Ik heb wel eens meerdere eerste dates gehad in een week. En dat zou ik ook zo weer doen. Maar als ik langer met iemand zou daten (vanaf meer dan 3 dates denk ik) voel ik me daar niet fijn meer bij. Dan wil ik eerst kijken wat het met die ene persoon kan worden voordat ik het met iemand anders ga proberen.
Ah ja, ik vind date 3 ook een veelzeggende date altijd en sta er hetzelfde in als jij. Voor mij nu de eerste keer dat ik contact heb met meerdere mannen tegelijkertijd, merk voor nu wel dat ik het prettiger vind om me niet full focus op één persoon te richten.
Ik vind dat al snel veel te ingewikkeld in mn hoofd en als ik al met meerdere tegelijk app heb ik dan toch wel een voorkeur meestal voor eentje ervan ofzo. Heb ook zoiets van waar haal ik de tijd ook vandaan joh haha.
Maar heb wel de neiging te veel op 1 iemand te focussen in t begin al dus zou daarvoor mss wel goed zijn. Maar ja momenteel is alles vrij dood en heb ik al niet eens gesprekken lopen, laat staan dat er dus met meerdere mensen dates te plannen zijn ĂŒberhaupt
Haha dit heb ik ook wel altijd
Had dat ook zo erg toen ik 2,5 jaar geleden een beetje aan het Tinderdaten was met o.a. mân ex ook toen. Dat was ook meteen mân favoriet van allemaal. En ik heb nu ook wel vrij veel gesprekken en daar heb ik ook echt wel 1 overduidelijke favoriet.
@lisaanna Ja same, ik had sowieso best veel gesprekken lopen en uiteindelijk wordt je steeds selectiever (ik vond het een hele onderneming) en creĂ«er je toch een soort top 3 (of 4/5/6 etc). Ik heb nu ook wel één duidelijke favoriet waar ik ook al mee gedate heb. Maar ik ben ook bewust van mezelf dat wanneer ik iemand leuk begin te vinden ik me kan gaan verliezen in die persoon en dan toch een beetje onzeker word? Dus ineens heel erg op ons app-contact ga letten, wanneer en hoe ik overkom of hoeveel tijd er tussen onze berichten zitten terwijl ik dat daarvoor helemaal niet had. Wat dat betreft is het dan wel fijn als je je focus een beetje kan weerleggen. Op een gekke manier voelt het dan ook alsof âje het voor het uitkiezen hebtâ terwijl dat zo helemaal niet werkt natuurlijk maar het helpt wel aan je zelfvertrouwen.
Ja ik heb inmiddels zelf ook wel zoiets van oke als ik geforceerd ga nadenken over elk bericht qua formulering etc dan wordt het niks. Als het op dat niveau het verschil zou maken, nou dan niet hoor byeeee. Heb ook helemaal geen zin om dan bepaalde âspelletjesâ te moeten spelen om iemand geĂŻnteresseerd te houden ofzo.
Maar ja het is denk ik dat ik het zelf ongemakkelijk of ingewikkeld zou vinden om met meerdere mensen tegelijk te daten omdat ik dan toch soortvan het idee heb me te moeten verantwoorden of ik voel me er dan niet helemaal prettig bij richting de ander. Ik heb ook niet enorm te behoefte om dus meerderen tegelijk te daten en heb dan liever gewoon eerst de ene en als dat niet werkt op naar de volgende zegmaar haha. Maar ik snap dat dat voor anderen niet per se zo werkt, en dat is prima. Maar ik zou dus ook niet per se willen weten of een date dan nog met anderen afspreekt, beetje ignorance is bliss ofzo haha. Ik vind het allemaal maar ingewikkeld dus en zoals ook al blijkt uit deze lap tekst overdenk ik alles ook gewoon veel te veel
Hahaha ieder zân ding ook toch! Ik ben ook nog aan het uitvogelen of dit voor mij werkt of niet. En je hebt helemaal gelijk met dat het nutteloos is om spelletjes te moeten spelen. Het is ook niet alsof ik de indruk krijg dat dat moet, of dat dat het verschil zou kunnen maken. Het is juist een (dieper en helaas ook traumatisch) probleem wat in mij zit. Dat heeft weinig met de ander van doen, maar ik probeer mezelf dus die onzekerheid af te nemen door er op deze manier wat luchtiger in te staan en vooralsnog werkt het goed. Maar als de âveelzeggendeâ 3e date is geweest verander ik ook weer in een labrador en dan moet ik ook maar gewoon met die onzekerheid dealen. Maar dan weet ik iig dat het mogelijk nog zinvol is omdat je oprecht iets aan het uitvogelen bent en onzekerheid er ook een beetje bij hoort. Niks is zo nutteloos om jezelf helemaal de onzekerheid te gaan aan praten als je precies 1x hebt gedate.
