Nee dat kan ook niet, ik zou écht volledig no contact gaan. Wat heb je nog aan vandaag bellen? Hij heeft een ander en heeft je gewoon kloterig behandelt, dat verdien je niet en het hele verhaal achter waarom iemand zo met je omgaat is dan ook niet relevant of nodig om te begrijpen. Iemand die zo met je omgaat wil je niet in je leven.
Niet meer bellen, appen, wat dan ook. Hoe kut en moeilijk ook. Gooi hem van social media af zodat je ook niet dingen daarop voorbij ziet komen.
Bedankt allemaal! Jullie berichten doen mij goed. Het is ook niet normaal hoe hij heeft gedaan en nu zomaar verwacht dat wij als vrienden door kunnen doorgaan.
Ik heb hem gister wel al duidelijk in een voice bericht verzonden ,waarom het mij beter lijkt om geen contact meer te houden. Dit is veel te ingewikkeld.
Het aller stomste is vooral dat hij de eerste serieuze langere date was na ±6 jaar single zijn, en hij heel goed wist dat ik dit onwijs spannend vond. Ik was juist gestopt met daten om dit soort dingen niet meer mee te maken. Maar het is natuurlijk ook zo wie niet waagt wie niet wint.
Je hebt helemaal gelijk met je laatste zin hoor. Laat rare ervaringen je niet weerhouden om het toch weer te proberen als je er behoefte aan hebt. Elke keer leer je er ook van. En dat hoeft je niet cynisch te maken.
Wat bizar weer dit, van hem! Blijkbaar gewoon doordaten zonder hierover het gesprek te zijn aangegaan. Wat een lamlul, sterkte!
LIST GOES ON
“Ik zie geen likes”
Echt dudes of betaal die paar tientjes of neem genoegen met minder kans op matches maar stop met deze tekst waarvan ik me slecht kan voorstellen dat het veel vrouwen aanzet tot het sturen van een bericht.
Foto’s van onder genomen
Blote basten everywhere
Boten, cabrio’s en vliegtuigen… echt kappen nou met die vervoermiddelen! Wat heb je voor GESPREKSONDERWERPEN?
Oh ja die: de clichés.
“Is niet mijn kind”
Ik heb altijd het idee dat er geen moer op de apps te beleven valt in de zomer.
Ik zweer je volgende keer pak ik er een bingokaart bij.
Overigens gaat het me er niet zozeer om die mannen als sufferds neer te zetten, het is meer een analyse van een maatschappelijjk fenomeen he
Ik zie alleen maar knappe mannen uit Duitsland haha
Ik heb de laatste tijd ook erg vaak “goed salaris en/of eigen huis”. Is goed schat, je hebt gewoon met 40 jaar soort van je leven op orde
Je bedoelt Alles Op De Rit
En dan janken als je alleen maar ‘golddiggers’ aan trekt.
Dat kan je zeggen. Liever kwijt dan rijk,Ookal doet het toch pijn. Ik heb er een knoop van in mijn maag.
Ik heb hem dus gister avond een voice bericht verzonden met daarin mijn gevoel en dat ik het niet zie zitten om als vrienden door te gaan. En nu krijg ik net pas een bericht van hem… Naja bericht,een video bericht waarop hij wat laat zien , een totaal ander ‘normaal’ onderwerp waar we het al vaker over gehad hebben ( een handig weetje ) en in deze video zegt hij ook dat hij later terug komt op mijn voice bericht.
Mannen…
Blokkeren
Echt hoor, dit is jou gewoon aan het lijntje houden @Sawadee. Af en toe een beetje aandacht geven zodat je als plan b beschikbaar bent en blijft voor het geval dat. Doorknippen dat stuk touw, niet meer beschikbaar zijn voor dit soort figuren.
Edit: en ik snap echt hoe moeilijk dat voelt of hoe kut die knoop in je maag is, want het klinkt zo heel simpel maar dat is het niet. Alleen als ik dit zo lees denk ik echt de allerbeste keuze die je kunt maken.
Mijn lievelings is ‘woon op mezelf’ bij iemand van in de dertig
“Geen zin in gezeik”
“Ik zoek een echte vrouw die mij ondersteunt”
En de ergste vind ik “190cm, naast mij kan je je hakken aan” hoezo er gelijk vanuit gaan dat alle vrouwen op hakken lopen
En de gedachte dat we die hakken niet aan zouden willen als dat ons groter maakt.
Ik heb echt een allergie voor mannen die foto’s met andermans kinderen er op hebben of op ‘reis’ naar een Afrikaans land zijn geweest en die beelden gebruiken
Echt! Of uberhaupt babys of kinderen in je fotos. Zó ongepast!