Haha maar dit maakt me ook wel nieuwsgierig naar hoe jij het voor je ziet, maar misschien heb je dat duidelijk in je profiel. Zoek je een open relatie of meer een losse manier van daten? Of wil je wel monogamie maar gewoon niet in het begin? Ik denk dat het aantal mensen dat uit eindelijk een monogame relatie zoekt op bumble wel groter is dan op feeld. Ik vind de crowd op feeld eigenlijk ook leuker en opener (de enm boys die er zitten voor een ego boost daargelaten). Ik denk dat je op bumble ook wel veel gelijkgestemden kunt vinden maar dat je er veel duidelijker over moet communiceren nog voor je op date gaat, want er zijn ook wel veel mensen die totaal niet open zijn op die manier. Denk ook dat je in de grotere steden meer kans hebt
Dat ‘waarom like je dan mijn profiel’ is trouwens heel vaak een probleem, ook als het om andere dingen gaat. Mannen lezen gewoon niet goed. In mijn ervaring moest ik mijn verwachtingen van ‘een leuk gesprek’ ook bijstellen. Op de apps is het gewoon veel kaf, weinig koren. Ik jouw geval dus op dit vlak maar in mijn geval weer op andere vlakken