Zit iemand hier op lexa of andere dating sites waar je voor betaald.
Lexa bestaat ook superlang en denk daardoor dat er vooral oudere mensen zitten.
Misschien is het helemaal niet zo.
Ik heb ooit op lexa gezeten maar vond het niks. De profielen spraken mij niet aan. En iedereen kan je een bericht sturen, kon niet filteren op leeftijd dus kreeg berichten van flink oudere mannen, iets dat ik niet zocht. Dus ik vond het zonde van mijn geld. Maar wie weet is het nu veranderd, dit is zoân 3 jaar terug geweest!
Zoiets dacht ik al. Ik wist niet dat je niet kon filteren op leeftijd.
Pin me er niet op vast, misschien kon dat wel. Neemt niet weg dat iedereen, uit welke leeftijdscategorie dan ook, je een bericht kan sturen. Was toen in ieder geval! Misschien ff op de site kijken of daar voorwaarden op staan ofzo!
Ik had vorige week dat ik iemand had geliked en hij mij ook, maar ik wel telkens terug kwam in zijn feed en hij me weer opnieuw kon liken. Vond ie grappig, dus toen waren er 10 chats
Kreeg laatst ook een screenshot van iemand die -1 like had.
Feeld brengt me echt 0 leuke gesprekken of dates dus ât is in ieder geval een beetje entertainmentâŠ
-1 like ROTFL⊠goed voor je zelfvertrouwen!
Feeld was altijd al een slechte app en het wordt er eerder slechter dan beter op met de updates die er komen. Moest ook elke keer weer dezelfde 10 profielen doorswipen voor ik nieuwe kreeg.
Dat heb ik ook sinds de nieuwe update, echt irritant! Verder echt living my best life op die app, dus ik ben de tipgever hier dankbaar voor alle mooie avonturen ook wel echt een paar hele ongemakkelijke dates, wat ik eerder niet echt ervaren heb, dus het is niet allemaal rozengeur maneschijn hoor.
Oeh leuk, ben benieuwd wat voor een avonturen je hebt gehad. Ik heb er twee uitgehaald en nu al een tijdje eraf want er was niet veel soeps. En het meeste maak ik mee in het wild of met collegaâs
Na de laatst grote update was mân account gewoon weg (terwijl ik een date aan het plannen was, pech ) en ik kan nog steeds geen berichten of matches zien (na 7 maanden ofzo) dus het is echt waardeloos.
Ik droom nog van een boek, maar dat wordt wel anoniem dan Maar wat bvb heel leuk was was een eerste date met iemand die een hele dag met verassingen had gepland. Een wandeling met de hond (die moest ook mee), uit eten en daarna naar een pubquiz. Hou er echt van als een man een beetje zijn best doen en niet: âwat gaan we doenâ stuurt een dag voor de date. Hij is nu ook een vaste fwb geworden.
Ohhh ja dan kunnen we co writen hahaha. Klinkt als een heerlijke date! Lijkt me echt top als iemand zoiets doet
Ik wilde de afgelopen twee weken niemand liken op Breeze omdat er dan minstens 4 weken tussen de eventuele match en de date zou zitten (ben op reis). Maar ik had wel leuke profielen laten staan om ze op een later moment dan te liken.
Nou ik had vanmiddag zoiets van âtwee weken er tussen kan op zich welâ en ik kreeg elke keer nog maar 1 nieuw profiel omdat er nog teveel open stond. Dus ik iedereen geliked die nog open stond. 3x radenâŠ
0 matches
Wat een dramatische score na 2 weken iedereen opsparen
Ik ben de afgelopen tijd al meerdere keren mensen op Feeld tegengekomen waar ik een paar jaar geleden eens een date mee had, en waarvan ik 100% zeker weet dat hun leeftijd op hun profiel nu niet klopt en op jonger staat. Er staat ook niet âoepsie ik ben eigenlijk deze leeftijdâ.
Waren van alle dates die ik toen had gehad ook nog eens een paar van de âbetereâ mensen die tenminste duidelijk communiceerden en heel open waren. Echt zo vermoeiend om weer te beseffen dat niemand te vertrouwen is.
Is er iemand die mij in Raya een referral zou willen geven? Help deze eeuwige single haha!
Ik heb breeze keer weer geopend want heb nog tokens. En uiteindelijk ematch. Alleen de voorstel data zijn zo vervelend. Heel veel doordeweeks. Moet werken en stuk reizen. Heb ook kids dus wordt nog lastiger.
Je kan toch nieuwe data toevoegen
Soms geeft hij echt rare datums aan bijvoorbeeld alleen doordeweekse dagen, je kan dan niet zelf een datum toevoegen als die er niet tussen staat.
Oh ik heb altijd dat ie gewoon doorloopt qua data als je niet genoeg beschikbaar bent
Dat snap ik maar denk dat @Lichtknopje bedoelt dat er veel data niet te selecteren valt. Dan kan je wel 3 weken vooruit plannen maar was het fijner geweest als je optie X in het weekend kon selecteren.