Datingapps

Nou kom maar doorrrrrr

2 likes

Ik moet zeggen trouwens dat ik wel weer wat meer leuke gesprekken heb. Voel niet perse de behoefte om af te spreken maar als iemand me wel op date vraagt kijk ik gewoon hoe het op dat moment voelt.

Ik weet niet wat er vandaag met tinder is maar ik zie mannen voorbij komen die helemaal naakt zijn? Er kwam er net een voorbij op tinder met zn lul tot aan zn knie? Haha wtf. Heb ze allemaal gemeld maar gaat het even niet op deze pinksterdag

2 likes

Waarom valt elk gesprek zo snel stil :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik wou net op een gesprek reageren na 2 of 3 dagen maar hij heeft de match opgeheven :smiling_face_with_tear:

Ik word zo moe van de apps dat ik gisteren ging googelen naar speeddaten, maar wat ik gehoord heb en ook hier gelezen heb is het allemaal niks, maar alles is niks! Apps zijn niks, daten is niks, mannen zijn niks.

4 likes

Las toevallig net dit artikel over speeddaten, miss is dat wat voor je?

https://www.parool.nl/ps/hoe-het-daten-weer-verschuift-van-online-naar-de-echte-wereld-iedereen-is-wel-een-beetje-uitgeswiped~bf214bd5/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAabZw1ey_BpmUKyRUXZ6sEW06dH20JOpSlvK5u-fVRLGEk8C8K0Kg5Atx2U_aem_AXQOc3cC2T08yv9LfxrKyeRlpynrXbnJ1k2zVaR8iuQzEZP8OPFQHUJNrDrCs_lk42K5JZ2ErDVQOqweVJWTWtfX&akamaistopdeeplink=true

1 like

Toen ik ging speeddaten en 2 matches had stuurde ik ze allebei en bericht en werd door beiden geghost :smiling_face_with_tear:

1 like

Staat er in dit artikel via wat ze gingen speeddaten?
(Ik kan het niet lezen).

1 like

Ik dm je wel ff

4 likes

Ik heb toen in coronatijd gespeeddate via Drankjedoen (dus met videobellen) en vond dat wel een stuk fijner dan dat swipen. Omdat je gewoon meteen een mens voor je hebt.

Nog nooit in het echt gedaan, maar opzich snap ik de voordelen dus wel!

2 likes

Mag ik hier ook klagen over Bumble bff? Ik heb al een gelukkige relatie maar mis vriendschappen in mn leven en heb al vanalles geprobeerd… Hobbies, discords, online fora ga zo maar door…

Nu dus Bumble bff. Het valt me op dat ongeveer een kwart van de dames die ik tegenkom op doorreis zijn en vooral een gids zoeken voor het weekje dat ze hier zijn. Prima, mag natuurlijk maar niet wat ik zoek. Dan zijn er ook een hoop buitenlandse dames die hier gesetteld zijn voor de liefde of als kennismigrant en die geen woord Nederlands spreken. Dat lijkt me nog wel gezellig, al vind ik dingen als humor dan al een stuk moeilijker om elkaar in te vinden. De andere helft zijn dan wel Nederlandse dames, maar zoals echte dating app fashion kun je berichtjes sturen en krijg je gewoon geen antwoord. Beetje demotiverend, maar het zal de individualistische maatschappij wel zijn. Mgoed, wie weet moet ik gewoon geduld hebben en zal er uiteindelijk wel iemand gaan reageren :sweat_smile:

8 likes

Ik zou zeggen: geef het een kans! Het is heel moeilijk om een netwerk op te bouwen als nieuweling/expat in een land, dus ze zijn vast blij om wat contact te hebben. En wie weet verbaas je je over hoe het kan klikken met iemand die geen Nederlands spreekt.

1 like

Wow die van Rotterdam naar Den Haag masturbatie man… Hoe dan?! :joy: Ook blijft het fascinerend hoe mannen zulk soort info in een casual gesprek weten in te werken. Echt je zou het bijna een talent kunnen noemen haha

2 likes

Hahahah, ik had het over dat ik onlangs ben begonnen met rijles en dat het idee om uiteindelijk zelfstandig te gaan auto rijden mij bijna geil maakt, maar dat was natuurlijk gewoon een grapje (zei ik ook tegen hem). Meneer vond dat een mooie opening om te beginnen over zijn avonturen in de auto. :roll_eyes:

Dat is ook wel een gewaagd grapje gezien het aantal seksbeluste types op datingapps, maar sowieso echt een rare reactie van hem

8 likes

Hahaha dan snap ik het bruggetje ieeeeetsje beter :joy: maar dan nog komt ie met zo’n bizar verhaal als reactie. Dacht ie dan geen seconde van hmmm misschien is dit een beetje over sharing? Haha

3 likes

Nou idd 100% kans dat als je het woord ā€œgeilā€ noemt je iets met seks terug krijgt.

15 likes

Moest hier meteen aan denken

Instagrampost

7 likes

Die ervaring heb ik ook met Bumble BFF. Om een of andere reden had ik verwacht dat vrouwen wel gewoon zouden reageren, maar niet dus

3 likes