Dat kan toch alleen als je gekoppelt bent aan je partner die ook feeld heeft?
Ik vond de crowd op feeld sowieso echt minder dan een jaar geleden. Veel koppels op één profiel inderdaad of mannen die jou even uitleggen hoe feeld werkt/dat feeld wel Ă©cht een casual seks app is als je zegt âik vind het leuk om leuke mensen te ontmoeten en sta open om verliefd te worden als het kliktâ Rot op joh, ik was daar al toen jij nog in je saaie relatie zat
Ik kan volgensmij nergens aanvinken dat ik uit een koppel besta.
Maar date jij alleen of met je partner? Want als je alleen date is dat ook niet zo erg toch? Je zou ENM bij je profieldingetjes kunnen invullen. Het gaat meer om mensen die een trio zoeken/alleen samen daten maar dat dan âals vrouwâ doen ipv gewoon twee profielen maken en die koppelen. Ik snap wel dat dat irritant is want als je op vrouwen valt en vrouwen aan hebt staan bij zoeken, zit je niet altijd op hetero koppels te wachten
Op bumble heb je ook stapels mannen die de dames uitleggen cq eraan herinneren hoe bumble werkt, dat zij de chat moeten openen.
Ja! Weet ik! Schrijf iets nuttigs!
Dat wisselt een beetje. In mijn profiel staat ook heel duidelijk dat ik een relatie heb en waar ik naar op zoek ben. Ben in ieder geval geen unicorn chaser. Maar mis inderdaad de optie dat te zien is dat ik uit een koppel besta aangezien mijn partner geen eigen account wil.
Zit sinds kort weer op een datingapp. Omg, zoveel herhaling van mannen die volgens hun profiel âavontuurlijkâ zijn, dat ze hopen âdat jij het leven/jezelf niet zo serieus neemtâ en dat ze âniet van eindeloos appen of chatten houden maar liever een drankje doenâ . Ik vraag me altijd af wat mannen bedoelen met het leven/jezelf niet zo serieus te nemen, maar vrees dat - dat ik me dat afvraag- al betekent dat ik dat serieus nemen dus wĂ©l doe
Daarmee bedoelen ze dat je niet boos/gekwetst mag zijn als ze iets lulligs doen of zeggen want âjoh doe niet zo serieus was maar een grapjeâ.
In mijn ervaring is hals-over-de-kop verliefdheid na één date inderdaad geen gezonde basis om een relatie te starten. Mannen bij wie ik dat voelde (en beweerden hetzelfde te voelen) waren goed om even te genieten van het fysieke, maar het was al vrij snel zo dat een keer de vlinders een beetje gekalmeerd waren, we weinig gemeenschappelijk bleken te hebben. En daarmee bedoel ik niet qua hobbyâs, maar eerder qua gespreksonderwerpen, manier van in het leven te staan⊠Verliefdheid maakt blind voor die zaken terwijl dat wel net is wat je nodig hebt om een gezonde relatie te starten.
Bij mijn huidige vriend, die ik leerde kennen via Breeze, had ik na date één geen verliefde gevoelens maar wel een soort leuke interesse, nieuwsgierigheid naar meer. Ik voelde wel dat die basis van zelfde manier in het leven staan, gesprekken, humor⊠er al was. En van daaruit zijn met de dates erna die gevoelens steeds meer gegroeid.
Even een vervolg op deze post. Ben bij strandman thuis geweest en het was erg gezellig, goede seks gehad ook. Met een andere match drankjes gaan doen, de tijd vloog voorbij en ik voelde een goede klik. Had hem daarom uitgenodigd in het hotel waar ik laatst zat en daar fijne seks gehad. De ander, de politieman, ook gezien in mijn hotel diezelfde avond en dat was echt een bijzondere ervaring, heel geil. Hij had zijn handboeien mee en is zeer dominant, hou ik van. We hebben dingen gedaan die nog nieuw waren voor me.
Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt. Heb nog 1 match die ik wil zien maar vind hem ook de meest intimiderende ofzo. Weet niet waarom ik het met hem minder aandurft maar letâs gooo
Haha die politieman met handboeien, zo cliché maar wel leuk! Voelt dat wel oké voor jou om dat soort dingen te doen als je iemand voor het eerst ziet? Er zijn best veel psychos in die wereld die zich voordoen als dom
Wat is er zo intimiderend aan die laatste?
Ik had hem wel eerst ontmoet om even te kijken hoe de vibe in real life was. Dat voelde goed dus durfde het wel aan!
Denk het feit dat hij vrij hard zegt wat hij wil doen met me, love it, en dat ik bang ben dat het voor hem tegenvalt. Ik weet dat hij het ook met andere vrouwen doet en voel me dan onzeker. Ben niet strak qua lichaam ofzo. En ik vind hem erg aantrekkelijk dus voel me niet in zijn league haha. Maar we zien het wel.
Haha sorry maar na jouw âwat hebben jullie precies gedaanâ vraag op een verhaal over 2 vriendinnen die seks hebben gehad geloof ik niks van wat je post en denk ik dat je nu ook aant trollen bent
Voor mân gevoel post ze ook alleen maar zogenaamd juicy seksverhalen
Klopt hoor
Misschien kan ze het volgende keer voor je filmen.
Hahaha prima hoor. Maar post geen leugens, alles is waar
Ik ga mân apps verwijderen. Het is veel te frustrerend en tijdrovend. Ik kan het gewoonweg niet meer opbrengen het is precies alsof ik door een afgeprijsd solden rek achteraan de winkel op zoek ben naar iets wat ik niet lijk te vinden
Like voor het treffende metafoor
En klinkt als een goed idee. Beter stoppen met winkelen. Volgend seizoen is er miss weer een betere collectie
Haha ja je hebt gelijk. Het moet ook niet meer voor mij, liever rustig even op mezelf en mân kinderen focussen