Datingapps

Daar snap ik even niet wat je bedoeld, heb je een foto? :laughing:

3 likes

En zonnebril… ugh

1 like

Ik praat nu ongeveer twee weken met iemand van een app en hij had voorgesteld iets te gaan drinken. Alleen ben ik nu op vakantie en hij straks ook waardoor dat op zich laat wachten en nu ben ik bang dat het straks tegenvalt! :sweat_smile:

1 like

Snap ik. Dan heb je t gevoel dat je moet blijven appen.
Stel anders voor om na z’n vakantie contact te hebben? Zou voor mij prima zijn.

2 likes

Ach het is ook niet zo dat we de hele dag door met elkaar praten en ik er echt gek van wordt. Het is meer dat het zo typisch is en ik er ook wel een beetje om moet lachen!

3 likes

Op Reddit is er elke maand een Tinderdraad (voor als je op zoek bent naar een date, maar ook naar vrienden) en ik had daar impulsief een berichtje achter gelaten. En nu zitten er 8 mannen in m’n inbox die helemaal de moeite hebben genomen om een leuk bericht te sturen. Maar ik heb geen idee hoe ze eruit zien en ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik er mee moet nu haha.

20 likes

Ik zag dit ook en zat te twijfelen om wat te plaatsen! Zag ook een thread waarin iemand vroeg of de tinderdraad echt mensen had samengebracht en daar stonden echt leuke verhalen onder. Maar ik wil altijd toch wel een beetje weten hoe iemand eruit ziet dus durfde niet haha.

2 likes

Hebben zij gereageerd op een bericht met foto van jou? Dan zou ik denk ik nog wat vragen stellen aan de hand van hun bericht Ć©n om een foto vragen (anders misschien ook, maar dan lijkt het mij in elk geval ā€œeerlijkā€).

3 likes

Ik heb zelf niks geplaatst!

2 likes

Oh sorry ik wilde reageren op @lisaanna

2 likes

Nee dat is ook een beetje het ding. Ik zit vrij anoniem op Reddit en ik weet niet of ik het chill vind om naar 8 random gasten een foto van mezelf te sturen dus ik vind dat ik dat andersom ook niet kan vragen. Maar goed, er zaten er sowieso al 3 bij die alles behalve in de buurt wonen hier en 1 beetje vaag persoon dus die laat ik allemaal met rust. En moet nog even bedenken wat ik nu verder ga doen.

3 likes

Ik heb een keertje een date gehad via dat redditdraadje. We hadden wel foto’s uitgewisseld en hij wist ook hoe lang ik ben, maar toen kwam ik aanlopen en stond er echt een heel klein mannetje op me te wachten. Ik ben daar te onzeker voor en vond dat ook niet aantrekkelijk, naast dat hij verder ook echt saai was (en als ik dat al zeg, is het echt heel saai).

Zou wel proberen beetje foto’s te achterhalen, is zoals hier gezegd werd niet helemaal meer van deze tijd. Zij willen vast ook weten wie ze een berichtje hebben gestuurd toch?

3 likes

Haha ik denk al te weten welk bericht van jou is :joy:
Lastig inderdaad! Je wil ook niet om een foto vragen en dan daarna keihard afwijzen om uiterlijk. Ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen! Keep us posted!

3 likes

Haha toch niet zo anoniem op Reddit dus :joy::sweat_smile: waar kon je het uit opmaken haha?

Yes ik plaats het hier uiteraard als er wel wat uitkomt

Superraar maar Bumble verwijdert steeds een foto van me? Heb op die foto een sticker bij een vriendin op haar gezicht geplakt maar verder is het geen aanstootgevende foto?

Ik zat leuk met een gast te kletsen. Zouden woensdag op date gaan, ging niet door. Heb sindsdien ook niets meer van hem gehoord? Vroeg vrijdag nog of we iets nieuws zouden inplannen maar geen reactie. What to do? Vind het zo rude

What to do? Niks. Je hebt het al gevraagd en hij antwoordt niet dus geen energie meer aan verspillen. Wel mee eens dat het echt niet netjes is.

27 likes

Als het je nu al zodanig ergert dat je het komt posten gewoon mee stoppen!

4 likes

Haha ja waarom zijn mannen zo. Iemand nog een leuke date gehad?

Ik heb om die reden steeds vaker dat ik het iemand gewoon op de man afvraag. Niet op een verwijtende toon, maar juist heel relaxt van ā€˜joh, al even geen reactie van je gehad. Begrijp ik daaruit goed dat een ontmoeting er voor jou toch niet in zit? Mocht je nog wel op date willen, dan kunnen we misschien volgende week daar-en-daar een drankje doen/in dat bos in de buurt een wandeling maken/whatever.’

Hopelijk wordt het voor deze gasten dan steeds normaler om dat wel gewoon bespreekbaar te maken.

6 likes