Datingapps

Dit klinkt als iemand die graag dominant wil zijn maar geen idee heeft dat bij dominantie ook een enorme verantwoordelijkheid voor het welzijn van de ander ligt. Dit is geen goede man! Jammer dat ie knap is, maar er zijn nog miljoenen andere knappe mannen ter wereld die er wel van genieten om met jou te zijn. :hugs:

14 likes

Al het juiste is al gezegd maar waarom censureren jullie jezelf op anaal. Snap dat het niet voor iedereen is, maar niks om voor te schamen.

10 likes

Ik ben voorlopig echt klaar met Tinder/Bumble. In het laatste gesprek dat ik voerde kreeg ik een gif voorgeschoteld van een vrouw die een pijp beweging maakt. Amper twee zinnen uitgewisseld.

Heb onlangs ook iemand ontmoet tijdens een live show die mij wel zag zitten, geen verkeerde jongen maar de afstand was een probleem. Het is wel echt zoveel leuker om iemand in het wild tegen te komen.

1 like

Oh automatisme omdat zulke woorden op tiktok niet mogen :smiling_face_with_tear:

jaa precies,zat helemaal geen aftercare bij ofzo haha

beetje zielig; voel me echt slecht voor zn exen

wat zijn jullie horrible date ervaringen ahhaha

1 like

Weet iemand toevallig of je op Bumble die ā€œopening moveā€ weer kunt wissen? Ik had dat ingesteld omdat ik dacht dit een feature was voor vrouwen (dat als een vrouw met me matcht dat zij hierop kan reageren, omdat natuurlijk geen van beide als eerste het gesprek moet openen).
Maar het staat er nu ook voor mannen, en ik vind het een beetje jammer dat het hele punt van Bumble zo weg is.

Jaa, die kun je gewoon weer weghalen in je profiel

Omg wat dom van me. Ik keek echt helemaal over dat kruisje om het te verwijderen :woman_facepalming: ik dacht dat ik alleen een ander prompt kon kiezen.
Thanks haha

1 like

De leeftijdsrange bij feeld verschuift telkens :upside_down_face:. Moet het elke keer aanpassen. Wat een schijtapp is het ook.

1 like

Ja echt irritant, bij mij is het na elke nieuwe match.

2 likes

Ontzettend irritant ja! Krijg ik ineens weer superjong. Ben ook gematched met een hele jonge wat ik echt niet zelf heb gedaan??

Waarom laten de apps alleen de artiesten zien die je luistert als je je spotify koppelt? Ik wil weten naar welke podcasts ze luisteren :joy:

3 likes

Ik vind het concept super like en crush zo stom, wie heeft dat bedacht lol.

1 like

Datingapps die geld willen verdienen, denk ik

4 likes

Volgens mij zijn de eerste zoveel gratis toch? Ik haat die dingen echt, vooral als je ze per ongeluk stuurt lol.

1 like

Ja dat wel, maar ik heb wel het idee dat mannen die nooit matches hebben soms lijken te denken dat die superlikes dan wel moeten werken en er dan voor gaan betalen.

1 like

Drie weken geleden een match gekregen op Breeze, ik heb betaald en data doorgegeven. Die ander heeft nooit data opgegeven dus het was verlopen. Dus m’n geld terug in de vorm van een token.

Nu had ik vrijdag een match, ik weer data doorgegeven. De ander nog niet (hij heeft tot morgen) erg enthousiast komt dat niet over en wellicht gaat deze ook wel weer verlopen.

Waarom zit je dan op een app als Breeze en waarom match je dan?

5 likes

Wow ja, dat zou echt een goede filter kunnen zijn.

5 likes

Om deze reden heb ik Breeze weer verwijderd :smiling_face_with_tear:

2 likes

Huberman Lab

7 likes