Zou mijn niet verbazen als hij een breeding kink heeft met zijn raw sex. Of vindt het alleen geil om over te praten, zo’n type…
Ik zag in een profiel ‘geen haarverf’, maar het was niet duidelijk of de man het niet had of niet zocht.
Van een ‘passionele’ man wéét je in ieder geval wat ie zoekt.
Ben wel benieuwd naar iedereen z’n favoriete datingapps van het moment. Ik zat de afgelopen periode vooral op Feeld. Vind dat wel een fijne app maar merk dat ik misschien ook wel weer iets serieuzer wil gaan daten. Welke app(s) vind je vooral fijn en waarom?
Ik lees graag mee, ik zit voor het eerst in mn leven op een datingapp, bumble en breeze gedownload.
Op bumble had ik best een leuk beginnend gesprek en gereageerd en toen werd ik ineens ontmatcht out of the blue. Ik dacht echt huh
Raak er maar aan gewend, helaas de wereld van datingapps dat makkelijk wordt geghost/unmatched uit het niets
Maar vinden jullie echt dat de ander je dan een afscheid verschuldigd is? Of gaat dit echt om dagenlange gesprekken oid? Ik ‘ghost’ dan namelijk ook behoorlijk want ik ga echt niet iedereen waarmee je even over en weer hebt zitten kletsen vertellen dat ik weinig enthousiasme voel en daarom niet meer verder ga praten. Verwacht dat ook echt niet van een ander want er is niks meer dan een aantal regels gesprek op een datingapp…
Niks van aantrekken, echt niet. Dit hoort bij het spelletje en zegt niks over jou of de kwaliteit van de chat of wat dan ook.
Nee maar het voelt nog steeds vervelend
nee ik verwacht geen afscheid, maar dat ontmatchen dat zo out of the blue vind ik altijd een beetje heftig in een actief-lopend gesprek. Ik heb liever dat iemand gewoon niet meer reageert, nu kreeg ik dan de indruk dat je iets heel erg fout gezegd hebt ofzo dat iemand gelijk dacht; die moet geen toegang meer tot mij krijgen. Lig er niet wakker van, maar ik vind het wel een hele vreemde manier van omgaan met elkaar, en bij datingapps lijkt het over de jaren een soort glijdende schaal waarbij je steeds asocialer met elkaar omgaat
Ik gebruik ook pas sinds een jaar voor het eerst datingapps en ik vind dat wereldje van elkaar ghosten en unmatchen ook heel vreemd. Echt niet hoe ik in het dagelijks leven met mensen om ga en wil gaan. Maar merk wel dat ik er soort van aan gewend raak en nu zelf als ik een kort gesprekje met iemand heb gehad en het toch niks vind ook maar ghost, omdat een hele uitleg erover geven dan overdreven(beetje arrogant ook) voelt. Ik heb wel voor mezelf afgesproken dat als het wel een langer gesprek is, zeker als het al over is gegaan via whatsapp of een date, dat ik dan wel altijd even een korte uitleg wil geven. Niet zodat diegene er iets van moet leren ofzo, maar omdat ik dat toch een normalere manier van omgang vind. En zelf ook prettig vind.
Ik vind niet meer reageren wel beter dan unmatchen, maar eigenlijk ook een beetje stom. Zeker als ik het zelf wel een leuk gesprekje vond, dan blijf ik toch nog een paar dagen in een soort twijfel of ie toch nog gaat reageren. Waarom kan iemand niet gewoon kort zeggen: “Bedankt voor het gesprek, maar ik heb geen behoefte om elkaar nog verder te leren kennen. Succes met je zoektocht verder!” Dan is het gewoon duidelijk, en klaar. Kan Bumble ofzo dat niet als standaard zin toevoegen die je kan doen als je niet meer verder wilt, ipv al die domme openingszinnen/vragen
Leuk boek over een vrouw die zichzelf hobbydater noemt. Het is een beeldverhaal met allemaal grappige tekeningen van profielfoto’s die ze tegen komt tijdens het daten en dan verteld ze bij sommige meer over de date.
Ugh mijn date mannen zijn een beetje opgedroogd. Heb nu een vaste en eentje voor af en toe ‘over’ haha maar zou het fijn vinden om nog een semi vaste te daten. Maar zó geen zin om weer op Feeld te gaan en me door talking stages en dates te worstelen. Helaas ontmoet ik in het uitgaansleven al helemaal geen date materiaal dus ik zal wel moeten
Ik heb ergens over zitten nadenken. Kan een eerste date met jemand die bij je past, uberhaupt misgaan?
Een eerste date vind ik heel spannend, omdat ik een beetje de neiging heb gehad in het verleden om te denken “zullen ze me wel leuk vinden” (ben momenteel niet aan het daten en meer met mezelf bezig). Of “kom ik nu leuk over”. Ergens was ik meer bezig met het goed te laten verlopen, terwijl ik nu twijfel of het slecht kan lopen als er een echte klik is.
Ik zou graag horen hoe eerste dates aanvoelden / verliepen voor mensen die erna in een relatie belandden met die persoon
Ik snap niet echt waar je naar vraagt?
Nou ja, wat ik op het einde zeg. Hoe voelde een eerste date aan met iemand die bij je paste.
Had je het gevoel dat je moeite deed, of ging het best wel vanzelf?
Ik snap denk ik wel waar je op doelt. Ik heb zeker dates gehad die ook heel gezellig waren, maar bij m’n vriend nu had ik geen seconde het gevoel dat ik me beter of leuker voor hoefde te doen. We klikten gewoon. Dus ik denk inderdaad niet dat een eerste date met iemand die bij je past mis kan gaan. Misschien ook wel fijn om zo te denken omdat je dan sowieso minder stress ervaart tijdens het daten.
Jaa dat bedoelde ik inderdaad.
Wat fijn om te horen dat het gewoon klikte en vanzelf ging.
Ga dat idd in mn hoofd houden als ik weer op date ga
Ik voelde me bij mijn vriend wel snel op mijn gemak. Hoefde niet te zoeken naar gespreksonderwerpen, ging gewoon vanzelf. En als het wel even stil was, was dat ook prima.
Bij andere dates had ik ook gezellig, maar was ik meer bezig met hoe ik overkwam, is er een klik, of ik wel of niet al iets moest voelen bij date zoveel. Bij mijn vriend dacht ik daar minder over na; ik vond het gewoon heel fijn om hem te zien.
Misgaan niet denk ik. You can’t say the wrong thing to the right person, vind ik een mooie.
Ik heb überhaupt bijna alleen maar leuke eerste dates, ook al komt er lang niet altijd iets uit. Benader het meer als gewoon een leuk nieuw persoon leren kennen. Alleen bij degene waarmee ik nu onverwachts serieuzer aan het daten ben, was de vibe vanaf het eerste moment wel heel anders dan bij de rest. Toen ik ‘m zag was ik zo onder de indruk, werd ineens helemaal verlegen en zelfs een tikkeltje ongemakkelijk. Dat heb ik nog niet eerder ervaren. Gelukkig vond hij het heel schattig om te merken en is het daarna dus meer dan goedgekomen.