Waarom willen mannen op feeld buiten de app via whatsapp/telegram verder omdat ze denken dat de app crasht? Heb nog nooit gehad dat de app zo crasht. Hebben ze niet door dat je ook een persoon gewoon kan unmatchen?
Volgende lente komt er weer één break-up piek maar of dat nou zo’n goed teken is
Ik heb wel vaak dat de app crasht hoor, berichten komen niet, laat of dubbel aan. Stel daarom ook vaak voor om buiten Feeld door te gaan!
Nee hoor, de niet-toxic mannen zijn in elk geval op.
Same
Ik heb feeld kort gebruikt maar werd gestoord van hoe disfunctioneel die app is dus ik geloof het wel haha
Ik stel dit zelf ook vaak voor want de app crasht bij mij echt continu. Krijg ook notificaties van berichten niet enzo terwijl dit wel aanstaat dus als het een leuk gesprek is dan zet ik dat liever op whatsapp voort.
Bij mij crasht ie ook niet echt. Ik dacht dat het vooral was dat ze dan niet 1 vd zoveel zijn in je feeldlijst. Dus meer een slimme manier om wat sneller in je blikveld te blijven.
Heb wel echt lol in Feeld zeg. Best wel aantrekkelijke mensen kom ik tegen. Komende dagen 2 koffiedates en 1 gewone date. Heel benieuwd.
Ahh oké ja ik ben niet zo fan van om meteen m’n telefoonnummer te geven. Zijn genoeg neppe profielen en geen zin daarin. De app is niet geweldig nee maar ik heb niet gehad dat ie helemaal niet meer werkte.
De gozer waar ik nu mee app die zegt dat z’n profiel was gecrasht/verwijderd opeens dus oké ik geloof hem wel
Daarom geef ik juist snel telefoonnnummer, of nog liever insta. Dan zie je sneller of iemand echt is. Maar bij mij crasht de app dus ook heel vaak en ik vind telefoonnummer geven ook niet zo boeiend. Je kunt iemand altijd blokkeren
Bij mij opent hij zo vaak geen chats!! Hij blijft de hele tijd laden, dus het is geen onzin haha
Ik zeg ook altijd dat ik het overzichtelijker vindt om het op Feeld te houden. Dan vergeet ik welke gesprekken ik heb lopen en bloed het soms ook gelijk na een gesprek dood juist. Pas als we afspreken geef ik mijn nummer. Dat de app af en toe kut is hoort bij de experience
Met bumble werd ik hier ook geeeeek van. Sommige profielen heb ik voor mijn gevoel tientallen keren terug zien komen na wegswipen. Kende ik hun tekst zowat uit m’n hoofd!
Kan ook zijn dat mensen dan een nieuw profiel hebben gemaakt om weer opnieuw te kunnen matchen
Ja er zijn gewoon mannen die ik iedere maand wel zie. Dan vind ik het soms jammer dat je hier geen screenshots mag delen want ben benieuwd of jullie dezelfde zien haha
Nee hoor ik zag gerust dezelfde een uur later weer.
Bumble is gewoon stuk en/of pushy.
had bumble weer aangemaakt nadat ik er een hele tijd niet op had gezeten en vroeger kreeg je dan best wel veel goeie profielen in het begin, nou nu totaal niet. Vind het aanbod echt bagger en ook zoveel mensen met slechte foto’s (als in dat je hun gezicht niet goed ziet).
Breeze vind ik wel ok, maar inderdaad zwaar irritant dat ze je mensen nog een keer opdienen. Ik kijk daar al kritisch naar wie ik like, neem dat dan serieus en laat ze niet nog een keer voorbijkomen.
Bij Bumble kan je volgens mij een spotlight kopen. Ik denk in ieder geval altijd dat de mannen die ik vaker zie wel zouden hebben betaald ervoor
Als mensen die je amper kent je zo raken, is het dan nu wel het juiste moment om te daten? Klinkt misschien botter dan ik het bedoel maar dit lijkt me voor je eigen mentale gezondheid gewoon echt niet best en klinkt alsof je eerst nog ander werk te doen hebt voor je je in het dateleven stort.