Ik heb de laatste tijd ook erg vaak “goed salaris en/of eigen huis”. Is goed schat, je hebt gewoon met 40 jaar soort van je leven op orde
Je bedoelt Alles Op De Rit
En dan janken als je alleen maar ‘golddiggers’ aan trekt.
Dat kan je zeggen. Liever kwijt dan rijk,Ookal doet het toch pijn. Ik heb er een knoop van in mijn maag.
Ik heb hem dus gister avond een voice bericht verzonden met daarin mijn gevoel en dat ik het niet zie zitten om als vrienden door te gaan. En nu krijg ik net pas een bericht van hem… Naja bericht,een video bericht waarop hij wat laat zien , een totaal ander ‘normaal’ onderwerp waar we het al vaker over gehad hebben ( een handig weetje ) en in deze video zegt hij ook dat hij later terug komt op mijn voice bericht.
Mannen…
Blokkeren
Echt hoor, dit is jou gewoon aan het lijntje houden @Sawadee. Af en toe een beetje aandacht geven zodat je als plan b beschikbaar bent en blijft voor het geval dat. Doorknippen dat stuk touw, niet meer beschikbaar zijn voor dit soort figuren.
Edit: en ik snap echt hoe moeilijk dat voelt of hoe kut die knoop in je maag is, want het klinkt zo heel simpel maar dat is het niet. Alleen als ik dit zo lees denk ik echt de allerbeste keuze die je kunt maken.
Mijn lievelings is ‘woon op mezelf’ bij iemand van in de dertig
“Geen zin in gezeik”
“Ik zoek een echte vrouw die mij ondersteunt”
En de ergste vind ik “190cm, naast mij kan je je hakken aan” hoezo er gelijk vanuit gaan dat alle vrouwen op hakken lopen
En de gedachte dat we die hakken niet aan zouden willen als dat ons groter maakt.
Ik heb echt een allergie voor mannen die foto’s met andermans kinderen er op hebben of op ‘reis’ naar een Afrikaans land zijn geweest en die beelden gebruiken
Echt! Of uberhaupt babys of kinderen in je fotos. Zó ongepast!
Bij deze mijn update: het aantal reacties is opgelopen tot 25 heb met een paar wel een oké gesprek gehad en zelfs gebeld (via facetime) met een aantal. Maar helaas niet echt een succes. Ik kan m’n vinger er niet helemaal op leggen, maar ze waren allemaal niet echt m’n type.
Ik zag een man gekleed in slechts een kerstmuts.
Ik heb wel eens een man in een alleen een koks schort achter een grill zien staan
Ik had twee matches op Breeze, een heeft niet op tijd beschikbaarheid doorgegeven en de ander moet het ook nog doen en die verloopt morgenochtend. Heb ik straks twee tokens over en ik like bijna nooit iemand op breeze haha. De laatste breeze date was in Januari.
Daarom heb ik Breeze verwijderd, sorry maar wat een kut app vond ik dat.
Ik heb daardoor heel lang met die tokens gezeten. Paar maanden gelaten en toen eindelijk 2 breeze dates gehad. En nu is het op en doe er niks meer mee.
De dates zijn ook op niks uitgelopen.
Zitten jullie in buitenland ook op de apps ? Ik ga volgende week op reis, 2 dagen alleen maar ik weet dan niet of ik durf af te spreken in buitenland. Ervan uitgaan dat ik iemand vind.
Ben ik te voorzichtig, of tips ? Zit ook niet in een hotel maar appartement.
Kut app of kut mensen die wel liken maar geen data invullen?
Net op date geweest met de derde en het was écht heel gezellig. Hij kwam goed over, niet too much maar wel realistisch. Echt heel fijn. Het lijkt erop dat we wel matchen in wat we willen de komende tijd maar is altijd even afwachten. Het is promising
Oh ennn hij is nauw betrokken bij B&B Vol Liefde dus heb mijn hart kunnen ophalen hahaha
Ja in Italië, is één grote snoepwinkel