Datingapps

Ik kwam ook een collega tegen op Feeld, maar het voelt toch raar om te bevestigen dat ik nu al zijn kinks weet :woman_shrugging:

8 likes

Vertel dan!

1 like

Ik heb echt het idee dat het type dat ik aantrekkelijk vind mij niet aantrekkelijk vind en andersom. Echt treurig haha

3 likes

Dit herken ik ook wel. Maar wie weet zit er toch iemand tussen. Dat kan toch niet anders😛

meiden, geef NOOIT een courtesy match. EVER.

23 likes

mijn dating app ervaringen zijn als volgt:

• gast met sterke mommy kink die me paar dagen veel aandacht gaf ( en heel knap is ) en toen stil viel joehoeeee
  • andere gast met wie ik op date ging, het best klikte, is in progress
  • 3e gast die ik al 3 maanden app, 1 keer seks mee gehad, heeft best ruige kinks en stelt altijd "eisen"voor we meeten. is wel super knap en sexy though. Wat moet ik er mee :frowning:
2 likes

Wat voor eisen stelt hij dan?

4 likes

Nee, ik snap ook echt niet waarom je dat zou doen. Daar is zo’n app toch niet voor bedoeld? Ik zou nooit raden dat iets een beleefdheids-like was, wat een raar gedoe. Kunnen ook echt misverstanden door ontstaan.

18 likes

Ja ik snap het ook niet haha we kunnen toch ook gewoon lekker collectief negeren dat je bekenden tegenkomt op datingapps, laatste dat ik in mn hoofd zou halen is daar nadruk op leggen door iemand te liken. Niet dat ik me ervoor schaam ofzo maar snap het niet haha.

9 likes

Als iemand al een tijdje in je breeze staat maar je hebt er nog niks mee gedaan (ja ik twijfel soms lang) en dan na een tijdje verdwijnt, heeft diegene dan z’n profiel verwijderd of wil breeze je gewoon dwingen op tijd een keuze te maken?

1 like

Nee volgens mij verdwijnt dat profiel na een paar dagen

2 likes

Welke apps gebruiken jullie?

• Tinder
  • Bumble
  • Breeze
  • Hinge
  • Feeld
  • OKcupid
  • Inner Circle
  • Fruitz

0 stemmers

En welke app vind je het leukst?

• Tinder
  • Bumble
  • Breeze
  • Hinge
  • Feeld
  • Inner Circle
  • OKcupid
  • Fruitz

0 stemmers

1 like

Haha ik zit sinds een week op de apps (feeld) en ben ook afgeknapt omdat een jongen op een hele aardige manier zei dat alles wat ik deel tussen ons blijft.

:joy::joy::joy:

8 likes

Ik zou daar ook de ick van krijgen hoor :joy:

3 likes

Haha ik had het met de openingszin ‘wat is je favoriete cocktail’ :cold_face:

4 likes

Ja mannen hebben hoge eisen hoor wat je moet sturen als eerste bericht, terwijl ze zelf niks sturen

2 likes

Nah ik denk niet per se dat dat het is. Deel van hen heeft iedereen geliked of ziet het toch niet zitten bij nader inzien. Vind dat op bumble wel altijd een beetje intens als ze je verwijderen bij de openingszin, want dan kunnen ze net zo goed de match laten verlopen

7 likes

Ja ik doe ook vaak simpel, tenzij ik ergens wel op wil aanhaken uit dat profiel, maar stop er nooit veel moeite in, want wie interesse heeft reageert toch wel

4 likes

Hangt ervan af welke eisen hij stelt (en hoe) en of je ook van die ruige kinks houdt.

2 likes

Ik heb ook iedere keer met breeze dat het een datum drie/vier weken verderop is! Die dates ben ik nu drie/vier weken later weer aan het afzeggen omdat ik inmiddels geen zin meer heb. Sowieso mijn interesse in de app vrij snel verloren. Eerste date was oké, tot ik er achter kwam dat die gast waarschijnlijk op Breeze zat omdat hij basic communicatieskills ontbeert. Zoals de edele kunst van een keer binnen 24 uur op een appje reageren.