Datingapps

Dit was echt een goede tip :ok_hand:

3 likes

Oeh nice! Wat heb je gedaan? Ik had laatst dus ook een leuke date en er staat er nog 1 gepland komende week. Ben benieuwd.

2 likes

Ik had die man gister dus een like gegeven. Ik twijfelde want hij is normaal niet het type waar ik op val maar zei tegen mezelf dat ik niet zo streng moest zijn. En het gesprek was best leuk en tijdens de pauze kwam hij ook bij me aan tafel zitten en het voelde wel ok. Was er eigenlijk ook van overtuigd dat hij mij zou liken maar, we zijn geen match.

Ik like een man die ik medium leuk vind en over twijfelde en niks. Ik geef het op hahaha

8 likes

Ik heb gisteravond mijn profiel pas opengezet. Gelijk een paar hele leuke gesprekken gehad met interessante mensen. Al een date gepland en een ander hangt nog in de lucht. Verwachte een app met dickpics maar enige foto die ik heb gehad is van een heel mooi gedicht👌

4 likes

Laat Bumble ook profielen zien van mensen die al meer dan een half jaar niet actief zijn? Of de app hebben verwijderd, maar profiel niet?

1 like

Pfoe, weet ik niet zeker. In elk geval niet snel, volgens mij tonen ze je vooral de actievere profielen en pas als je “poel” bijna leeg is, komen dat soort profielen. Dat dacht/denk ik ten minste…

1 like

Ah leuk! Het gaat bij mij wel snel richting seks(praat), heb jij dat ook?

3 likes

Maar daar is die hele app op gericht, dus dat is toch niet heel vreemd?

5 likes

Dankje! Ik kwam een goede vriend namelijk tegen die al een jaar in een relatie zit. Dus hoop maar voor hem dat het dat is, en niet dat hij weer actief is :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee dat zeg ik ook niet, dat ik dat vreemd vind. Was gewoon benieuwd of dat bij haar ook zo was of dat het eerst een tijdje over andere dingen gaat.

1 like

Bij mij is het 50/50. Ik hou er zelf niet van als er gelijk over seks wordt gepraat ookal zit ik er daarvoor op. Eerst een respectvol normaal gesprek voor het over seks gaat. Zo filter ik er naar mijn idee de assholes uit. Mannen die willen sexten via de app willen uiteindelijk nooit afspreken is mijn ervaring.

6 likes

Dit is ook mijn ervaring ja. Direct er vol in vind ik niet zo aantrekkelijk haha gewoon beetje elkaar leren kennen en als de vibe er (online) is, dan komt het vanzelf wel.

5 likes

Sommige gesprekken inderdaad wel, maar andere ook helemaal niet. Eentje vroeg net heel netjes eerst of hij mij wat ondeugends mocht sturen. Minder dan ik had verwacht iig. Heb denk ik ook wel duidelijk in mijn profiel gezet dat ik eerst een drankje wil doen om te kijken of de vibe goed is. Toevallig had ik net mijn eerste spontane ontmoeting gehad, maar we zaten duidelijk op een andere golflengte.

3 likes

Is het een courtesy match of wel een echte denk je?

1 like

Maar dat heb jij toch ook gedaan haha?

Ze zegt dat het van haar kant courtesy is dus niet serieus, van zijn kant dus wel

2 likes

Een courtesy match, hee, wat is dat? Ik dacht nou toch wel wat verstand te hebben gekregen van datingapps, maar dit kende ik nog niet!

Haha ik weet ook niet of dit een ding is of dat ik het verzonnen heb hoor. Het is als je iemand tegen komt die je kent en dan een soort like uit beleefdheid geeft, ook als je geen interesse hebt. Een soort “hallo jij ook hier”. Omdat de enige andere optie is negeren.

2 likes

Ahja ik snap 'm! Ook wel eens ex-collega’s tegengekomen waarmee ik dat deed hmm… hopende dat het op de juiste manier werd opgevat. Maar meer uit vriendelijkheid idd.

3 likes

Vorige week kwam ik ook een collega tegen die k een courtesy match gaf, maar die begon binnen 5 zinnen over dat het wel een adrenaline kick zou geven om seks te hebben met een collega 🫠 heb heel snel gezegd dat die richting op gaan niet helemaal mijn bedoeling was haha

7 likes