Datingapps

vind het telefonisch doen prima hoor, bellen bedoel ik dan. Ligt aan de situatie maar ik denk in sommige gevallen dat appen ook nog niet vreselijk zou zijn.

kan ook juist kut zijn om af te spreken als iemand niks vermoedt en gewoon denkt dat er een gezellige date aan zit te komen.

19 likes

Videobellen ? Of appen dat je wilt afspreken om te praten, misschien dat het dan sneller kan en dan is het al een hint

3 likes

Ik heb hem na het plaatsen van mijn bericht hier, een app verzonden met mijn verhaal daarin. Het voelt zo afstandelijk.

Videobellen doen/deden wij nooit. Ik heb nog geen reactie terug gehad maar het voelt toch enorm rot om iemand af te wijzen en dan al helemaal via de telefoon/app.

Toch ben ik blij dat het eruit is ookal had ik liever twee weken terug het tijdens een wandeling vertelt.

5 likes

En hoe reageerde hij?

1 like

Ik heb helemaal geen reactie meer gekregen. Ik ben benieuwd of ik nog wat horen ga, of misschien is hij wel een persoon die niks meer laat horen. Jammer dat ik nog niks heb vernomen,.

Maar ik ben blij dat ik het toch verzonden heb ondanks dit.

Een man die op tinder gelijk zegt “tijgertje”

Zoooo’n afknapper bah

2 likes

Waar zouden dat soort types nou op zoek naar zijn
 haha

Ik heb morgen voor het eerst in 14 jaar een date(via bumble). Hij vraagt nu mijn nummer. Is dat normaal om nu al te vragen en geven voordat je hebt afgesproken?

2 likes

Ja hoor, communiceert soms wat makkelijker en sommige mensen zijn heel makkelijk met nummers uitwisselen, maar ik doe dat zelf ook niet altijd graag. Dus doe vooral wat je zelf chill vindt. Het is iig niet heel raar of ongebruikelijk of een red flag ofzo, behalve als ie aandringt natuurlijk.

5 likes

ik geef het ook afhankelijk van hoeveel succes ik denk dat de date zal worden, maar meestal vind ik het fijn dat het tot de date alleen in de app blijft, zodat als het een vervelend iemand is die mijn nummer niet heeft.

1 like

Ik gaf m’n nummer altijd wel en als ik het af moest of wilde kappen dan blokkeerde ik ze gewoon.

4 likes

Ja ik zou eerder juist niet afspreken zonder nummers uit te wisselen, toch uit veiligheid. Je zou het ook uit veiligheid juist niet kunnen geven natuurlijk. Is je eigen afweging

1 like

Ik had bumble uit het stof gehaald, was even vergeten dat je als vrouw dan als eerste moet reageren en dat het op tijd is. Maar niemand reageert!!? Ik heb wel meer matchen dan op Tinder maar wat heb je daar aan als niemand wat terug zegt :smiling_face_with_tear: oh en ik probeer zelfs nog te reageren op iets wat ik op het profiel van die persoon heb gezien

Ik heb dat ook altijd op Bumble. Echt zo stom! Of ze reageren niet meer na een paar keer heen en weer of ĂŒberhaupt al niet.

1 like

Herkenbaar! Ik doe ook altijd wel mijn best en dan niks. Ben het weer even zat. Ik heb het verwijderd en heb nu geen datingapps. Download wel weer een keer wat in de lente. :sunny:

5 likes

Ik haat lastminute afzeggers op Breeze. Had er net 1 met ‘going in holiday’. Ja vriend die heb je 3 uur voor de date geboekt!? Kan niet eens een sorry bij tegenwoordig

Zo irritant! En dan ook helemaal afgezegd ipv verzet?

Ik heb nu een match op breeze die eerst verzette ivm een rugblessure door kickboxen, en twee dagen voor de date wilde verzetten ivm een enkelblessure door dansen.
De date is nu pas 2e weekend van maart, we waren een match in januari :sob: heb hier al totaal geen zin meer in maar vind het ook zonde van m’n geld om af te zeggen voor zo’n vent.

1 like

Nee joh die paar euro zijn zoveel minder waard dan jouw tijd

11 likes

True! Meteen gecancelled.

16 likes

Hier het zelfde liedje. Had vandaag een date maar kreeg 1,5 uur van te voren een bericht dat hij geblesseerd was met rugby. Had net m’n haar gewassen met m’n dure shampoo :frowning: Nu hebben we het verplaatst naar volgende week maar heb eigenlijk helemaal geen zin meer om tijd vrij te maken voor deze lullo.
Was ook wel teleurgesteld want van de 5 matches keek ik het meest naar hem uit.

Ik denk dat ik hem volgende week nog 1 kans geef en daarna is het klaar. Als jij het niet ziet zitten is die paar euro inderdaad belangrijker dan je tijd verspillen aan zo’n gozer