De gozer waar ik nu mee app die zegt dat z’n profiel was gecrasht/verwijderd opeens dus oké ik geloof hem wel
Daarom geef ik juist snel telefoonnnummer, of nog liever insta. Dan zie je sneller of iemand echt is. Maar bij mij crasht de app dus ook heel vaak en ik vind telefoonnummer geven ook niet zo boeiend. Je kunt iemand altijd blokkeren
Bij mij opent hij zo vaak geen chats!! Hij blijft de hele tijd laden, dus het is geen onzin haha
Ik zeg ook altijd dat ik het overzichtelijker vindt om het op Feeld te houden. Dan vergeet ik welke gesprekken ik heb lopen en bloed het soms ook gelijk na een gesprek dood juist. Pas als we afspreken geef ik mijn nummer. Dat de app af en toe kut is hoort bij de experience
Met bumble werd ik hier ook geeeeek van. Sommige profielen heb ik voor mijn gevoel tientallen keren terug zien komen na wegswipen. Kende ik hun tekst zowat uit m’n hoofd!
Kan ook zijn dat mensen dan een nieuw profiel hebben gemaakt om weer opnieuw te kunnen matchen
Ja er zijn gewoon mannen die ik iedere maand wel zie. Dan vind ik het soms jammer dat je hier geen screenshots mag delen want ben benieuwd of jullie dezelfde zien haha
Nee hoor ik zag gerust dezelfde een uur later weer.
Bumble is gewoon stuk en/of pushy.
had bumble weer aangemaakt nadat ik er een hele tijd niet op had gezeten en vroeger kreeg je dan best wel veel goeie profielen in het begin, nou nu totaal niet. Vind het aanbod echt bagger en ook zoveel mensen met slechte foto’s (als in dat je hun gezicht niet goed ziet).
Breeze vind ik wel ok, maar inderdaad zwaar irritant dat ze je mensen nog een keer opdienen. Ik kijk daar al kritisch naar wie ik like, neem dat dan serieus en laat ze niet nog een keer voorbijkomen.
Bij Bumble kan je volgens mij een spotlight kopen. Ik denk in ieder geval altijd dat de mannen die ik vaker zie wel zouden hebben betaald ervoor
Als mensen die je amper kent je zo raken, is het dan nu wel het juiste moment om te daten? Klinkt misschien botter dan ik het bedoel maar dit lijkt me voor je eigen mentale gezondheid gewoon echt niet best en klinkt alsof je eerst nog ander werk te doen hebt voor je je in het dateleven stort.
Oh ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk!
Nou is het zo’n app er natuurlijk om te doen om zo veel mogelijk geld uit zo veel mogelijk mensen te persen, niet om gelukkige huwelijken tot stand te brengen…
zou er nog een betaalde optie voor vrouwen aan toe kunnen voegen: ‘neem mijn dislikes serieus’ voor een extra 5 euro per maand
Ik herken me in haar woorden. De trigger is het terugtrekken van dates. Dus wanneer ik niet date heb ik er ook geen last van. Een langere tijd niet daten zal dat niet veranderen. Misschien therapie maar anders start het gelijk weer met het beginnen van daten.
Ik herken dit ook wel. Daten en dan met name de onzekerheid tijdens/na dates kunnen me ook best wel ontregelen. Op de korte termijn helpt niet daten maar op de lange termijn niet.
Het houdt niet op joh. Ik praat nu met een match op whatsapp maar hij woont direct 1:30 hier vandaan.
Er is ook altijd wel iets aan de hand.
Ik snap hem heel goed. Als een man dit omgekeerd zou doen zou iedereen hem hier een red flag noemen. Je wil het afbreken, zegt een date af omdat je aan jezelf wil werken en vervolgens komt hij je wel tegen op Bumble. Ik zou er ook klaar mee zijn als iemand dat bij mij zou doen.
Grappig ik ging voor de gein afgelopen week op Bumble kijken en toen was ik verbaasd hoeveel mensen nog monogaam waren. Zelfs in de datingfase verwachten mensen exclusiviteit, terwijl ik heel duidelijk in mijn profiel heb staan dat dit geen optie is. Blijkbaar is mijn beeld gekleurd door een half jaar op Feeld want ik mijn beleving staat iedereen daar tegenwoordig veel opener in. Zelf wel single overigens, maar dacht bij Bumble kan je ook ENM aanvinken, maar die pool was zo leeg.
Het is of: méga saai, huisje boompje beestje in Beverwijk of enigszins interessant maar dan ENM of niet toe aan een relatie. De middenweg is bezet denk ik. Ik wil gewoon een leuke guy met een snor of een knot of een oorbel of een neuspiercing of een tattoo (of alles) met interessante interesses die een monogame relatie wil als het klikt maar niet per se kinderen wil of meteen wil samenwonen. niet rechts, niet té lelijk, enigszins emotioneel volwassen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Niet raar, maar in zijn algemeen had ik het idee dat mensen er opener in stonden. Of iig dat het vrij normaal is om met meerdere mensen te daten als je geen relatie hebt.
Maar jij treft dan mensen die zeggen wil wel meteen exclusief daten ofzo? Want dat heb ik echt nog nooit meegemaakt of in iemands profiel gezien. Ook andersom niet, zou het ook vreemd vinden om er in je profiel te zetten dat je tijdens het daten mogelijk ook met anderen date.