat betreft
Ah okay nu snap ik het
Nou kennelijk heeft bumble nu een soort match functie, dus dat ze aangeven dat je bij iemand zou passen. Geen idee waar ze het op baseren, als het al ergens op slaat, maar ik word echt alleen maar aan schorriemorrie gekoppeld.
Ik heb dat bij hinge, slaat meestal nergens op hahah
Je hebt vrouwen dan heb je een hele lange tijd niks dan heb je strond en daarna mannen.
Ik had in juni een bericht van een vent die zei wat zie je er mooi uit. Dus ik zei dankje! Toen stuurde hij een emoji. En daarna was t gesprek afgelopen. Kreeg ik net ineens " Waarom like je me heb je geen interesse"
Dus ik zei “Wat moet ik reageren op een emoji en waarom kom je hier 100 jaar later mee verveel je je ofzo”
En toen stuurde hij " Je bent een hoer dus" en toen blokte hij me.
Anyhow hij heet maurice dus skip die
Ughh ja of mannen die dan alleen iets zeggen als haha. Ja oke top dat je moest lachen hoor maar dit slaat de boel wel ff dood en dan later zo’n zure: heb je toch geen interesse 🫠
Als iemand de volgende x vraagt of ik geen interesse heb draai ik gewoon de rollen om. Zeg ik iets van jawel waar was je al die tijd schatje ik heb je zo gemist. Ik hou van jou je bent mn alles
Ik doe met je mee!
Net op Inner Circle: May I eat you?
Nee. Who are you, Jeffrey fucking Dahmer??
In mijn ervaring is dit (of een emoji) de standaard reactie van vrijwel alle mannen. Ze kunnen tegenwoordig gewoon echt geen gesprek meer gaande houden?!? En ik vertik het inmiddels om zelf als een soort interviewer krampachtig te proberen er wat van te maken. Graag of niet vriend
he bah ik heb per ongeluk met mn dikke vingers iemand op happn een flashnote gestuurd en dat kan je natuurlijk niet ongedaan maken ugh. Zo lelijk altijd haha
Mannen en hun obsessie om alles vol te spuiten
What the fuckkk is er aan de hand vandaag zeg echt zo veel rare openers en vreemde verhalen die direct drie pagina’s lang zijn (als die apps pagina’s zouden hebben) en hele levensverhalen en liefdesverklaringen Jezus stuur maar gewoon “hoi!” hoor…
Ach ja, dat. Een mooi verschijnsel om een essay aan te wijden. Was Will der Mann? En dan volspuiten in het Duits. Speaking of which, hiervoor kunnen we Linda Duits wel benaderen.
Wordt vooralsnog niet beter
Jaa ik had dit laats ook. Iemand die een heel levensverhaal schreef. Dan denk ik ja als je me nu alles al verteld waar moeten we het dan nog oevr hebben.
Haha ik kwam net weer een vergelijkbare tekst tegen en nadat ik ‘m had gescreenshot en naar vriendinnen had gestuurd ging ik nog even de foto’s bekijken en zag ik dat het deze kerel weer was.
Deze keer wil ie vooral niet lang reizen voor een vrouw, zijn amsterdammers sowieso af en ook als je dichtbij woont moet je wel moeite doen om m te overtuigen dat je leuk genoeg bent om een date waard te zijn. En dat je voor zn slechte beeld van vrouwen zn moeder en een handjevol eerdere dates moet bedanken…