Ja idd ! Zo zit je al snel paar weken verder. Je kan zelf niet zeggen vrijdag x bijvoorbeeld. Moet er maar net tussenstaan. Of kan je dat wel?
Kan ook te maken hebben met dat de ander al een date heeft staan op die datum! Of die datums al heeft ingevuld bij een andere match.
Ik had ook een keer iemand die nauwelijks dagen had nog (en ik had een andere match tegelijkertijd in dezelfde stad en daar stond wel alles open) en toen zei hij later de match op omdat hij al zoveel dates ingepland had staan.
Maar kan ook met de locaties te maken hebben idd.
Ik ben toch iedere keer weer verbaasd wat je meemaakt op apps ook al schijnt het normaal te worden.
Zondag afgesproken om na mijn vakantie een eerste date te plannen, maandag even niet gepraat want de afspraak was gepland en gesprek was gewoon klaar op dat moment. Opent hij gisterochtend het gesprek weer met de vraag hoe m’n week begonnen is etc. etc. dus ik antwoord geven daarop en een vraag terug stellen. En sindsdien (ik antwoordde gistermiddag) helemaal niks meer? Terwijl hij eerst echt binnen een half uur antwoordde.
Waarom plan je een date en begin je het gesprek weer om het binnen een dag te negeren?
Ik weet dat dit een slecht teken is ik wilde gewoon even klagen haha
Ik droomde vannacht dat ik op date was, de man in kwestie was niet mijn type en kende ik ook niet. Kom ik die dude ineens tegen op tinder net? Nu zijn we een match. Meant to be?
Klinkt als het begin van een goede romcom!
Ik kom de dating scene ook weer even binnen vallen na een (disfunctionele) relatie van 7+ jaar. Maar mijn God, wat een verschrikking. Even een kleine greep uit gesprekken die ik heb gevoerd:
- ‘Je piept wel anders met mijn handen om je keeltje.’
- ‘Een interracial trio lijkt mij wel wat.’ (Nadat ik vroeg hoe we gaan vieren dat ik een nerd ben, omdat meneer dat zocht.)
- ‘Ben laatst van Rotterdam naar Den Haag gaan rijden, al masturberend.’ (En dan niet begrijpen waarom ik niet meer wilde afspreken.)
- ‘Ik houd van koken, sporten en kan goed overweg met een touw in de slaapkamer.’
Ik geef het op. Forever single.
My god wat een verschrikking. Hoe krijgen ze dat hun toetsenbord uit?? Echt jammer dat seksualiteit geen keuze is want dit is treurig.
Yep! En dan denk je dat je ze eruit hebt gefilterd door te letten op badkamerselfie’s zonder shirt en dergelijke. Helaas, ook intellectueel ogende mannen slaan blijkbaar zulke taal uit, echt om te huilen dit.
Dat eerste zou ik wel goed op gaan. Stuur maar door
Je mag hem hebben. Waarschijnlijk toch all bark and no bite.
Ahaha ja -tje en dan vind ik het ook wel leuk hoor. Maar verkleinwoorden zijn een ick. Lekker spelen met je tepeltjes brrr passsss
Zo’n man vroeg of ik open sta voor friends with benefits. Hij had er een heel verhaal van gemaakt, dat hij niet alleen bootycalls wilt maar ook echt een band en een klik e.d. Maar ik wil dat niet, aangegeven, hem succes gewenst.
‘Waarom niet?’ ‘Heb je het al eens geprobeerd?’
Was gister even in Amsterdam, ik open Bumble, meer dan 150+ likes erbij waarvan sommige mannen er leuk uitzagen, aantal matches erbij, pffff, dan baal ik wel even dat ik in Friesland woon.
Weet niet of je op zoek bent naar iets serieus, maar in dat geval kun je je troosten met het feit dat het waarschijnlijk toeristen zijn of mannen die niet op zoek zijn naar een relatie.
Haha, vast. Scheelt ook dat ik niet eens echt op zoek ben naar iets super serieus. Maar goed, er is daar meer keuze en het aanbod hier is gewoon echt om te huilen.
Wat vinden jullie van die nieuwe features van bumble? In een ander topic zag ik dat sommigen die nieuwe Looking For opties verwarrend vinden en daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Ze hebben een heleboel kleur weggehaald. Ik vind het niks
Nou ik vind iig wel dat er een heel blik aan leuke mannen is opengetrokken finally
De lente is begonnen en je weet wat ze daar over zeggen haha.