Datingapps

Je mag hem hebben. Waarschijnlijk toch all bark and no bite.

3 likes

Ahaha ja -tje en dan vind ik het ook wel leuk hoor. Maar verkleinwoorden zijn een ick. Lekker spelen met je tepeltjes brrr passsss

4 likes

Zo’n man vroeg of ik open sta voor friends with benefits. Hij had er een heel verhaal van gemaakt, dat hij niet alleen bootycalls wilt maar ook echt een band en een klik e.d. Maar ik wil dat niet, aangegeven, hem succes gewenst.

‘Waarom niet?’ ‘Heb je het al eens geprobeerd?’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Was gister even in Amsterdam, ik open Bumble, meer dan 150+ likes erbij waarvan sommige mannen er leuk uitzagen, aantal matches erbij, pffff, dan baal ik wel even dat ik in Friesland woon. :sob:

3 likes

Weet niet of je op zoek bent naar iets serieus, maar in dat geval kun je je troosten met het feit dat het waarschijnlijk toeristen zijn of mannen die niet op zoek zijn naar een relatie.

3 likes

Haha, vast. Scheelt ook dat ik niet eens echt op zoek ben naar iets super serieus. Maar goed, er is daar meer keuze en het aanbod hier is gewoon echt om te huilen.

1 like

Wat vinden jullie van die nieuwe features van bumble? In een ander topic zag ik dat sommigen die nieuwe Looking For opties verwarrend vinden en daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Ze hebben een heleboel kleur weggehaald. Ik vind het niks :see_no_evil:

4 likes

Nou ik vind iig wel dat er een heel blik aan leuke mannen is opengetrokken :heart_eyes: finally

2 likes

De lente is begonnen en je weet wat ze daar over zeggen haha.

1 like

Nou kom maar doorrrrrr

2 likes

Ik moet zeggen trouwens dat ik wel weer wat meer leuke gesprekken heb. Voel niet perse de behoefte om af te spreken maar als iemand me wel op date vraagt kijk ik gewoon hoe het op dat moment voelt.

Ik weet niet wat er vandaag met tinder is maar ik zie mannen voorbij komen die helemaal naakt zijn? Er kwam er net een voorbij op tinder met zn lul tot aan zn knie? Haha wtf. Heb ze allemaal gemeld maar gaat het even niet op deze pinksterdag

2 likes

Waarom valt elk gesprek zo snel stil :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik wou net op een gesprek reageren na 2 of 3 dagen maar hij heeft de match opgeheven :smiling_face_with_tear:

Ik word zo moe van de apps dat ik gisteren ging googelen naar speeddaten, maar wat ik gehoord heb en ook hier gelezen heb is het allemaal niks, maar alles is niks! Apps zijn niks, daten is niks, mannen zijn niks.

4 likes

Las toevallig net dit artikel over speeddaten, miss is dat wat voor je?

https://www.parool.nl/ps/hoe-het-daten-weer-verschuift-van-online-naar-de-echte-wereld-iedereen-is-wel-een-beetje-uitgeswiped~bf214bd5/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAabZw1ey_BpmUKyRUXZ6sEW06dH20JOpSlvK5u-fVRLGEk8C8K0Kg5Atx2U_aem_AXQOc3cC2T08yv9LfxrKyeRlpynrXbnJ1k2zVaR8iuQzEZP8OPFQHUJNrDrCs_lk42K5JZ2ErDVQOqweVJWTWtfX&akamaistopdeeplink=true

1 like

Toen ik ging speeddaten en 2 matches had stuurde ik ze allebei en bericht en werd door beiden geghost :smiling_face_with_tear:

1 like

Staat er in dit artikel via wat ze gingen speeddaten?
(Ik kan het niet lezen).

1 like

Ik dm je wel ff

4 likes