Haha ja er is bij mij ook een verschil tussen wat ik vind en hoe t in de praktijk werkt hoor wat dat betreft
Ik roep wel leuk graag of niet he, maar zo gaat t niet per se altijd hahaha
Ik dacht zojuist een leuke match te hebben. Staat er ineens in zijn bio dat het een zonnige reiziger is en erg van drankjes en dansjes geniet. En het was niet sarcastisch
Ik zag gister ook een andere bio âben eigenlijk op zoek naar iemand die bij mij komt wonen zodat ik een hond kan nemen. Ik val niet op uiterlijk en het zou fijn zijn als je een makkelijk innerlijk hebt. Maargoed je moet wel een hond willen. Kijk maar effe wat je doet en of je me swipedâ
Romantisch.
ennnn ik heb ineens twee dates gepland deze week hahaha
of ja, de ene is ziek dus denk dat die alsnog uitgesteld gaat worden, gaan het zien
@Motherofdragons ik wissel eigenlijk de hele tijd haha, ik heb er nu eentje via tinder en eentje via happn en hiervoor ook eigenlijk steeds wisselend dates via tinder/bumble/happn. heb ook niet per se het idee dat de ene app beter werkt of tot meer succesvolle dates leidt tot nu toe. Breeze en hinge kunnen ook wel leuk zijn, maar heb er zelf nog geen dates vandaan gehaald
Alles door elkaar
Bumble en Hinge vind ik de meest aantrekkelijke mannen op zitten, maar ik heb er echt nog heel weinig uitgehaald eigenlijk. Tinder is zoeken naar een speld in een hooiberg, maar toch haal ik daar de leukste gesprekken en dates vandaan. Breeze is in theorie heel leuk, maar ik heb het nu een paar weken en nog nooit een match gehad. En Feeld dan, maar dat is alleen leuk als je deze week nog met iemand naar bed wil zeg maar.
Ik was laatst helemaal klaar met chatten en toen Breeze gedownload en laatst een date gehad. Wel chill dat je gelijk een date hebt zonder al het voorwerk maar het ging wel iets minder soepel dan normaal omdat je echt nog helemaal niks van elkaar weet. Verder vind ik Bumble nog steeds het chillst (leukste mannen) en is Happn sinds die update wel wat leuker naar mân idee!
Vinden jullie Happn niet eng? Ik vond het echt een naar idee dat creeps konden zien waar je uithangt en dus ook nog zelfs een idee konden krijgen over waar je woont. Misschien is het inmiddels zo geupdate dat dit verbeterd is, maar dit was voor mij ooit de reden om de app er bijna meteen weer af te gooien.
Vond het toen wel jammer, omdat ik het idee erachter wel leuk vond en je zo de kans had de leuke persoon van het station oid erop terug kunnen vinden
Je kan je locatie uitzetten! En dan zie je alleen wanneer je elkaar hebt gezien.
Happn was de eerste datingapp die ik heb gedownload. Vlak daarvoor was ik buiten en moest ik een man afschudden die me aan het lastigvallen en achtervolgen was.
Wie zie ik als een van de eerste suggesties op Happn: deze idioot. Dus dan heeft hij wel mijn naam, dat vind ik echt geen fijn idee. Direct de app verwijderd.
Ik heb wel succesvolle dates via Tinder gehad.
Ik heb alleen breeze en ben echt fan! Je hoeft niet te chatten, profielen zijn lekker compleet, aanbod is goed en geen toeristen . Daarnaast vergt het ook wel een bepaalde soort lef en instelling om zonder chatten op date te gaan en vooraf te betalen
Ik heb deze twee weken 4 breeze dates(heb er nu 3 van gehad) dus heb mezelf een swipe verbod opgelegd, want ik heb geen ruimte meer in mijn agenda haha
Nou ja op zich zijn die âlocatiesâ zelf sinds corona wel uitgebreid, dus kan op dezelfde plek/elkaar âtegenkomenâ alsnog een aardig aantal straten verderop zijn, maar alsnog kan iemand denk ik wel een aardig idee krijgen van waar je woont idd.
En het is in die zin ook wel vrij specifiek als in dat ik ook met iemand aan het appen was die steeds op âminder dan 250mâ van mij vandaan was. Die minder dan een kilometer van tinder is dan beter, haha. Sowieso ook dat je sinds een recente update daar ook kunt zien dat iemand â22 minuten geleden onlineâ was, dat wil ik toch helemaal niet zien joh
En hoe waren de dates?
Ik ben ook fan van Breeze! Heb er 3 keer via gedate, eentje was totaal geen match en eigenlijk gewoon echt vreselijk haha, eentje gewoon gezellig maar niet meer dan dat en de derde was echt een succes! Zou het iedereen (mocht het bij jou in de buurt ook kunnen) aanraden.
Bij mij is het trouwens ook niet in mijn stad, dus ik moet altijd naar een andere stad!
De eerste was leuk en de andere twee waren aardige gasten, maar niks voor mij! Maar ik vind het wel chill dat je steeds naar een andere plek gaat en dat je er erg weinig moeite in hoeft te stoppen
Ja en ook geen gedoe over âwaar zullen we afspreken?â, wordt inderdaad allemaal lekker voor je bepaald.
Enige ongemakkelijke vond ik wel het gigantische krijtbord wat bij een van de dates op tafel stond met daarop âReservering: Breeze dateâ met allemaal hartjes er omheen , maar ik zou het ook leuk vinden als ik in zoân zaak zou werken.