Datingapps

Ik denk trouwens wel @Marqant dat hoewel het steeds vaker voorkomt om geen exclusieve relatie te hebben, het nog (?) iets extreem niche is. Ik vind een vraag als ‘hoe zie je dat voor je?’ en een date die zegt ‘dat kan m’n ego niet aan’ helemaaaal niet gek of verbazingwekkend.

6 likes

:sparkles: Prela :sparkles:

3 likes

Blijkbaar, maar op Feeld heb je eerder wat uit te leggen als je exclusief daten verwacht. Dat vind ik dan weer een heel raar concept.

En ik vind het niet raar als mensen zeggen dat ze dat niet aankunnen, maar wel als je dat weet en andere dates meerdere keren ter sprake zijn gekomen, en mij toch op date vraagt. Dat vind ik wel een beetje zonde van mijn tijd. Weet niet of hij had verwacht dat als ik hem zou zien ineens spontaan van gedachte zou veranderen ofzo :joy:

1 like

Ja maar Feeld is echt zo’n niche app.

Ik denk dat je gewoon wel vaak te maken zal krijgen met mensen die het wel interessant vinden maar het uiteindelijk niet kunnen, helaas. Zeker zonde van je tijd!

1 like

Dit ja! Ik spreek ook af via Feeld en ze vinden het allemaal leuk maar puntje bij paaltje kunnen de meesten er niet mee omgaan. Terwijl ik het er dan wel al vaak over heb gehad en open erover ben geweest. Kan natuurlijk, dat ze uiteindelijk terugkrabbelen maar wees dan niet zo enthousiast van tevoren

2 likes

Ik vind intimiteit zonder verplichtingen meer specifiek voor seks afspreken en leuke, casual dates iets wat beide kanten op kan gaan.

5 likes

Ik interpreteer het wel meer als gewoon fun willen en niets op lange termijn

5 likes

Ik interpreteer dat eerste meer als een friend with benefits, dus dat je naast seks ook leuke dingen doet samen. En die tweede meer een fuckbuddy die je alleen tussen de lakens ziet maar met wie je niet per se op dates gaat. :stuck_out_tongue: maar de interpretaties verschillen vast per persoon. Vaak denken mannen ook niet langer dan twee seconden na wat ze kiezen en blijken ze toch iets heel anders te willen dan ze daar ingevuld hebben.

5 likes

Dit is toch niet normaal :laughing: Ohja eerst een vragenlijst invullen voordat we gaan praten. Mannen zijn echt delulu

2 likes

What the actual fuck?? Deze man is zeker delulu, wie denkt hij wel niet wie hij is? Harde eisen en veel, nogal persoonlijke, vragen. Is dit via Feeld?

7 likes

Raw sex :sob:

7 likes

Wat een treurnis. En waarschijnlijk krijgt deze man nog matches ook :smiling_face_with_tear:

3 likes

Kan ik me niet voorstellen met deze lijst? Hoe kan je jezelf serieus nemen als je dit op je profiel zet, zou me echt doodschamen dat mensen die ik eventueel ken dit zouden zien :sob:

5 likes

Yep, eigenlijk had ik moeten matchen om te vragen of hij hiermee vrouwen scoort.

2 likes

Of juist er ‘serieus’ op ingaan als experiment en zien wat hij er mee wil bereiken? Wil hij dat je ‘RAW’ hebt gesekst? Vindt hij het opwindender als je na 16 minuten en 44 seconden seks hebt gehad met je vorige Tinderdate of heeft hij liever dat jij jezelf bewaard voor hem? Ben je fit genoeg als je een ijsje kiest op de ‘vibecheck’ en niet een water? Wat als je niet van skin on skin houdt maar liever seks hebt in een latexpakkie?

4 likes

Teveel moeite voor een sukkel

6 likes

:100: hahhaha

1 like

en je moet ook sportief en fit zijn :joy: wat een grap deze man

3 likes

Dit exacttt hahhaha

1 like

Vraag me af of er ook echt vrouwen zijn die hier heel serieus op gaan antwoorden

3 likes