Datingapps

Als je op Bumble wel al een poosje hebt gekletst en je praat een paar dagen niet wordt de match dan ook vanzelf weer opgeheven?

1 like

Ah ok, dank je wel! Dan weet ik waar ik sta :joy:

3 likes

Ervaren meer mensen dat mannen vaak echt slecht zijn in het voeren van een gesprek? Voor ik het weet zit ik weer in zo’n gesprek waarin ik dan allemaal dingen van de ander weet, vragen stel, maar diegene nauwelijks zelf naar dingen vraagt (en dan loopt het gesprek verder wel, reageert de ander snel/meer dan ik). Dus zit het niet in dat die ander geen interesse laat blijken. Het is trouwens ook niet dat ik overdreven veel vragen stel of interesse toon

6 likes

Ja echt heel veel mensen (mannen) zijn slecht in gesprekken voeren! Echt heel jammer, want het is zoooo belangrijk voor de date

5 likes

Mannen praten vooral door statements over en weer te poneren. Ik vraag mij steeds vaker af hoe mannen zo ver zijn gekomen in het leven. Ze kunnen niet communiceren, ze kunnen niet plannen of iets leuks bedenken om te doen.

13 likes

Voor mij is het juist ook interessant hoe en wat iemand zegt, dat hoeft niet per se antwoord op vragen te zijn. Je kan ook een gesprek voeren zonder allemaal vragen aan elkaar te stellen, dat heb ik zelfs liever.

3 likes

Hoe snel hebben jullie na een date vaak weer contact? Ik ben gewend dat mannen savonds nog iets appen van: het was leuk oid. Maar dan was het ook niet op de avond zelf uitgesproken. Gister was de evaluatie einde date al, haha. Maar heb alleen mijn nummer gegeven en ik zit nog steeds te wachten op een appje 24u later.

Als je hem graag weer zou zien zou ik dan gewoon nog een appje sturen. Dat een man dat altijd zou moeten doen vind ik toch een beetje gek. En als hij toch niet enthousiast is uiteindelijk, tja, dan merk je dat wel!

Edit: O je hebt zijn nr niet? Mmm nou dan merk je het vanzelf! Ik zou wel willen dat er wat enthousiasme is iig. Wie er dan ook mag initiƫren.

Ja ik heb zijn nummer niet. :sweat_smile: anders had ik het wel gedaan. Hij vond het wel heel leuk zei hij dus dan verwacht je toch sneller wat terug. Achja, en anders niet

3 likes

En je hebt hem irl leren kennen? Dus geen mogelijkheid tot het sturen van een berichtje via een dating app?

1 like

Breeze maar heb daarin aangegeven dat we al nummers uitgewisseld hebben. Heb echt 2x m’n nummer gecontroleerd ook dus daar kan het niet aan liggen

3 likes

Bij mij is er wel een kopje ā€œoudere chatsā€ en daar gaan ze automatisch na 7 dagen in. Dit zie ik als ik helemaal naar beneden scroll

1 like

Vrouwen. Vrouwen zijn de reden dat mannen zo ver zijn gekomen in het leven. Sluit precies aan bij die onderzoeken waaruit blijkt dat mannen langer leven en gelukkiger zijn als ze een relatie hebben, terwijl vrouwen juist langer leven als ze geen man in hun leven hebben.
Mannen moeten echt een inhaalslag gaan maken in hun ontwikkeling als ze een toevoeging willen zijn in het leven van vrouwen van nu. Maar de meeste mannen die je op datingapps tegenkomt snappen dat niet.

26 likes

Ja daar staan ze bij mij ook onder, onder verlopen of inactieve charts. Maar als ik dan de chat open staat er ā€˜de ander heeft de chat beĆ«indigd’

Wel een beetje onduidelijk zo.

2 likes

Dan heeft de ander wel echt de match opgeheven. Anders staat gewoon het hele gesprek daar nog onder. Denk dat je dan ook niet het gesprek of de profielfoto meer ziet staan?

1 like

Klopt, gesprek en foto zijn weg!

Dan ehhh weet je idd waar je staat :sweat_smile:

1 like

Ik heb vanavond ge-speeddate! Er waren 23 mannen, best intens. Elk 4 minuten. Maar heb een leuke avond gehad en leuk gekletst. Met mannen waar ik normaal niet op af zou stappen, leuk om dit een keer zo te proberen. Er zat 1 man bij die ik wel interessant vond, ben benieuwd of we een match waren. Niet zo’n heel divers publiek, veel witte ICT-mannen.

Maar leuk om een keer gedaan te hebben.

27 likes

Wat leuk! Ik zit te twijfelen om dat ook een keertje te doen, dit haalt me misschien wel over :blush:

Benieuwd of je een match bent met degene die jij wel leuk vond, krijg jij dat nu te horen van de organisatie via een mailtje oid?

4 likes

Zeker leuk om een keer te proberen! Al ga je voor ā€˜de lol’ je weet nooit of je er misschien wat leuks uit haalt en anders had je een leuke avond :smile:

Iedereen moet voor 10.00 vanochtend doorgeven wie je leuk vond en als je een match hebt laat de organisatie dat weten ja.

2 likes