Ik ben zo slecht in die gesprekken onlineš„². Ik kopieer en plak ook gewoon mijn antwoorden steeds omdat er elke keer dezelfde saaie kutvragen gesteld worden maar zelf voeg ik ook niks leuks toe, sad
Vraag wat hun meest onpopulaire mening is. Kan je gelijk de debielen eruit filteren.
Oeh dit is echt slim, haha
Dan zeg je ik vind het hoorntje ook lekker als ik een ijsje heet hihi
Kunnen jullie ook niet chatten op feeld?
Godver heb net mijn hele account voor niks verwijderd haha
Ik heb net voor het eerst in misschien wel ooit iemand uit het echte leven op koffiedate gevraagd (wel via een online kanaal, dus heb nog geen reactie). En ik vind dit echt zo spannend, wow. Ik ben zo gewend dat dit via datingapps gaat (waarbij je iig weet dat iemand single is en openstaat voor daten), dat ik het bijna niet durfde.
Aan de andere kant heb ik niets te verliezen en het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Wat dan alleen betekent dat ik de signalen blijkbaar verkeerd heb opgevat en verder nul gevolgen heeft. Dus trots op mezelf dat ik het iig gevraagd heb, weird besef dat datingapps dus zo gangbaar zijn dat ik dit nooit eerder heb meegemaakt en nu nagelbijtend wachten op reactie.
Update: we gaan vrijdag op koffiedate
Ik zou vanavond eeeeindelijk weer eens een date hebben, zegt ie net af omdat ie zn sociale batterij moet opladen. Uiteraard zonder nieuwe datum voor te stellen haha ok byeeeee
anal en nog meer, haha water sport heet het.
heb hem vorige week nog gezien, daarna hebben we geruzied omdat hij kwaad was dat ik mezelf met zn broer vergeleek (ja als je zegt dat je broer kwaliteit X heeft en ik heb ook kwaliteit X, not my fault)
anyway, hij was rustiger dan ik dacht, maar ik gok dat ik hem niet meer zie.
was toch super ongezond, was super vaak hem savonds aan het appen uit een soort manier om mn anxiety te kwellen fozo. ik dacht dat als hij me ākoosā of niet negeerde dat ik goed was? Is echt super messed up, I know. hij was ook niet zo gezond in zn omgang met mij, veel projectie.
anyway trying to get over him, heb binnekort wss date met gast die ik wel gewoon leuk en respectvol vind
Dat zijn toch verlangens ipv eisen.
Anyway. Ik hoop dat je nieuwe date wel leuk is en dat je ook een beetje zelfreflectie doet, want je anxiety kwellen met zon gast is ook niet heel gezond.
Oh hij zei " ik wil alleen meeten als we 1 a 2 van het volgende doen"
Klinkt heel gezond dat je hem niet meer ziet! Wat een sukkel
Ik krijg de laatste tijd op bumble de melding āvergeet je match geen bericht te sturenā en dan zijn profielfoto, maar als ik dan bij mijn matches kijk zie ik heel die dude niet? Heeft hij dan unmatcht of heeft de app een bug? Het is echt van de laatste maand dit
Ik dacht laat ik Breeze nog een kans geven want ben echt klaar met de klassieke apps. Ben nu met 4 mensen gematcht, bij een is er een datum geprikt. Van 1 is de match verlopen maar ik weet zeker dat die andere 2 hem ook gaan laten verlopen?
Zijn ook gewoon profielen met een badge dus gek haha.
Vind er niet veel aan zo.
De tweede is nu verlopen als die andere ook verloopt verwijder ik deze app weer.
Ik had vandaag een match via breeze en toen ik m beschikbaarheid ging aangeven stonden er bijna alleen maar opties op doordeweekse dagen tijdens werktijd in :s hoeveel mensen kunnen er nou op een dinsdag om 13 uur ergens een drankje gaan doen?
Hij had zān beschikbaarheid al ingevuld maar ik kon niets hetzelfde dus dat gaat nog wel even duren voor er een date gaat zijn ben ik bangā¦
Heel stoer van je! Hoe was de date?
Uhhh⦠het was heel gezellig maar, plottwist, ze bleek een vriendin te hebben
Nee hoor dat denk ik niet