Datingapps

Hahaha dit is zo herkenbaar :sob: en ik weiger mensen op een werkplek of in hetzelfde appartementencomplex te daten.

2 likes

Ik ben de apps ook zo zat, maar wat is het alternatief idd… Ik heb nu alleen Bumble en breeze (maar ik ben zelf zo iemand die de breezedates afzegt).
Van speeddaten hoor ik alleen maar dat de vrouwen leuk zijn, maar de mannen niet.

Heeft iemand ervaring met Lexa oid? Al lijkt me dat ook niks :sweat_smile:

5 likes

heb nu toch weer breeze gedownload en kwam gelijk een leuke man tegen uit m’n eigen stad. nu vind ik het zo raar om hem dan te liken en dat we dan in een andere stad 30km verderop op date moeten :smiling_face_with_tear: waarom kan ik deze man niet gewoon in de stad tegenkomen? moeizaam

Als je een match bent, kan je de organisatie vragen om de date te verplaatsen.
Weet niet of ze dat nog steeds willen doen, maar ik had een keer een date gewoon in mijn stad maar vond het te ver fietsen (en het cafe stom) en toen wilden ze wel de locatie aanpassen.

1 like

ohhh dat wist ik niet, thanks voor de tip! heb hem nog niet weggeswiped dus kan altijd kijken of het tot een match komt.

1 like

Oh wow sorry blind, thanks

3 likes

Ja en als breeze niet in jouw stad is kun je het ook gewoon samen via de chat afspreken. Niemand komt je halen als je beiden niet komt opdagen

2 likes

maar de chat gaat toch pas twee uur van te voren open? als diegene dan toch al naar die stad gegaan is om het met iets te combineren ofzo, is dat toch heel kut? lijkt me in de praktijk lastig te regelen maar misschien denk ik te moeilijk hoor haha

4 likes

Ja dan kan het natuurlijk niet maar met Amsterdam - Haarlem ging dat altijd wel. Al is er nu gewoon breeze in Haarlem

hmm ja oke. met de stad waar ik woon en de stad waar de date zou zijn kan het ook wel, maar ideaal is het niet denk ik. vind mijn stad eigenlijk ook wel groot genoeg voor breeze dus ik zal even een suggestie doen haha

1 like

Tja tot nu toe had niemand er problemen mee. Als de ander het niet wil kom ik alsnog naar de breeze plek natuurlijk

1 like

Is het een match??
Als je via de chat de locatie zelf verandert met je date ben je wel je gratis drankje kwijt! :joy: (ja je bespaart wel op reiskosten, mn opmerking was niet zo serieus bedoelt).

Ik heb ook breeze gedownload en heb nu drie matches, meestal duurt het super lang voordat ik ooit een match heb en nu ga ik deze week 2 weken met vakantie en het weekend nadat ik terug ben zit al vol :sweat_smile:

2 likes

Ladies even een vraag. Ik lees en zie soms advies dat als je tijdens het daten vlinders voelt dat dit eigenlijk een teken is dat iemand niet goed voor je is? En dat je beter voor iemand zou gaan waarbij je je thuis voelt. “Do not go for fireworks but for the fireplace”. Ik dacht altijd dat vlinders hebben een goed teken was :sweat_smile: misschien daardoor dat ik steeds toxische relaties aantrek ? Wat denken jullie hierover?

haha echt nooit gehoord. lijkt wel een quote uit een Cosmopolitan blad. zou het vooral niet serieus nemen.

25 likes

Ik snap niet wat ze met fireplace bedoelen maar misschien ben ik dom. 🫡

2 likes

nee! er staat dat mocht het een match zijn, ik dat morgen hoor, omdat hij mij misschien nog niet gezien heeft. ben heel benieuwd, zal wel op niks uitlopen :joy:

@Solee ik denk dat ze bedoelen dat je geen vuurwerk voelt, maar de huiselijkheid van de open haard. dus geborgen en veilig denk ik dan!

3 likes

Nou door vlinders in je buik trek je geen toxische relaties aan natuurlijk. Misschien val je wel op een bepaald type dat gewoon niet helemaal geschikt is om een gezonde relatie mee op te bouwen en krijg je dus van dat type mens vlinders in je buik.
Denk wel dat het helemaal geen kwaad kan om voor jezelf te begrijpen waarom je je aangetrokken lijkt te voelen tot mensen die niet geschikt zijn voor een serieuze en stabiele relatie. Maar dat is wat anders dan nu bij elke keer vlinders te denken: hooo afkappen maar want dit is niet goed! Dat is gewoon de omgekeerde wereld en van die Tiktok praat.

4 likes

Dat gaat toch over in relatie met die hechtingstijlen? Dat als je anxious attached bent en je gaat voor iemand die avoidant attached is, dat die fireworks/kriebels dan vaak een gevoel zijn van ‘oh yes nu heb ik de aandacht, nu gaat het goed!’ waarna het dan weer heel snel in elkaar kan donderen. Dat voelt dan misschien als verliefd zijn maar is eigenlijk gewoon een soort angstige manier van hopen dat je date je liefde eindelijk beantwoord.

Maar als je je daar verder helemaal niet in herkent is er denk ik niks mis met fireworks.

3 likes

Thanks iedereen! Fijn om jullie inzichten hierover te lezen

1 like

Jaaa echt he, ik hoef je hetero boyfriend niet.

5 likes