Datingapps

Ja! Toevallig, na heel veel swipe en app gezeik zoals jij hierboven omschrijft. Ik heb twee weken terug een eerste date gehad met iemand die helemaal een relaxte wijnavond had georganiseerd op een kleedje in een natuurgebied. Op de tweede date ging hij voor mij koken en gisteren hebben we limoncello gesipt bij mij thuis. Binnenkort gaan we kajakken. Ik weet nog niet of het echt ergens op uitdraait, maar het is tot nu toe wel heel leuk.

13 likes

Oh wat leuk! Blij voor je!
Op welke app had je hem ontmoet?

En misschien stuur ik over een week wel zon berichtje, goed advies.

4 likes

Bumble!

3 likes

Wat een leuke dates :heart_eyes:

3 likes

Ja hĂš! Ik stond er ook best wel versteld van eigenlijk

1 like

Heb via Feeld de afgelopen week 2 mannen ontmoet en ik blijf het toch spannend vinden haha. 1 vrij spontaan mee maar het strand gegaan, was leuk. Ander even kort wat mee gedronken terwijl ik al in die bar was met vrienden. Voelde wel veilig. Met beiden denk ik dat het wel een leuke tijd kan gaan worden! Een derde had ik al ontmoet en ben ik gisteren langs geweest. Hij wil vooral knuffelen en mij plezieren, wat fijn is, maar ik mis wel het penetratie gedeelte. En gezien ik op Feeld zit voor seksdates, weet ik niet of dit wat wordt. Afijn, tot nu toe vind ik Feeld wel weer fijn. Totdat ze me ghosten haha pff :joy:

9 likes

Sinds begin dit jaar veel gedate met een jongeman. Leek alsof er veel interesse was ook vanuit zijn kant. Hij Vroeg om zijn ouders te ontmoeten en vroeg om mijn vrienden te ontmoeten.

De laatste 1.5 maand voelde ik iets meer afstand , maar hij had het alleen wat drukker was zijn antwoord
hij had wel mijn vrienden ondertussen ontmoet 1 maand terug.

Vandaag kreeg ik bericht
 Hij date serieuzer met een ander
 Ik haat daten en mij kwetsbaar opstellen

3 likes

Wtf, wist je dat hij ook met anderen aan het daten was? Wat heb je tegen hem gezegd?

Wat kut voor je joh. Verwacht je ook niet als je al zo lang date en elkaar vrienden/familie hebt ontmoet.

2 likes

Dat is echt zo ongelooflijk klote :hugs:

2 likes

Nee dat wist ik niet! Hij stelde zelf deze dingen voor (familie+vrienden ontmoeten)
Als een date dat voorstelt na minstens een half jaar afspreken, ga ik ervanuit dat het toch wel iets serieuzer is dan een “scharrel” . Hij video belde gister opeens(ik zat in het OV ) en ik dacht dat hij wou afspreken dus ik stapte uit het OV om richting hem te gaan, hij gaf ook aan dat hij mij wou zien in het videogesprek. Toen ik uitstapte kwam hij opeens met dat verhaal aan. Ik was totaal in de war en heb hem gezegd dat ik niet meer langskom en de volgende trein toch naar huis neem. Hij wilt vandaag nogmaals bellen want hij zei wel vrienden te willen blijven. (Lijkt mij nogal onmogelijk op dit moment) Ik heb er amper van geslapen, ik voel mij een naïef persoon.

6 likes

Vrienden willen blijven
 mooi verhaal, wat een clown! Nee joh je bent niet naïef geweest, hij is de gek hier. Ugh.

12 likes

Nee dat kan ook niet, ik zou écht volledig no contact gaan. Wat heb je nog aan vandaag bellen? Hij heeft een ander en heeft je gewoon kloterig behandelt, dat verdien je niet en het hele verhaal achter waarom iemand zo met je omgaat is dan ook niet relevant of nodig om te begrijpen. Iemand die zo met je omgaat wil je niet in je leven.
Niet meer bellen, appen, wat dan ook. Hoe kut en moeilijk ook. Gooi hem van social media af zodat je ook niet dingen daarop voorbij ziet komen.

22 likes

Bedankt allemaal! Jullie berichten doen mij goed. Het is ook niet normaal hoe hij heeft gedaan en nu zomaar verwacht dat wij als vrienden door kunnen doorgaan.

Ik heb hem gister wel al duidelijk in een voice bericht verzonden ,waarom het mij beter lijkt om geen contact meer te houden. Dit is veel te ingewikkeld.

Het aller stomste is vooral dat hij de eerste serieuze langere date was na ±6 jaar single zijn, en hij heel goed wist dat ik dit onwijs spannend vond. Ik was juist gestopt met daten om dit soort dingen niet meer mee te maken. Maar het is natuurlijk ook zo wie niet waagt wie niet wint.

17 likes

Je hebt helemaal gelijk met je laatste zin hoor. Laat rare ervaringen je niet weerhouden om het toch weer te proberen als je er behoefte aan hebt. Elke keer leer je er ook van. En dat hoeft je niet cynisch te maken.

17 likes

Wat bizar weer dit, van hem! Blijkbaar gewoon doordaten zonder hierover het gesprek te zijn aangegaan. Wat een lamlul, sterkte!

1 like

LIST GOES ON

“Ik zie geen likes”
Echt dudes of betaal die paar tientjes of neem genoegen met minder kans op matches maar stop met deze tekst waarvan ik me slecht kan voorstellen dat het veel vrouwen aanzet tot het sturen van een bericht.

Foto’s van onder genomen

Blote basten everywhere

Boten, cabrio’s en vliegtuigen
 echt kappen nou met die vervoermiddelen! Wat heb je voor GESPREKSONDERWERPEN?

Oh ja die: de clichés.

8 likes

“Is niet mijn kind”

10 likes

Ik heb altijd het idee dat er geen moer op de apps te beleven valt in de zomer.

3 likes

Ik zweer je volgende keer pak ik er een bingokaart bij.

Overigens gaat het me er niet zozeer om die mannen als sufferds neer te zetten, het is meer een analyse van een maatschappelijjk fenomeen he :angel:

2 likes

Ik zie alleen maar knappe mannen uit Duitsland haha

4 likes