Datingapps

Dat zijn toch verlangens ipv eisen.
Anyway. Ik hoop dat je nieuwe date wel leuk is en dat je ook een beetje zelfreflectie doet, want je anxiety kwellen met zon gast is ook niet heel gezond.

2 likes

Oh hij zei " ik wil alleen meeten als we 1 a 2 van het volgende doen" :slight_smile:

2 likes

Klinkt heel gezond dat je hem niet meer ziet! Wat een sukkel

2 likes

Ik krijg de laatste tijd op bumble de melding ā€œvergeet je match geen bericht te sturenā€ en dan zijn profielfoto, maar als ik dan bij mijn matches kijk zie ik heel die dude niet? Heeft hij dan unmatcht of heeft de app een bug? Het is echt van de laatste maand dit

1 like

Ik dacht laat ik Breeze nog een kans geven want ben echt klaar met de klassieke apps. Ben nu met 4 mensen gematcht, bij een is er een datum geprikt. Van 1 is de match verlopen maar ik weet zeker dat die andere 2 hem ook gaan laten verlopen? :smiling_face_with_tear:
Zijn ook gewoon profielen met een badge dus gek haha.

Vind er niet veel aan zo.

1 like

De tweede is nu verlopen :smiling_face_with_tear: als die andere ook verloopt verwijder ik deze app weer.

Ik had vandaag een match via breeze en toen ik m beschikbaarheid ging aangeven stonden er bijna alleen maar opties op doordeweekse dagen tijdens werktijd in :s hoeveel mensen kunnen er nou op een dinsdag om 13 uur ergens een drankje gaan doen?

Hij had z’n beschikbaarheid al ingevuld maar ik kon niets hetzelfde dus dat gaat nog wel even duren voor er een date gaat zijn ben ik bang…

4 likes

Heel stoer van je! Hoe was de date?

1 like

Uhhh… het was heel gezellig maar, plottwist, ze bleek een vriendin te hebben :upside_down_face:

4 likes

Nee hoor dat denk ik niet

5 likes

Zit iemand hier op lexa of andere dating sites waar je voor betaald.
Lexa bestaat ook superlang en denk daardoor dat er vooral oudere mensen zitten.
Misschien is het helemaal niet zo.

Ik heb ooit op lexa gezeten maar vond het niks. De profielen spraken mij niet aan. En iedereen kan je een bericht sturen, kon niet filteren op leeftijd dus kreeg berichten van flink oudere mannen, iets dat ik niet zocht. Dus ik vond het zonde van mijn geld. Maar wie weet is het nu veranderd, dit is zo’n 3 jaar terug geweest!

1 like

Zoiets dacht ik al. Ik wist niet dat je niet kon filteren op leeftijd.

Pin me er niet op vast, misschien kon dat wel. Neemt niet weg dat iedereen, uit welke leeftijdscategorie dan ook, je een bericht kan sturen. Was toen in ieder geval! Misschien ff op de site kijken of daar voorwaarden op staan ofzo!

1 like

Ik had vorige week dat ik iemand had geliked en hij mij ook, maar ik wel telkens terug kwam in zijn feed en hij me weer opnieuw kon liken. Vond ie grappig, dus toen waren er 10 chats :skull:

Kreeg laatst ook een screenshot van iemand die -1 like had.

Feeld brengt me echt 0 leuke gesprekken of dates dus ā€˜t is in ieder geval een beetje entertainment…

6 likes

-1 like ROTFL… goed voor je zelfvertrouwen!

4 likes

Feeld was altijd al een slechte app en het wordt er eerder slechter dan beter op met de updates die er komen. Moest ook elke keer weer dezelfde 10 profielen doorswipen voor ik nieuwe kreeg.

1 like

Dat heb ik ook sinds de nieuwe update, echt irritant! Verder echt living my best life op die app, dus ik ben de tipgever hier dankbaar voor alle mooie avonturen :wink: ook wel echt een paar hele ongemakkelijke dates, wat ik eerder niet echt ervaren heb, dus het is niet allemaal rozengeur maneschijn hoor.

3 likes

Oeh leuk, ben benieuwd wat voor een avonturen je hebt gehad. Ik heb er twee uitgehaald en nu al een tijdje eraf want er was niet veel soeps. En het meeste maak ik mee in het wild of met collega’s :rofl:

1 like

Na de laatst grote update was m’n account gewoon weg (terwijl ik een date aan het plannen was, pech :sweat_smile:) en ik kan nog steeds geen berichten of matches zien (na 7 maanden ofzo) dus het is echt waardeloos.

1 like