Datingapps

Nee volgens mij verdwijnt dat profiel na een paar dagen

2 likes

Welke apps gebruiken jullie?

• Tinder
  • Bumble
  • Breeze
  • Hinge
  • Feeld
  • OKcupid
  • Inner Circle
  • Fruitz

0 stemmers

En welke app vind je het leukst?

• Tinder
  • Bumble
  • Breeze
  • Hinge
  • Feeld
  • Inner Circle
  • OKcupid
  • Fruitz

0 stemmers

1 like

Haha ik zit sinds een week op de apps (feeld) en ben ook afgeknapt omdat een jongen op een hele aardige manier zei dat alles wat ik deel tussen ons blijft.

:joy::joy::joy:

8 likes

Ik zou daar ook de ick van krijgen hoor :joy:

3 likes

Haha ik had het met de openingszin ā€˜wat is je favoriete cocktail’ :cold_face:

4 likes

Ja mannen hebben hoge eisen hoor wat je moet sturen als eerste bericht, terwijl ze zelf niks sturen

2 likes

Nah ik denk niet per se dat dat het is. Deel van hen heeft iedereen geliked of ziet het toch niet zitten bij nader inzien. Vind dat op bumble wel altijd een beetje intens als ze je verwijderen bij de openingszin, want dan kunnen ze net zo goed de match laten verlopen

7 likes

Ja ik doe ook vaak simpel, tenzij ik ergens wel op wil aanhaken uit dat profiel, maar stop er nooit veel moeite in, want wie interesse heeft reageert toch wel

4 likes

Hangt ervan af welke eisen hij stelt (en hoe) en of je ook van die ruige kinks houdt.

2 likes

Ik heb ook iedere keer met breeze dat het een datum drie/vier weken verderop is! Die dates ben ik nu drie/vier weken later weer aan het afzeggen omdat ik inmiddels geen zin meer heb. Sowieso mijn interesse in de app vrij snel verloren. Eerste date was okƩ, tot ik er achter kwam dat die gast waarschijnlijk op Breeze zat omdat hij basic communicatieskills ontbeert. Zoals de edele kunst van een keer binnen 24 uur op een appje reageren.

Ik ben zo slecht in die gesprekken online🄲. Ik kopieer en plak ook gewoon mijn antwoorden steeds omdat er elke keer dezelfde saaie kutvragen gesteld worden maar zelf voeg ik ook niks leuks toe, sad

1 like

Vraag wat hun meest onpopulaire mening is. Kan je gelijk de debielen eruit filteren.

10 likes

Oeh dit is echt slim, haha

1 like

Dan zeg je ik vind het hoorntje ook lekker als ik een ijsje heet hihi

6 likes

Kunnen jullie ook niet chatten op feeld?

Godver heb net mijn hele account voor niks verwijderd haha

1 like

Ik heb net voor het eerst in misschien wel ooit iemand uit het echte leven op koffiedate gevraagd (wel via een online kanaal, dus heb nog geen reactie). En ik vind dit echt zo spannend, wow. Ik ben zo gewend dat dit via datingapps gaat (waarbij je iig weet dat iemand single is en openstaat voor daten), dat ik het bijna niet durfde.
Aan de andere kant heb ik niets te verliezen en het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Wat dan alleen betekent dat ik de signalen blijkbaar verkeerd heb opgevat en verder nul gevolgen heeft. Dus trots op mezelf dat ik het iig gevraagd heb, weird besef dat datingapps dus zo gangbaar zijn dat ik dit nooit eerder heb meegemaakt en nu nagelbijtend wachten op reactie.

48 likes

Update: we gaan vrijdag op koffiedate :smiley:

62 likes

Ik zou vanavond eeeeindelijk weer eens een date hebben, zegt ie net af omdat ie zn sociale batterij moet opladen. Uiteraard zonder nieuwe datum voor te stellen haha ok byeeeee

2 likes

anal en nog meer, haha water sport heet het.
heb hem vorige week nog gezien, daarna hebben we geruzied omdat hij kwaad was dat ik mezelf met zn broer vergeleek (ja als je zegt dat je broer kwaliteit X heeft en ik heb ook kwaliteit X, not my fault)

anyway, hij was rustiger dan ik dacht, maar ik gok dat ik hem niet meer zie.

was toch super ongezond, was super vaak hem savonds aan het appen uit een soort manier om mn anxiety te kwellen fozo. ik dacht dat als hij me ā€œkoosā€ of niet negeerde dat ik goed was? Is echt super messed up, I know. hij was ook niet zo gezond in zn omgang met mij, veel projectie.

anyway trying to get over him, heb binnekort wss date met gast die ik wel gewoon leuk en respectvol vind :slight_smile: