Datingapps

Even een vervolg op deze post. Ben bij strandman thuis geweest en het was erg gezellig, goede seks gehad ook. Met een andere match drankjes gaan doen, de tijd vloog voorbij en ik voelde een goede klik. Had hem daarom uitgenodigd in het hotel waar ik laatst zat en daar fijne seks gehad. De ander, de politieman, ook gezien in mijn hotel diezelfde avond en dat was echt een bijzondere ervaring, heel geil. Hij had zijn handboeien mee en is zeer dominant, hou ik van. We hebben dingen gedaan die nog nieuw waren voor me.

Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt. Heb nog 1 match die ik wil zien maar vind hem ook de meest intimiderende ofzo. Weet niet waarom ik het met hem minder aandurft maar let’s gooo :rofl:

11 likes

Haha die politieman met handboeien, zo cliché maar wel leuk! Voelt dat wel oké voor jou om dat soort dingen te doen als je iemand voor het eerst ziet? Er zijn best veel psychos in die wereld die zich voordoen als dom :hugs:

Wat is er zo intimiderend aan die laatste?

1 like

Ik had hem wel eerst ontmoet om even te kijken hoe de vibe in real life was. Dat voelde goed dus durfde het wel aan!

Denk het feit dat hij vrij hard zegt wat hij wil doen met me, love it, en dat ik bang ben dat het voor hem tegenvalt. Ik weet dat hij het ook met andere vrouwen doet en voel me dan onzeker. Ben niet strak qua lichaam ofzo. En ik vind hem erg aantrekkelijk dus voel me niet in zijn league haha. Maar we zien het wel.

4 likes

Haha sorry maar na jouw “wat hebben jullie precies gedaan” vraag op een verhaal over 2 vriendinnen die seks hebben gehad geloof ik niks van wat je post en denk ik dat je nu ook aant trollen bent

16 likes

Voor m’n gevoel post ze ook alleen maar zogenaamd juicy seksverhalen

7 likes

Klopt hoor

1 like

Misschien kan ze het volgende keer voor je filmen.

3 likes

Hahaha prima hoor. Maar post geen leugens, alles is waar :sweat_smile:

1 like

Ik ga m’n apps verwijderen. Het is veel te frustrerend en tijdrovend. Ik kan het gewoonweg niet meer opbrengen :roll_eyes: het is precies alsof ik door een afgeprijsd solden rek achteraan de winkel op zoek ben naar iets wat ik niet lijk te vinden

18 likes

Like voor het treffende metafoor :laughing:

En klinkt als een goed idee. Beter stoppen met winkelen. Volgend seizoen is er miss weer een betere collectie

11 likes

Haha ja je hebt gelijk. Het moet ook niet meer voor mij, liever rustig even op mezelf en m’n kinderen focussen

1 like

Waarom willen mannen op feeld buiten de app via whatsapp/telegram verder omdat ze denken dat de app crasht? Heb nog nooit gehad dat de app zo crasht. Hebben ze niet door dat je ook een persoon gewoon kan unmatchen?

2 likes

Volgende lente komt er weer één break-up piek maar of dat nou zo’n goed teken is :joy:

2 likes

Ik heb wel vaak dat de app crasht hoor, berichten komen niet, laat of dubbel aan. Stel daarom ook vaak voor om buiten Feeld door te gaan!

2 likes

Nee hoor, de niet-toxic mannen zijn in elk geval op.

3 likes

Same

Ik heb feeld kort gebruikt maar werd gestoord van hoe disfunctioneel die app is dus ik geloof het wel haha

3 likes

Ik stel dit zelf ook vaak voor want de app crasht bij mij echt continu. Krijg ook notificaties van berichten niet enzo terwijl dit wel aanstaat dus als het een leuk gesprek is dan zet ik dat liever op whatsapp voort.

Bij mij crasht ie ook niet echt. Ik dacht dat het vooral was dat ze dan niet 1 vd zoveel zijn in je feeldlijst. Dus meer een slimme manier om wat sneller in je blikveld te blijven.

Heb wel echt lol in Feeld zeg. Best wel aantrekkelijke mensen kom ik tegen. Komende dagen 2 koffiedates en 1 gewone date. Heel benieuwd.

2 likes

Ahh okĂ© ja ik ben niet zo fan van om meteen m’n telefoonnummer te geven. Zijn genoeg neppe profielen en geen zin daarin. De app is niet geweldig nee maar ik heb niet gehad dat ie helemaal niet meer werkte.

1 like