Ik ken dit niet en google helpt me ook niet verder. Maar een red flag dus?
Ah standaard alpha mannen met een podcast dus. Bedankt voor de uitleg!
En hij date ook allemaal vrouwen tegelijk met wie hij dan onbeschermd seks heeft zonder dat zij het van elkaar weten Who Is Podcast Guest Turned Star Andrew Huberman, Really?
Ik volg sinds kort op insta Benjamin Camras die veel post over daten en ik vind 'm heel grappig en spot on!
Las laatst iets bij hem over de dating burnout en heb nu al mn apps (op Breeze na want heb nog 1 date staan) verwijderd
Ik ben altijd zo benieuwd wat mannen die Moderated heten als naam hadden opgegeven.
Ook een mooie: mannen die schrijven āja ik ben echt <leeftijd>!ā
(maw ja ik zie er nu eenmaal goddelijk jong uit sorry)
Maar nou zag ik er dus laatst een die als leeftijd 53 had en in zān tekst āja ik ben echt 52!ā
Met de naam vraag ik mij ook af! Die de leeftijd verkeerd hebben doen dat volgens mij puur om in een bepaalde leeftijdscategorie te komen met het filter.
Zie soms mannenn en dan denk ik. Jij bent echt geen 32! Eerder 45.
Hoe ervaren jullie online daten? Ik vind het veel werk en weinig resultaat (in het echt zie je vaak direct of je iemand wat vindt, dat is online lastig). Ik vind weinig mensen leuk/aantrekkelijk online en heb ook vaak weinig zin om met een onbekende af te spreken (heel soms als ik iemand tegenkom die ik echt leuk vind dan kijk ik er wel naar uit), maar bij de meeste heb ik dat ik liever wat anders doe op mijn avond dan afspreken. Anderzijds kom ik nu in real life echt weinig mensen zomaar tegen, dus heb ik het gevoel dat je toch een beetje op online aangewezen bent. Daarnaast heb ik ook wel vrienden die er wel een succes van maken door minder kieskeurig te zijn en ook wel zin hebben in het daten zelf en uiteindelijk iemand daar ontmoeten waar het leuk mee is (of met meerdere een leuke tijd hebben).
Ik vind het ook hƩƩl vermoeiend! Ik ben nu 2 jaar single en ik heb een stuk of 20 eerste dates gehad geloof ik via Breeze, Bumble en Tinder in die tijd en daar is geen enkele keer een tweede date van gekomen. Vrijwel altijd omdat we elkaar beide niet leuk genoeg vonden voor een tweede date, een enkele keer van ƩƩn van beide kanten. En het jammere is gewoon dat ik ook weet hoe het wel kan gaan. Ik heb met mān ex op onze eerste date echt een hele leuke avond gehad waarop ik compleet de tijd was vergeten en ik keek meteen mega erg uit naar de tweede date. Maar daarna heb ik dat nooit meer met iemand gehad. Soms denk ik ook wel eens dat ik te kieskeurig ben, maar aan de andere kant kun je niet kieskeurig genoeg zijn als het om daten gaat denk ik.
En die dates worden daardoor ook steeds meer iets waar ik tegen op kijk. Want ze zijn zelden echt stom, maar ook nooit echt een leuke avond.
Arbeidsintensief, wat betreft het swipen. Dat vond ik echt vreselijk omdat er zo weinig zijn waar je je toe aangetrokken voelt en je ook zoveel lelijkheid voorbij ziet komen in allerlei vormen. Visueel maar ook inhoudelijk: ergerlijke, aanstootgevende, onzorgvuldig geschreven teksten.
En gesprekken waar men weinig moeite in steekt. Maar heel zelden gedacht: hee, een leuk berichtje. Aan de andere kant ook een paar hele leuke ervaringen gehad, qua chatten. Echt mooie gesprekken. Maar ook een paar bizarre met ongelooflijk vrijpostige gekken.
Bij mij heeft het maar tot een paar dates geleid.
Ik kwam net een jongen tegen met een hele lijst eisen wat een vrouw wel of niet mocht zijn⦠daar stond onder andere niet naar pop muziek luisteren. Had eigenlijk bij dat lijstje meteen weg moeten swipen maar vond het toch nog even leuk om te zien dat zijn meest gestreamde Spotify artiest de king of pop himself Michael Jackson was
De aanvulling van veel geluisterde podcasts zou ook nog echt een toevoeging zijnšš¼
Mijn god! Nu ben ik benieuwd wat er nog meer op het eisenpakket van deze gast staat. Het valt me ook echt op hoe onaantrekkelijker de man hoe meer eisen ze naar vrouwen hebben
Op Tinder zie ik nu ineens wie me geliket heeft. Dat staat dan bij die persoonā¦is dit nieuw? Heb geen abonnement ofzo
Haha damn girls
Had zondag heelnfijn gesprek met eenn(tbh best wel) toxic guy met wienik naar bed ging.
Ik legde uit dat ik dit soms deed om de foute reden, nl om validatie te zoeken en dat ik daarom pleasde of hem liet wegkomen bij de bare minimum. Ik zei dat ik er klaar mee was dat ie me weinig pleasde ennals we elkaar nog zagen dan wou ik genoeg tijd voor mijn plezier.
Hij,gaf mengoed advies en zei ook āmisschien moet je dan even stoppen met mensen zienā
Maar oke afgerond goed en wel.
En was niet van plan hem te appen.
Maar had vandaag een slechte dag en vroeg of hij een ondeugejde foto wou zien. Zegt ie heel droog nee. Werd zoo getriggered.like fine maar waarom zo droog? Begon toen meteen te denken oh hij is klaar met me, vindt me niet meer sexy etc.
Terwijl het vanalles kan zijn of gwn dat ie denkt dat t geen goed idee meer is gegeven het gesprek.
Any thoughts please, ik ben alleen en overthink het
Kap het af met deze man. Blokkeer zijn nummer en verwijder daarna zijn nummer + jullie app geschiedenis. Je wordt hier alleen maar ongelukkig van. Is dit trouwens diezelfde man die dingen op seksueel vlak wilde doen die jij niet wilde? En dat hij bleef aandringen? Want dan ben je hem helemaaaaaal liever kwijt dan rijk.
Je hebt letterlijk (ook tegen hem!) gezegd dat je aandacht zoekt voor validatie en dat je hem daarom hebt laten wegkomen met gedrag wat zowel je behoeften als wensen niet tegemoet komt. Heeft hij aangegeven iets te willen veranderen om jou beter te laten voelen? Want zoniet, denk ik dat hij gewoon heeft begrepen dat hij jou niet kan geven wat je wilt en geen zin heeft om misbruik te maken van jouw behoefte aan aandacht, zeker nadat je daar zo open en kwetsbaar over bent geweest.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou mijn energie steken in mensen die jouw behoeftes en verlangens wĆØl graag zouden vervullen.
Ik quote jezelf even. Stop met validatie zoeken bij mensen die je niks geven want je hebt zelf al ingezien dat dat je niks brengt
Ja hij zei dat ie me voortaan wel zou pleasen
Maar mss voelt ie zich idd schuldig over het voorgaande
Thanks guys, pfoe ik zet het daten maar even op pauze
Hierbij even een oproep:
mannen van Bumble⦠zet je FUCKING FIETSHELM even af voor de foto.
Pardon my French.
Nee joh! Dan weet je gelijk wie je NIET moet swipen. Houd graag ook een vis vast, scheelt weer moeite om daar achter te komen in een gesprek.
Daar heb je ook een punt.
Zelfde geldt overigens voor die rugtassen die zoān ding aan de voorkant hebben, whatās up with that.