Datingapps

Oooo ik kom deze guy elke week wel een x tegen!!! Snap niet dat hij denkt zo mensen aan te trekken???

4 likes

Krijg er vooral incel vibes van haha. Kan me ook niet voorstellen dat iemand hier op ingaat

1 like

Waar ik echt niet goed van word zijn mannen die vragen “Alles goed”. Dan zeg il ja met jou. Krijg ik dagen lang geen antwoord en dan ineens reageren ze met " JIj bent echt saai"
Sorry maar wtf wil je. Ik heb t idee dat zij uitzijn op ruzie ofzo want wtf moet je met deze shit.

6 likes

Ik had laatst iemand die mijn nummer vroeg, en me vervolgens appte hoe m’n dag was. Had kort verteld wat ik die dag had gedaan en gevraagd hoe zijn dag was. Vervolgens reageerde hij niet meer, ik snap dan echt niet wat je doel is als je zoiets vraagt :woman_shrugging:t2:

1 like

wtffff een gast stuurt mij “I know you hate nudes but we could have fun” en stuurt er een dickpick achteraan

(er staat dus duidelijk in m’n bio dat ik niet ben geïnteresseerd in sexting momenteel, dat bedadrukt hij zelfs nog eens en dan nog denkt ie dat het ok is om een dickpick te sturen? doe even normaal zeg, ongevraagde nudes zijn nooit oke)

3 likes

Rape culture. Rapporteren die vent.

8 likes

Wtf. Ik praat met een man op Tinder, we hebben beiden dezelfde functie maar in een andere sector (hij tech, ik hospitality). Hij deed geïnteresseerd in mijn job, ik vertel dat ik het graag doe enzv. Daarop antwoordt hij dat hij het bedrijf waarvoor ik werk stom vindt en mijn projecten “treurig”. (Wat ik echt absurd vind trouwens, het is de eerste keer dat ik zoiets hoor, het is niet dat ik voor iets controversieels werk of zo). Dus ik zeg, gewoon neutraal en niet verwijtend “dan denk ik dat we geen goede match zijn”, en hij begint van “zo zielig, je voelt je persoonlijk aangevallen”. Ik zeg dat ik me niet persoonlijk aangevallen voel, maar dat ik mijn werk graag doe en dat dat een deel is van wie ik ben, en als je dat “stom” en “treurig” vindt, dan zijn we geen goede match. Daarop antwoordt hij dat ik professioneler met feedback moet omgaan. Waarop ik zei dat de woorden “stom” en “treurig” geen professionele feedback zijn, en dat ik geen random mannen op Tinder nodig heb die me vertellen hoe ik mijn job moet doen. Daarop reageerde hij dat hij het bedrijf waarvoor ik werk een Google recensie van 1 ster gaat geven. Dan heb ik hem geblockt.

Maar wtf zeg. En ook, hoe moet ik dat uitleggen op mijn werk :roll_eyes: Een negatieve recensie naar mij persoonlijk omdat ik een man op Tinder heb afgewezen?

23 likes

Ik hoop - en verwacht ook eigenlijk - dat die review er niet komt. Wat een mafklapper. :disappointed_relieved:

6 likes

Hij heeft inderdaad nog geen review geschreven. Hij had er wel 2x mee gedreigd. :roll_eyes:

2 likes

Hahaha ik moet zo lachen om het feit dat jij volgens hem niet tegen kritiek kan maar deze man is zo fragiel dat wanneer een vreemdeling hem afwijst hij meteen in de aanval gaat. :smiling_face_with_tear:

31 likes

Dit echt. Er is er hier maar één die zich persoonlijk aangevallen voelt volgens mij.

2 likes

Ik raak echt een beetje het vertrouwen in de mensheid kwijt door dit soort voorbeelden. Hoe kun je zo weinig zelfreflectie hebben? En hoe kun je ooit met dat soort mensen in gesprek gaan, want je kunt ze toch niet bereiken.

Nu is dit via Tinder maar een klein voorbeeldje natuurlijk, maar het zegt wel genoeg over het wereldbeeld van deze man :(.

5 likes

Met dat ik in hospitality werk nemen we klantgerichtheid heel serieus. Als er een review komt specifiek over mij dat ik niet professioneel kan omgaan met feedback, verwacht ik wel daarop aangesproken te worden. Maar gelukkig heeft hij nog niets geschreven :stuck_out_tongue:

@LeviOHsa @S.onrisa Exact dit. Ik kan trouwens wel tegen gegronde kritiek hoor, als je met argumenten zou komen zou ik er zeker oor voor hebben. Maar ik wil niet daten met iemand die mijn werk “stom” en “treurig” noemt, zonder ĂŒberhaupt de strategie of het business model te kennen, en zonder inhoudelijke feedback. Met de woorden stom en treurig kan ik niets.

3 likes

Volgensmij had ik dit niet bij andere apps, maar bij feeld vragen mannen echt vaak of ik veel success heb op deze app. Why. Waarom is dit relevant.

3 likes

Haha ja die vraag krijg ik ook altijd daar. Misschien omdat vrouwen het daar veel makkelijker hebben dan mannen?

3 likes

Ja ik denk ook gelijk dat ze een maagd met ervaring willen :nauseated_face:

2 likes

Hahaha ook altijd typisch dat je casual seks hebt met iemand maar dat ze dan niet willen (weten) dat je ook sekst met een ander. Gozer, als me voor jezelf wil wil ik de hele rambam erbij.

9 likes

Ik heb andere ervaringen op feeld hahaha. Ze vragen soms wel over vorige ervaringen maar dat snap ik wel (ook omdat het idd voor mannen veel moeilijker is om daar te ‘scoren’) maar ik heb met dates al uitgebreid over andere ervaringen verteld en sommigen kicken er zelfs op hahah ik vind het megachill

4 likes

Oo ja ik bedoelde het meer algemeen! Ik datete (hahaha) met alle apps door elkaar maar heb nu alles verwijderd. Even me time

1 like

Haha, ja die ervaring heb ik ook. Hoe meer details hoe beter. Vind het wel nice. Zelf vind ik het ook wel chill om hun ervaringen te horen. Weet je toch een beetje wat je kan verwachten.