Datingapps

Ohh ik zie weer een mooie bio hoor.

“Ik ben een befbaas en een feestje in je onderbroek. Daarnaast ben en heb ik een grote lul”

Brb even superliken.

16 likes

Pff. Ik vraag me bij zulke mensen af wie dit dan liket? Heeft dit echt succes? But whyyy

5 likes

Hij heeft in ieder geval wel zelfkennis… :grimacing::sweat_smile:

1 like

Net met een man aan het chatten die me letterlijk stuurt “ik wist niet dat er winkels bestonden voor tweedehands kleding (buiten de kringloopwinkel dan)”

HOE DAN??

3 likes

Ik ben inmiddels godzijdank verlost van de apps, maar ik had nog wel een pareltje toen ik er nog op zat. Had een best leuk gesprek op bumble met een gast, hadden het over afspreken op een gegeven moment. Maar het was kutweer en het was een beetje spontaan om die avond nog af te spreken dus ik had helemaal geen zin om nog in de regen de stad in te gaan.

Dus ik zei tegen m: “jo je mag wel hier komen maar zie het niet als vrijbrief, ik ga niet gelijk seks hebben”. Zegt hij: “arrogant van je om te denken dat ik je wil bespringen, wie zegt dat ik jou wil neuken? Ik ben allergisch voor deze projecties”. En ik dacht echt oprecht dat hij zat te geinen dus ik reageerde hier met een grapje op, maar blijkbaar was hij serieus want hij had de match verwijderd :rofl:

@Soy.peor heeft het bewijs gezien, het was in het echt een nog veel raardere opbouw

6 likes

Ik hoop dan altijd dat vrienden/zijn ex z’n telefoon gejat hebben en om hem te cock blocken z’n profiel
zo geboycot hebben

1 like

Hahaha
Ik ben met iemand aan het praten en ik vroeg wat voor werk hij deed en toen zei hij dat hij 100% afgekeurd is vanwege rugklachten. Dus ik zei oh, wat kut, wat doe je dan de hele dag? En toen zei hij een beetje klussen in huis, inloopkast gebouwd :joy::joy:
Had dat zelf niet verwacht bij de rugklachten

2 likes

Jij snapt toch ook wel dat ze dat niet verwachtte? Lijkt me heel logisch wat hier bedoeld wordt (nl niet verwachten dat iemand zo’n grote klus aankan als ie 100% is afgekeurd). Beetje onnodig vinnige reactie

33 likes

Ik ben het deels met je eens. Maar ik zou er ook wel even van staan te kijken als iemand helemaal gaat klussen als diegene al op jonge leeftijd zo erg veel last van zn rug heeft dat die niet meer kan werken.
Niet om te judgen maar meer van doe je voorzichtig gozert. Straks kan je helemaal niks meer.

4 likes

Huh er is iemand die echt tientallen accounts heeft aangemaakt onder verschillende namen. Zo om de 3 a 4 swipes komen ze voorbij. Dacht eerst dat het een bug was maar ze zijn allemaal op 48 KM afstand en elk account heeft een andere naam. Zo gek! Heb hem zeker al 40 keer naar links gesleept. Sommige mensen hebben niks te doen in t leven :unamused:

5 likes

Nou ik eigenlijk niet helemaal. Het is toch op zijn minst verwonderlijk dat iemand 100% is afgekeurd op zijn rug nota bene maar wel in zijn eigen huis kan klussen? Natuurlijk ken je niet het hele verhaal maar dat je je daarover verbaasd vind ik eigenlijk heel normaal

4 likes

Waarom mannen niet in staat zijn om op de foto te gaan zonder zonnebril :sob: al hebben ze 10 foto’s, het kunnen er max maar 2 zonder zonnebril staan. Breeze heeft het er zelfs als tip bij gezet, maar iets aannemen is blijkbaar ookal te moeilijk voor ze :-1:

9 likes

Oh ja ik word hier zo boos van. Weer iets wat het nog lastiger maakt om je grenzen aan te geven.

Nu heb ik wel schijt, maar tien jaar geleden vond ik het superbelangrijk om niet arrogant te zijn.

1 like

Zat al de hele dag (sinds gisteren) een beetje over en weer te appen op tinder met iemand, wil ik net reageren op zijn laatste bericht, is de match opgeheven. Pannenlap.

4 likes

Ik had hetzelfde vanmorgen! Echt stom haha ineens was de match weg.

Was wel nadat hij vroeg in welke stad ik woonde. Misschien viel m’n antwoord tegen :woman_shrugging:t2:

1 like

Haha nou wie weet was het wel dezelfde. Ja stom toch :sweat_smile:, ik denk dan, je loopt in het echt toch ook niet gewoon zonder nog iets te zeggen weg na een heel gesprek? Kunt op z’n minst even zeggen joe ik laat het hierbij. Het is maar een tinder gesprek en je bent elkaar letterlijk niks verschuldigd maar een beetje fatsoen zou opzich leuk zijn.

3 likes

waarschijnlijk een bezette man die even z’n marktwaarde wilde testen :woman_shrugging:

3 likes

Pannenlap :rofl:.

Gaat mijn nieuwe scheldwoord worden.

4 likes

Ik vind het soms leuk om mensen te bellen via badoo dus dan ga ik bellen en een beetje kletsen. Maar mensen die niet opnemen bellen dan wel eens terug, maar die oproep komt dan echt door je tefoon heen ook al heb ik de meldingen uitstaan. Zit je in de bieb of op school of werk, word je gebeld door berry via badoo :cold_sweat:

16 likes

Hahaha wat heftig ook :joy: Hierdoor heb ik ook echt zin om het te downloaden maar ik durf niet. Is het nog steeds zo dat iedereen je kan berichten ongeacht de leeftijd? Ben bang om specifiek een bekende tegen te komen (van 53) die ik vorig heb moeten afwijzen. Ben daar een week misselijk van geweest en weet dat hij daar sowieso zit. Maar als je een leeftijdscatogorie kan aanzetten net zoals tinder zou dat fijn zijn! Haha.

3 likes