Bij deze mijn update: het aantal reacties is opgelopen tot 25 heb met een paar wel een okĂ© gesprek gehad en zelfs gebeld (via facetime) met een aantal. Maar helaas niet echt een succes. Ik kan mân vinger er niet helemaal op leggen, maar ze waren allemaal niet echt mân type.
Ik zag een man gekleed in slechts een kerstmuts.
Ik heb wel eens een man in een alleen een koks schort achter een grill zien staan
Ik had twee matches op Breeze, een heeft niet op tijd beschikbaarheid doorgegeven en de ander moet het ook nog doen en die verloopt morgenochtend. Heb ik straks twee tokens over en ik like bijna nooit iemand op breeze haha. De laatste breeze date was in Januari.
Daarom heb ik Breeze verwijderd, sorry maar wat een kut app vond ik dat.
Ik heb daardoor heel lang met die tokens gezeten. Paar maanden gelaten en toen eindelijk 2 breeze dates gehad. En nu is het op en doe er niks meer mee.
De dates zijn ook op niks uitgelopen.
Zitten jullie in buitenland ook op de apps ? Ik ga volgende week op reis, 2 dagen alleen maar ik weet dan niet of ik durf af te spreken in buitenland. Ervan uitgaan dat ik iemand vind.
Ben ik te voorzichtig, of tips ? Zit ook niet in een hotel maar appartement.
Kut app of kut mensen die wel liken maar geen data invullen?
Net op date geweest met de derde en het was écht heel gezellig. Hij kwam goed over, niet too much maar wel realistisch. Echt heel fijn. Het lijkt erop dat we wel matchen in wat we willen de komende tijd maar is altijd even afwachten. Het is promising
Oh ennn hij is nauw betrokken bij B&B Vol Liefde dus heb mijn hart kunnen ophalen hahaha
Ja in Italië, is één grote snoepwinkel
Laatst in Helsinki heeft iemand mij 2 dagen de hele stad laten zien, terwijl er verder niks gebeurd is. Ideaal! En nog een meer dan gezellige avond met een ander. Niet anders dan thuis spreek ik in een openbare gelegenheid af. Bij de eerste wel even een foto naar een vriendin gestuurd, maar daarna vond ik het niet meer zo spannend.
@Opheliac en @Marqant bedankt voor de reactie. Misschien ben ik ook te wantrouwend. Maar idd een vriendin foto appen of inlichten is wel goed idee. Ik ga kijken of daar wat leuks te swipen is.
Ik deel ook mân live locatie met vriendinnen! Ik vind het echt superleuk om in het buitenland te daten, je komt veel te weten over de dagelijkse gang van zaken en de âgewoneâ cultuur. Heel leuk gespreksonderwerp, vind ik!
Ik vond dat echt een kut app door de mensen die erop zaten o.a. omdat ze geen data invulden
Ja komt dan door de mensen zelf en niet door de app zelf.
Moet je alles perse zo letterlijk nemen?
Ik snap dat bij breeze nooit. Als je geen data invult telt dat als annuleren toch? Dus na 2 keer niet invullen krijg je een freeze?
Snap niks van dat breeze. Het lijkt wel wiskunde.
Hey en wat te denken van mannen die een slanke vrouw zeggen te zoeken?
Ik vind dat zo matig, dan denk ik nou dan swipe je die lekker maar rechts. Idk maar ik vind dat zo onsympathiek.
Oh ja sowieso dat opnoemen wat je niet zoekt. Zo negatief en ongezellig. Echt niet aantrekkelijk.
âGeen varkensâ heb ik ooit voorbij zien komen. Dat is toch een allround afknapper, of je nu dik of dun bent? Vraag me echt af hoeveel succes die mannen hebben.
Echt walgelijk, ik hoop echt niet dat er dan vrouwen zijn die denken: oh oké ik val wel in zijn voorkeurscategorie, afspreken maar!
Ik hoop dat elke vrouw dit soort denken een harde afknapper vindt.