Huh, je hebt al meerdere keren seks gehad en hij heeft nog nooit iets met jou gedaan? Hij wil je niet eens zoenen omdat je niet echt aan het daten bent maar wil wel an*l? Je bent geen sekspop. Heel raar en echt niet oke!
Klopt, dankje
meteen mee kappen
Lekker mee stoppen inderdaad! Dit is gewoon een eikel en je kunt véél beter krijgen dan dit! Je verdient echt meer dan dit! đ«¶đ»
Deze man denkt alleen maar aan zichzelf en wilt geen eens zoenen of vingeren? Voelt bijna alsof hij zichzelf machtig voelt door het weigeren van normale intimiteit.
Echt sorry dat je deze man hebt ontmoet. Je bent veel en veel meer waard dan dit. Wat een eikel. Dit is het echt niet waard.
Jaaa dat zeker, goed punt, hij vroeg ook een keer âwrm geef je me niet de volledige machtâ
Thank you iedereennjullie reacties helpen enorm!!!
Hij is niet oke hoor, ligt niet aan jou! Zou hier lekker mee stoppen en op zoek gaan naar een man die jou wel geeft wat je wil.
Ahh lieverd, dit verdien je echt niet. Bij âaandringen om anaal te doenâ hoefde ik eigenlijk niet meer verder te lezen want dat is echt niet ok!
Ik snap dat er gedachten opspelen maar het gedrag van deze man is echt onaanvaardbaar.
Ik hoop dat je een man kan leren kennen die wel goed voor je is en laat zien wat de standaard moet zijn en dat het ook anders kan
Dankjewel wat lief
1000000 keer dit
Dit klinkt als iemand die graag dominant wil zijn maar geen idee heeft dat bij dominantie ook een enorme verantwoordelijkheid voor het welzijn van de ander ligt. Dit is geen goede man! Jammer dat ie knap is, maar er zijn nog miljoenen andere knappe mannen ter wereld die er wel van genieten om met jou te zijn.
Al het juiste is al gezegd maar waarom censureren jullie jezelf op anaal. Snap dat het niet voor iedereen is, maar niks om voor te schamen.
Ik ben voorlopig echt klaar met Tinder/Bumble. In het laatste gesprek dat ik voerde kreeg ik een gif voorgeschoteld van een vrouw die een pijp beweging maakt. Amper twee zinnen uitgewisseld.
Heb onlangs ook iemand ontmoet tijdens een live show die mij wel zag zitten, geen verkeerde jongen maar de afstand was een probleem. Het is wel echt zoveel leuker om iemand in het wild tegen te komen.
Oh automatisme omdat zulke woorden op tiktok niet mogen
jaa precies,zat helemaal geen aftercare bij ofzo haha
beetje zielig; voel me echt slecht voor zn exen
wat zijn jullie horrible date ervaringen ahhaha
Weet iemand toevallig of je op Bumble die âopening moveâ weer kunt wissen? Ik had dat ingesteld omdat ik dacht dit een feature was voor vrouwen (dat als een vrouw met me matcht dat zij hierop kan reageren, omdat natuurlijk geen van beide als eerste het gesprek moet openen).
Maar het staat er nu ook voor mannen, en ik vind het een beetje jammer dat het hele punt van Bumble zo weg is.
Jaa, die kun je gewoon weer weghalen in je profiel
Omg wat dom van me. Ik keek echt helemaal over dat kruisje om het te verwijderen ik dacht dat ik alleen een ander prompt kon kiezen.
Thanks haha
De leeftijdsrange bij feeld verschuift telkens . Moet het elke keer aanpassen. Wat een schijtapp is het ook.
Ja echt irritant, bij mij is het na elke nieuwe match.