Wow. Ik zou dat melden. Kijk ik had geen zin om op te schrijven dat ik dan lees ‘ik moet geen dikke vrouw’ maar dat lees ik dan dus. En idd al dat negatieve @ZusjevanJoost.
Ik merk tegenwoordig elke keer ik gematcht ben en begin te appen vaak snel red flags op. er wordt niet gereageerd op het overlijden van m’n vader, er wordt amper gevraagd naar mijn interesses, hobby’s of voorkeuren, het gaat vaak over hun zelf of snel seksuele berichten als ik duidelijk heb aangegeven daar niet naar op zoek te zijn. Oké beter op tijd alarmsignalen spotten, maar zijn er überhaupt nog oprechte mannen
Bij mij is het niveau ook al een tijdje echt triest laag. Maar ik vind het wel echt heel goed dat je die red flags ook echt als zodanig herkent. En niet denkt ‘‘oh hij zal wel xxx of yyy bedoelen’’. Ik zal voor je duimen!
Hoe lief, dank je! Soms twijfel ik zelfs of het aan mij ligt en dan laat ik mijn gesprek door chat gpt analyseren en vaak bevestigd dit ook al mijn gevoel
Haha hoe doe je dat dan?
Ik zag hier een keer een app advertisement over voorbij komen op Insta haha
Een app die gesprekken voor je analyseert met het oog op red flags? Begrijp ik het zo goed? Wat een interessante ontwikkeling weer zeg, @pinky ook. Trouwens ja er zijn (zeer) integere mannen maar een stuk meer niet-integere. En om het gemiddelde op het gemiddelde te krijgen dat het is, zitten er helaas enorme mafklappers tussen.
Ik zag net een man zonder iets. Er zat een blur voor z’n geslachtsdeel. In z’n bio stond “nudist” di was wel duidelijk
Amazing! Echt waar deze wereld… maar op zich ook wel weer een voorspelbaar ‘gat in de markt’.
Oh ja dit herinnert me aan die full service background checks, dat was jij toch die het daarover had ?
Hahaha dat weet ik niet meer! Maar ik doe zelf wel altijd een kleine background check. En als hun insta openbaar is even hun volgers checken haha.
Even voor de duidelijkheid, ik analyseer niet heel mijn gesprek met AI hoor. Alleen wanneer ik zelf sterk het gevoel krijg dat er iets niet juist zit, maak ik een print screen van het bericht waar het over gaat en plak in chat gpt en vraag om het te analyseren.
Uiteindelijk volg ik wel steeds mijn gevoel, maar het helpt wel om in een vroeg stadium bepaalde flags op te merken. Of omgekeerd ook, dan toch wel iets positief te zien waar ik over kijk. Net zoals je een print screen naar een vriendin zou sturen en zij haar mening heeft
Ik zit daar ook in en heb al meerdere keren mijn ervaring kunnen posten i get around hahaha
Trouwens beide guys nooit gezien want voelde fishy voordat de 1e date plaatsvond
Hahaha ik zit ook in zo’n groep maar nog nooit zelf iets gepost of een bekende tegen gekomen. Meeste types die gepost worden zijn m.i. ook wel van het kaliber tinder swindler of mannen die niet zo ‘netjes’ met vrouwen omgaan.
Welke groep is dat? Ik wil joinen maar ik kom duh want engelse naam alleen maar engelse groepen tegen
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die groep, for research purposes.
Ik zit er ook in, voor de juice
??? Sicke taal. Doet de link het?
Ja hij doet het!
Die facebook groepen zijn echt niet OK. Het is niet omdat je op een dating app zit, dat je foto zomaar overal gedeeld moet worden en je semi openbaar besproken moet worden?
Ik zou er niet mee kunnen lachen als mijn profiel ergens gedeeld zou worden.
Noob vraag maar zien mensen het als je lid wordt van de groep?