Datingapps

Wat een treurnis. En waarschijnlijk krijgt deze man nog matches ook :smiling_face_with_tear:

3 likes

Kan ik me niet voorstellen met deze lijst? Hoe kan je jezelf serieus nemen als je dit op je profiel zet, zou me echt doodschamen dat mensen die ik eventueel ken dit zouden zien :sob:

5 likes

Yep, eigenlijk had ik moeten matchen om te vragen of hij hiermee vrouwen scoort.

2 likes

Of juist er ‘serieus’ op ingaan als experiment en zien wat hij er mee wil bereiken? Wil hij dat je ‘RAW’ hebt gesekst? Vindt hij het opwindender als je na 16 minuten en 44 seconden seks hebt gehad met je vorige Tinderdate of heeft hij liever dat jij jezelf bewaard voor hem? Ben je fit genoeg als je een ijsje kiest op de ‘vibecheck’ en niet een water? Wat als je niet van skin on skin houdt maar liever seks hebt in een latexpakkie?

4 likes

Teveel moeite voor een sukkel

6 likes

:100: hahhaha

1 like

en je moet ook sportief en fit zijn :joy: wat een grap deze man

3 likes

Dit exacttt hahhaha

1 like

Vraag me af of er ook echt vrouwen zijn die hier heel serieus op gaan antwoorden

3 likes

Zou mijn niet verbazen als hij een breeding kink heeft met zijn raw sex. Of vindt het alleen geil om over te praten, zo’n type…

1 like

Ik zag in een profiel ‘geen haarverf’, maar het was niet duidelijk of de man het niet had of niet zocht.

Van een ‘passionele’ man wéét je in ieder geval wat ie zoekt.

Ben wel benieuwd naar iedereen z’n favoriete datingapps van het moment. Ik zat de afgelopen periode vooral op Feeld. Vind dat wel een fijne app maar merk dat ik misschien ook wel weer iets serieuzer wil gaan daten. Welke app(s) vind je vooral fijn en waarom?

2 likes

Ik lees graag mee, ik zit voor het eerst in mn leven op een datingapp, bumble en breeze gedownload.
Op bumble had ik best een leuk beginnend gesprek en gereageerd en toen werd ik ineens ontmatcht out of the blue. Ik dacht echt huh :sweat_smile:

2 likes

Raak er maar aan gewend, helaas de wereld van datingapps dat makkelijk wordt geghost/unmatched uit het niets :confused:

2 likes

Maar vinden jullie echt dat de ander je dan een afscheid verschuldigd is? Of gaat dit echt om dagenlange gesprekken oid? Ik ‘ghost’ dan namelijk ook behoorlijk want ik ga echt niet iedereen waarmee je even over en weer hebt zitten kletsen vertellen dat ik weinig enthousiasme voel en daarom niet meer verder ga praten. Verwacht dat ook echt niet van een ander want er is niks meer dan een aantal regels gesprek op een datingapp…

6 likes

Niks van aantrekken, echt niet. Dit hoort bij het spelletje en zegt niks over jou of de kwaliteit van de chat of wat dan ook.

3 likes

Nee maar het voelt nog steeds vervelend

5 likes

nee ik verwacht geen afscheid, maar dat ontmatchen dat zo out of the blue vind ik altijd een beetje heftig in een actief-lopend gesprek. Ik heb liever dat iemand gewoon niet meer reageert, nu kreeg ik dan de indruk dat je iets heel erg fout gezegd hebt ofzo dat iemand gelijk dacht; die moet geen toegang meer tot mij krijgen. Lig er niet wakker van, maar ik vind het wel een hele vreemde manier van omgaan met elkaar, en bij datingapps lijkt het over de jaren een soort glijdende schaal waarbij je steeds asocialer met elkaar omgaat

14 likes

Ik gebruik ook pas sinds een jaar voor het eerst datingapps en ik vind dat wereldje van elkaar ghosten en unmatchen ook heel vreemd. Echt niet hoe ik in het dagelijks leven met mensen om ga en wil gaan. Maar merk wel dat ik er soort van aan gewend raak en nu zelf als ik een kort gesprekje met iemand heb gehad en het toch niks vind ook maar ghost, omdat een hele uitleg erover geven dan overdreven(beetje arrogant ook) voelt. Ik heb wel voor mezelf afgesproken dat als het wel een langer gesprek is, zeker als het al over is gegaan via whatsapp of een date, dat ik dan wel altijd even een korte uitleg wil geven. Niet zodat diegene er iets van moet leren ofzo, maar omdat ik dat toch een normalere manier van omgang vind. En zelf ook prettig vind.

Ik vind niet meer reageren wel beter dan unmatchen, maar eigenlijk ook een beetje stom. Zeker als ik het zelf wel een leuk gesprekje vond, dan blijf ik toch nog een paar dagen in een soort twijfel of ie toch nog gaat reageren. Waarom kan iemand niet gewoon kort zeggen: “Bedankt voor het gesprek, maar ik heb geen behoefte om elkaar nog verder te leren kennen. Succes met je zoektocht verder!” Dan is het gewoon duidelijk, en klaar. Kan Bumble ofzo dat niet als standaard zin toevoegen die je kan doen als je niet meer verder wilt, ipv al die domme openingszinnen/vragen :sweat_smile:

6 likes